30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:12

phormicola schreef:
Gewoon, onder de tietuh meten. Die van mij zijn door het vele afvallen zo slap geworden dat ik ze niet meer meetel _O-

Dubbel vouwen (naar boven) en vast tapen.
Zijn ze wel een stuk kleiner maar wel lekker strak. :')

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:13

Nog kleiner kan niet :') Alhoewel ze op m'n vega voedingspatroon nu wel voller en steviger zijn geworden *\o/*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:15

Mootje schreef:
*Gluurt nogmaals in de folder*.... Vanaf zaterdag zijn ze in de aanbieding!
Matje voor 19 euro, halterset 26 euro, maardaar zit maar 1 dumbellstang bij :')

Bij de lidl zijn de matjes nu goedkoper.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:15

Hier is er ook weinig meer van over na t vele afvallen.

Vast tapen pas ik voor hoor :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:17

Ik nog wel een cup B, maar vraag me niet wat voor eentje :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:19

Helaas geen goed meetlint hier O:) Wel foto's gemaakt in het pijnlijk eerlijke zonlicht (elk vetje en hobbeltje is zichtbaar ;( ) van voor- en zijkanten. En natuurlijk gewicht (64,2 :o )

Dag 2: check!
Ik kreeg gigantische kramp in m'n kuiten tijdens het springen. Zoveel mogelijk doorgegaan, maar toch niet leuk.
Zit nu aan de smoothie (mandarijntjes, banaan, aardbei uit de vriezer en wat magere yoghurt). Banaan helpt schijnbaar tegen spierkrampen, dus hopelijk werkt het :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:20

Mootje schreef:
*Gluurt nogmaals in de folder*.... Vanaf zaterdag zijn ze in de aanbieding!
Matje voor 19 euro, halterset 26 euro, maardaar zit maar 1 dumbellstang bij :')

Matje is ook voor 8 euro bij de Lidl vanaf gisteren!! :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:22

Maarehm, ik was deze workout al eens eerder tegengekomen en lijkt me heel erg effectief! :)
die voor/na foto'en filmpjes zijn soms echt amazing... ben benieuwd voor degene die er actief mee aan de slag gaan.. :D
het zelfde principe is trouwens Infinity workout..

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:34

Rebel_Jits schreef:
Helaas geen goed meetlint hier O:) Wel foto's gemaakt in het pijnlijk eerlijke zonlicht (elk vetje en hobbeltje is zichtbaar ;( ) van voor- en zijkanten. En natuurlijk gewicht (64,2 :o )

Dag 2: check!
Ik kreeg gigantische kramp in m'n kuiten tijdens het springen. Zoveel mogelijk doorgegaan, maar toch niet leuk.
Zit nu aan de smoothie (mandarijntjes, banaan, aardbei uit de vriezer en wat magere yoghurt). Banaan helpt schijnbaar tegen spierkrampen, dus hopelijk werkt het :D

Daar heb ik dus helemaal geen last van! Niet tijdens de oefeningen iig. Pas daarna. :+
Maar de Almeloërs gaan goed hier! :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:38

Ik ga beginnen aan dag 6, wish me luck!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:40

Succes!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:40

Die workout heeft toch meer impact gehad dan ik dacht. Ik kon mezelf met moeite weer naar de auto krijgen en was blij dat er alleen vlakbij de Appie een parkeerplaats was en ik dus niet ergens halverwege stond zoals normaal. De tassen dus maar in de keuken neergegooid en het roggebrood onderuit gevist om die eerst even een paar op te peuzelen.
En dan heb ik vanavond nog springles en paardlief heeft ivm de feestdagen de laatste weken zo weinig gesprongen dat er schimmel op d'r springhoofdstel staat. En aangezien springen haar grootste hobby is wordt ze dan erg enthousiast. Als dat maar goed gaat :=

Als er iemand nog matjes moet hebben moeten ze trouwens naar het zuiden komen, hier lagen er nog zoveel bij de Lidl dat ik het teveel moeite vond om ze te tellen. Heb er geen meegenomen, aangezien mijn handdoek vooralsnog goed beviel. Tzt ga ik wel bij de Decathlon kijken, daar zijn ze ook niet zo duur.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:42

Nou, vanmorgen dag 1 level 1 gedaan, ik was flink moe daarna :D Ik sport niet en heb echt 0,0 conditie, dus het was wel pittig.
Hoop dat ik het 30 dagen volhoud :Y)

Wil graag wat strakker worden rond buik-heupen-bovenbenen!
Echt afvallen hoeft niet. Dus ik doe er lekker geen extra cardio bij!

