phormicola schreef:Gewoon, onder de tietuh meten. Die van mij zijn door het vele afvallen zo slap geworden dat ik ze niet meer meetel
Dubbel vouwen (naar boven) en vast tapen.
Zijn ze wel een stuk kleiner maar wel lekker strak.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alhoewel ze op m'n vega voedingspatroon nu wel voller en steviger zijn geworden
Wel foto's gemaakt in het pijnlijk eerlijke zonlicht (elk vetje en hobbeltje is zichtbaar
) van voor- en zijkanten. En natuurlijk gewicht (64,2
)

Rebel_Jits schreef:Helaas geen goed meetlint hierWel foto's gemaakt in het pijnlijk eerlijke zonlicht (elk vetje en hobbeltje is zichtbaar
) van voor- en zijkanten. En natuurlijk gewicht (64,2
)
Dag 2: check!
Ik kreeg gigantische kramp in m'n kuiten tijdens het springen. Zoveel mogelijk doorgegaan, maar toch niet leuk.
Zit nu aan de smoothie (mandarijntjes, banaan, aardbei uit de vriezer en wat magere yoghurt). Banaan helpt schijnbaar tegen spierkrampen, dus hopelijk werkt het

Ik sport niet en heb echt 0,0 conditie, dus het was wel pittig.
Talisa schreef:Nou, vanmorgen dag 1 level 1 gedaan, ik was flink moe daarnaIk sport niet en heb echt 0,0 conditie, dus het was wel pittig.
Hoop dat ik het 30 dagen volhoud![]()
Wil graag wat strakker worden rond buik-heupen-bovenbenen!
Echt afvallen hoeft niet. Dus ik doe er lekker geen extra cardio bij!
Morgen wel schoenen aan trouwens, had zere voetjes van het springen op het niet-zo-zachte tapijt
Ook waardevol om te horen hoe en wat erqua voeding bij komt kijken
Ik begin morgen, als ik terug thuis ben in Schotland
Daar even gewichtjes scoren, om nu 2x3 kilo mee t slepen in m'n bagage is een beetje zonde 
Zal morgen ook 'voor-foto's' maken en maten meten. Ik ben vegetariër en eet gezond, maar ik ga er deze dertig dagen nog eens extra op letten dat ik niet te veel en vooral ook niet te weinig binnenkrijg. Ik ben benieuwd

Ik zweet me wel weer helemaal kapot, maar ik ben geen vaatdoekje. Ik voel me eigenlijk bijzonder goed 
M'n schouders zijn keihard en m'n dijbenen beginnen er ook mooier uit te zien. Snel hoor!

Ik ga nu braaf luisteren naar Raponsje en mn eitje koken
Hoop dat ik nog een pan kan optillen
Bij gebrek aan meetlint ga ik het met foto's bijhouden! En als ik eenmaal vooruitgang heb geboekt zal ik ze plaatsen
(owgod wat zeg ik nu weer....
) Raponsje schreef:Killyenn waar in Glasgow woon je?
)
Ik zag op een ander forum wat foto's van mensen die na elke tien dagen foto's hadden gemaakt, en dan zie je al zo snel zo veel verschil. Bizar, maar niet slecht
Wat doen jullie?