afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:20

Tja die Darwin en die Stef ofzo zullen het wel weer gedaan hebben.
Maar het is wel typisch dat ieder topic van jou zo eindigd en puur door je manier van reageren.
Het moet allemaal precies in jouw straatje passen en als dat niet zo is ga je mensen af lopen bekken, dan moet je nu niet zeggen dat ik je af lig te zeiken.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:20

Ik denk dat het voor jou misschien wel fijn zou zijn om je verhaal te kunnen doen. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn en die zullen je echt heel serieus nemen.

En tuurlijk moet je gaan. Als dit jou overkomt kan die het ook bij een ander doen. En als niemand dan zijn mond opent kan die ongestoord doorgaan.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 17:21

darwin schreef:
Tja die Darwin en die Stef ofzo zullen het wel weer gedaan hebben.
Maar het is wel typisch dat ieder topic van jou zo eindigd en puur door je manier van reageren.
Het moet allemaal precies in jouw straatje passen en als dat niet zo is ga je mensen af lopen bekken, dan moet je nu niet zeggen dat ik je af lig te zeiken.

kijk hoe jij reageerd?
sorry hoor.. maar je loopt mij alleen maar af te zeiken..
mij overal de schuld van te geven..

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:22

Met te roepen dat je het lekker af gaat zeggen als je negatieve reacties krijgt kom je niet verder.
Daarnaast ga ik je even een pb'tje sturen :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 17:23

je kan ook zeggen van johh.. wat een onbeschoft joh dat die dat heeft gedaan.. heel veel succes ermee.. en als ik nog wat tips mee kan geven ....

maar nee je loopt mij alleen maar int nauw te drijven.. alleen maar af te zeiken.
alles doe ik fout.

Hieperdi

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 17:23

dus ik ben der klaar mee..

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:25

Ik vind gewoon je manier van communiceren ver onder de maat en als je daar iets van zegt dan valt dat bij jou onder de noemer "afzeiken", daar kan ik helaas ook niks aan veranderen.
Ik vind dat als dit alles echt is gebeurd , je zeker aangifte moet doen, al is het maar om die man te stoppen.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:28

Nou meid succes morgen en in het verdere leven, want met deze houding ga je nog flinke hindernissen tegemoet. Mensen willen je helpen en je voelt je keer op keer aangevallen, probeer eens bij jezelf te bedenken waarom dit zo is?

Je reageerde fel op stef toen er verteld werd dat jouw omschrijving niet klopte, je word boos op darwin en stef zodra ze je aan het denken zetten. En bij een vijver denk ik aan iets anders dan aan zoveel water, heel niet gek daar daar een misverstand over is. Maar wat wel gek is, is hoe jij hierop reageert.
Je vind dat je volwassener bent geworden, probeer je hiernaar te gedragen en stap voortaan niet bij een vreemde in de auto.

Ik wil je verder succes en sterkte wensen, want ze zullen een hoop emoties omhoog halen.
en het zal moeilijk worden, maar met een goed doel

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:30

michelle933 schreef:
marja als mensen mij hier al niet serieus nemen denk ik niet dat ze mij bij de politie ook serieus nemen.. ik zeg het wel lekker af :) mensen met aardige reacties en met tips! onwijs bedankt. vind het erg jammer dat er veel mensen waren die me aan het afzeiken zijn en mij toch een beetje een schuld gevoel aan naaien. Waaronder die darwin.
Ik ben der klaar mee.. en zal ze wel afbellen.

Pardon? Mensen van bokt kan je niet vergelijken met de politie hoor. Dat je hier niet serieus genomen word betekent niet gelijk dat niemand je meer serieus neemt! Zou toch wat zijn, als we allemaal het politieagentje kunnen uithangen.. :n Overigens als jij er klaar mee bent, vraag ik me af of jij er wel zo mee zit. Zo'n groot probleem ben je niet zomaar zat, daar ben je niet zo snel klaar mee. Als je, zoals ik je verhaal lees, een jaar later er last van hebt, neem ik aan dat je er wat aan wilt doen, en het niet wilt laten varen zodat het in je latere jaren weer aan je knaagt.