Morgen wel schoenen aan trouwens, had zere voetjes van het springen op het niet-zo-zachte tapijt :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 17:56

Julia schreef:
Maar de Almeloërs gaan goed hier! :))
*\o/*

Ik had gisteren een beetje kramp in mijn kuiten, tijdens rust, ongeveer een uur nadat ik de 30 minuten had gedaan. Vandaag (nog) nergens last van. Moet zometeen werken.. Dus ben benieuwd!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 17:58

phormicola schreef:
Ik ga beginnen aan dag 6, wish me luck!
Luck! :D

Talisa in dit topic vind je motivatie! En Dorus, de eerste dagen zijn vaak toch het zwaarst volgens mij :j

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:02

Talisa schreef:
Nou, vanmorgen dag 1 level 1 gedaan, ik was flink moe daarna :D Ik sport niet en heb echt 0,0 conditie, dus het was wel pittig.
Hoop dat ik het 30 dagen volhoud :Y)

Wil graag wat strakker worden rond buik-heupen-bovenbenen!
Echt afvallen hoeft niet. Dus ik doe er lekker geen extra cardio bij!

Morgen wel schoenen aan trouwens, had zere voetjes van het springen op het niet-zo-zachte tapijt :')

Bij mij precies hetzelfde!
Denk dat ik maandag ook maar eens ga beginnen (met flesjes water)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:07

Leuk dat je ons mentaal ondersteunt Raponsje :)) Ook waardevol om te horen hoe en wat erqua voeding bij komt kijken :j

Tof dat het zo goed gaat dames! Zeer benieuwd naar de resultaten :D Ik begin morgen, als ik terug thuis ben in Schotland :D Daar even gewichtjes scoren, om nu 2x3 kilo mee t slepen in m'n bagage is een beetje zonde :')

Ik weeg nu 70 kilo met een lengte van 1.68. Daar mag niet té veel vanaf aangezien mijn vetpercentage relatief laag is, ik ben vrij breed en erg gespierd. Ik hoop na deze dertig dagen vooral een wat strakkere buik en bovenbenen te hebben, het vet wat er af mag zit echt daar := Zal morgen ook 'voor-foto's' maken en maten meten. Ik ben vegetariër en eet gezond, maar ik ga er deze dertig dagen nog eens extra op letten dat ik niet te veel en vooral ook niet te weinig binnenkrijg. Ik ben benieuwd *\o/*

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:16

Killyenn waar in Glasgow woon je? :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:17

Foto's kan ik helaas niet doen, ik heb geen werkende camera en ook al geen hypermobieltje :=

Nou, dag 6 ging echt fantastisch! Ik heb van alle oefeningen de zwaarste gepakt, zonder pauzes en ik ging niet eens dood :)) Ik zweet me wel weer helemaal kapot, maar ik ben geen vaatdoekje. Ik voel me eigenlijk bijzonder goed :D

Ik zag vandaag voor het eerst al veranderingen in m'n lichaam. Aan de bovenkant van m'n buik begin ik al lijnen te zien van een zachtjes beginnend sixpackje, dat heb ik nog nooit gezien bij mezelf *\o/* M'n schouders zijn keihard en m'n dijbenen beginnen er ook mooier uit te zien. Snel hoor!

Ik heb zoals altijd enorm veel honger nu, na de workout, dus ik ga lekker lunchen. Ik neem nooit een aparte maaltijd na de training, ik zorg ervoor dat ik m'n lunch of avondeten na zo'n training kan eten :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:19

Wel gezellig dit topic :D

Ik neem straks ook even mijn maten op; ik deed het gisteren enkel van borstomtrek, taille, heupen en navelomtrek. Ik zal ze hier dan (lekker solidair) posten!

Ik voel mij niet zo heel lekker; normaal heb ik anderhalf uur na mijn lunch alweer trek, en nu (3 uur later) heb ik mijzelf moeten dwingen tot een kommetje ananas. Misschien morgen toch maar iets lichter lunchen en dan een tussendoortje extra.

@ Rebel_jits: bananen zouden idd helpen tegen spier-dinges. Ik neem momenteel ook twee tabletjes magnesium en anders maar eentje; ik kan het wel gebruiken nu :=

@ phormicola: jee dat is snel! Geeft goede moed hoor, om dat te lezen! *\o/*

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:00

Zo dag 2 van level 1: Check! Heb daarna nog even een minuut of 5 gehoepeld en ben nu helemaal dood :P Ik ga nu braaf luisteren naar Raponsje en mn eitje koken O:) Hoop dat ik nog een pan kan optillen _O- Bij gebrek aan meetlint ga ik het met foto's bijhouden! En als ik eenmaal vooruitgang heb geboekt zal ik ze plaatsen :j (owgod wat zeg ik nu weer.... := )

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:03

Raponsje schreef:
Killyenn waar in Glasgow woon je? :D

Het west end, letterlijk twee minuten van de uni (en ook twee minuten van de gym, over luiheid gesproken :=)

Tof Phormicola :D Ik zag op een ander forum wat foto's van mensen die na elke tien dagen foto's hadden gemaakt, en dan zie je al zo snel zo veel verschil. Bizar, maar niet slecht :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:07

Ja supergaaf! M'n buik is ook beduidend platter :D

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:14

Ik ben alleen nog een het twijfelen of ik voor- en nafoto's ga maken := Wat doen jullie?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:15

Ik had dat heel graag gedaan, maar om daar nou speciaal een camera voor te kopen :')