Je kunt ook via een formulier (invullen op een site) er achter komen wanneer je het vruchtbaars bent (als je een regelmatige cyclus hebt). Bij mij klopte het
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kwanyin schreef:Maar dan nog steeds, dat iemand last heeft van allerlei dingen wil niet zeggen dat iemand anders dat ook heeft. Er zijn ook vrouwen die nauwelijks tot geen last hebben, en dat beetje wat ze al eens kunnen hebben is gewoon "een beetje maagklachten van iets verkeerd gegeten" of "een beginnend griepje". Ik heb laatst nog een zwangerschapsvervanging gedaan. Bij haar zag je het nu wel overduidelijk aan haar buik. Maar kwaaltjes? Heeft de hele zwangerschap nergens last van gehad, alleen op het allerlaatste wat dikkere voeten.
Terwijl er ook vrouwen zijn die bij dag een al liggen te spugen en negen maanden lang hun bed nauwelijks uitkunnen omdat ze zo ziek en ellendig zijn. Het kan langs twee kanten naar uitersten gaan, of nauwelijks tot geen klachten tov het gemiddelde, of alle klachten van de hele waslijst en vaak er nog wat extra erbovenop.

Beauty26 schreef:Lieve bokkers, ik weet nog niks... als het goed is kan ik morgen bellen voor de uitslag, anders word het pas maandag. Echter ben ik wel ongesteld geworden... al lijkt het anders te zijn dan normaal. Maar ik heb een test met ochtend urine gedaan en die was óók negatief. Bloed gaan ze óók op zwangerschap testen... maar verwacht niet dat daar wat anders uitkomt dan dat ik niet zwanger ben... heb nog steeds mn buikje... is niks vermindert helaas. Word er niet vrolijk van, dat ik mijn eigen broeken niet normaal dicht kan krijgen. Maar hoop dat ik morgen en anders maandag meer weet. Ga er zelf alsnog vanuit dat ik niet zwanger ben... maar wat het dan wel Is.. ben ik erg benieuwd naar. Hou jullie op de hoogte