Vind het heel erg voor je dat je dit hebt moeten mee maken, en hoop dat de politie deze man kan vinden en er wat aan kan doen. Maar vind het heel erg dat je je verhaal wel op bokt zet, en dit vervolgens niet aan je vriend of ouders verteld. Tuurlijk, je ouders en je vriend worden er ook niet blijer van, maar hun kunnen je begrijpen en hun kunnen je helpen. Wij op bokt kunnen niet meer doen dan reageren en je eventuele hulp mogelijkheden aanbieden, en ik vind het dus heel jammer van je dat je sommige reacties zo verkeerd oppakt.
Laatst bijgewerkt door oudaccountx op 20-11-12 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:31

Het zal een ontzettend nare ervaring zijn geweest. En ik zou niet weten wat ik zou doen in een dergelijke situatie.

Maar.. Wat ik niet snap.. je schrijft onder andere dit:
"In mei 2011, was ik een beetje ontspoord "
"omdat ik hun al veel ellende in mijn jongeren jaren had aangedaan ivm rare chat gesprekken met vreemde op msn, etc. "
"Mijn eerste indruk was.. hmpf hij zag er toch wel wat ouder uit dan ik had gedacht"
en zo maar verder.

Nou weet ik natuurlijk niet wat jij in je jongere jaren hebt geflikt op internet, maar je komt nu over alsof je vrij vaak dus met vreemden chat/afspreekt en situaties niet goed kan inschatten.
Ik chatte vroeger ook met " vreemde mensen " die ook een paar jaar ouder waren dan ik, maar ik stapte er niet zomaar bij in de auto en als ik ergens geen fijn gevoel bij had, dan ging ik niet, of dan ging ik gelijk weer naar huis. Ik zeg niet eigen schuld dikke bult, want als je aangerand bent dan zal dat echt wel een flinke klap zijn en dat mag niemand overkomen. Ik hoop echter wel, dat je zelf inziet dat het sowieso niet wijs is om dit op deze manier op internet te zetten als je alsnog besluit naar de zedenpolitie te gaan, want mocht dit op een zaak uitdraaien, dan maak je het de tegenpartij wel ZO ontzettend makkelijk..

En voordat ik dan ook gelijk de boeman ben net als Darwin en Stef, laat ik dan even zeggen dat ik het echt heel erg vind dat dit zo is gebeurd, ik ga dit soort acties zeker niet toejuichen van dergelijke mannetjes.
Maar je laat je nu bijvoorbeeld ook heel makkelijk ompraten; je gaat nu gelijk niet meer naar de zedenpolitie omdat de antwoorden op bokt je niet aanstaan, terwijl het blijkbaar heel lastig is om een afspraak te kunnen maken bij de zedenpolitie, dus je bent dan dom als je niet gaat, sorry hoor..

En door gewoon je mond te houden en niet meer naar de zedenpolitie te gaan, word niks beter hoor; jij niet, die vent wordt ook niet opgepakt mocht er sprake zijn van vervolging en het maakt ook dat je minder snel serieus genomen zal worden; iemand spreekt je tegen en je gaat gelijk niet meer... Nou da's ook vrij makkelijk besloten..

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:31

Ik denk dat TS zich aangevallen voelt omdat ze nog behoorlijk onder de indruk is van alles wat er is gebeurd, misschien nog niet toe is aan advies maar gewoon wat medeleven zoekt. Ze stelt zich kwetsbaar op en het is dan niet fijn om te horen dat je verhaal niet klopt, dat ze voor zichzelf op had moeten komen, enzovoort.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:33

Na alles mee gelezen te hebben wil ik toch even reageren.

