Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
darwin schreef:Tja die Darwin en die Stef ofzo zullen het wel weer gedaan hebben.
Maar het is wel typisch dat ieder topic van jou zo eindigd en puur door je manier van reageren.
Het moet allemaal precies in jouw straatje passen en als dat niet zo is ga je mensen af lopen bekken, dan moet je nu niet zeggen dat ik je af lig te zeiken.
michelle933 schreef:marja als mensen mij hier al niet serieus nemen denk ik niet dat ze mij bij de politie ook serieus nemen.. ik zeg het wel lekker afmensen met aardige reacties en met tips! onwijs bedankt. vind het erg jammer dat er veel mensen waren die me aan het afzeiken zijn en mij toch een beetje een schuld gevoel aan naaien. Waaronder die darwin.
Ik ben der klaar mee.. en zal ze wel afbellen.
Overigens als jij er klaar mee bent, vraag ik me af of jij er wel zo mee zit. Zo'n groot probleem ben je niet zomaar zat, daar ben je niet zo snel klaar mee. Als je, zoals ik je verhaal lees, een jaar later er last van hebt, neem ik aan dat je er wat aan wilt doen, en het niet wilt laten varen zodat het in je latere jaren weer aan je knaagt.
Ik hoop dat je toch de afspraak door laat gaan, want net als de mensen hier, zit ook de zedenpolitie daar om jou te helpen! Succes en sterkte, het zal niet makkelijk voor je zijn. 
Lindy1982 schreef:Sorry hoor maar nu breekt letterlijk mijn klomp..
Je vriend werkt bij de politie !!!!
En dan gooi je dit op het internet voor info !!!!
Sorry maar het verhaal wordt steeds gekker en vager
Je hebt iemand thuis zitten die om je geeft als het goed is en precies weet hoe het werkt en dan ga je je heil op internet zoeken..
Plus een aantal dingen die erg vreemd over komen in je verhaal en je reacties hier in dit topic en je geschiedenis even bekeken en afgelopen maand heb je al 3 topics aangemaakt waar je aandacht in vraagt en waar je graag in hoort oohhh ahhhh wat zielig wat erg..
Op deze manier wordt je slecht geloofd
En nogmaals als het waar is sterkte
_nvds schreef:Jeetje wat erg .. maar kon je zelf niet bedenken dat hij een viezerik zou zijn?
Heel veel succes donderdag ,
Lotus83 schreef:_nvds schreef:Jeetje wat erg .. maar kon je zelf niet bedenken dat hij een viezerik zou zijn?
Nee, ik denk dat ze dit niet heeft kunnen bedenken.
Ik ken deze meneer... en hij kan uiterst leuk en vriendelijk zijn...
destijds was dat al zo....
. Lotus83 schreef:Nee, ik denk dat ze dit niet heeft kunnen bedenken.
.[/quote]Lotus83 schreef:_nvds schreef:Jeetje wat erg .. maar kon je zelf niet bedenken dat hij een viezerik zou zijn?
Nee, ik denk dat ze dit niet heeft kunnen bedenken.
edit: ik ben het er wel mee eens dat TS vriendelijker mag reageren.
wat betreft de info over dader; ik heb gister vriendelijk verzocht bepaalde info weg te halen aangezien ts een pb van mij naar haar openbaar maakt, dit heeft zij ook zonder moeite gedaan. ik ben wel blij met de OP, daardoor kon ik ts vertellen wie het is.., en hoe hij zo'n 6 a 7 jaar geleden al met jonge meiden omging
michelle933 schreef:je kan ook zeggen van johh.. wat een onbeschoft joh dat die dat heeft gedaan.. heel veel succes ermee.. en als ik nog wat tips mee kan geven ....
maar nee je loopt mij alleen maar int nauw te drijven.. alleen maar af te zeiken.
alles doe ik fout.