Ten eerste, natuurlijk moet je gewoon gaan naar die afspraak donderdag! Die mensen zijn daarvoor opgeleid, en je bent niet de eerste die komt met zo'n verhaal. Je hebt ook niet voor niets die afspraak gemaakt, dus hup gewoon gaan! Je maakt het jezelf niet makkelijker als je het weer weg gaat stoppen.

Daarnaast proberen alle bokkers die hier gereageerd hebben je te helpen, al zie je dat misschien niet één, twee, drie... Bij de politie gaan ze je donderdag van alles vragen. Hoe gedetailleerder je verhaal zal zijn des te beter! En dat zal onder andere ook gaan over de plaats(en) waar het zich heeft afgespeeld. Als jij weet waar het is dat goed, je hebt het nu opgezocht en nu heb je ook een straatnaam. Dat is alleen maar goed.

Iemand voor mij gaf de tip ook al, maar schrijf zoveel mogelijk op! Dat helpt je te onthouden wat je wil zeggen donderdag, en het zorgt ervoor dat je niets vergeet. Want het is natuurlijk wel spannend!
Heel veel succes donderdag!

(En nog een kleine tip, als je het niet met iemand eens bent, probeer je daar dan niets van aan te trekken en reageer er niet op. Meningen/visies, die verschillen nou eenmaal. Door sommige reacties willen mensen je nu niet meer helpen, en dat is jammer, want wat hebben zij eraan dat je niet naar die afspraak donderdag gaat?)

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:34

en omgangsvormen, TS, vergeet je omgangsvormen niet

darwin - zonder die
stef - zonder ofzo

ik heb echt met je te doen, je maakt het jezelf allemaal niet makkelijk :(

*edit* antje -vip dat kan zijn, maar ze is verdorie wel 19 en zou toch een beetje netter met mensen kunnen omgaan.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Michelle, als je even eerlijk terugleest zie je eigenlijk... dat je dankzij 'die Stef ofzo', de precieze plek nu weet en dit ook aan de zedenpolitie zal kunnen vertellen. Dit kan heel belangrijk zijn in jouw verhaal. Zó zou je het ook kunnen bekijken :) Ik hoop dat je toch de afspraak door laat gaan, want net als de mensen hier, zit ook de zedenpolitie daar om jou te helpen! Succes en sterkte, het zal niet makkelijk voor je zijn.

Blablabla11

Sorry hoor maar nu breekt letterlijk mijn klomp..

Je vriend werkt bij de politie !!!!

En dan gooi je dit op het internet voor info !!!!

Sorry maar het verhaal wordt steeds gekker en vager

Je hebt iemand thuis zitten die om je geeft als het goed is en precies weet hoe het werkt en dan ga je je heil op internet zoeken..

Plus een aantal dingen die erg vreemd over komen in je verhaal en je reacties hier in dit topic en je geschiedenis even bekeken en afgelopen maand heb je al 3 topics aangemaakt waar je aandacht in vraagt en waar je graag in hoort oohhh ahhhh wat zielig wat erg..

Op deze manier wordt je slecht geloofd
En nogmaals als het waar is sterkte

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:43

Jeetje wat erg .. maar kon je zelf niet bedenken dat hij een viezerik zou zijn?
Heel veel succes donderdag , :)

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:46

Lindy1982 schreef:
Sorry hoor maar nu breekt letterlijk mijn klomp..

Je vriend werkt bij de politie !!!!

En dan gooi je dit op het internet voor info !!!!

Sorry maar het verhaal wordt steeds gekker en vager

Je hebt iemand thuis zitten die om je geeft als het goed is en precies weet hoe het werkt en dan ga je je heil op internet zoeken..

Plus een aantal dingen die erg vreemd over komen in je verhaal en je reacties hier in dit topic en je geschiedenis even bekeken en afgelopen maand heb je al 3 topics aangemaakt waar je aandacht in vraagt en waar je graag in hoort oohhh ahhhh wat zielig wat erg..

Op deze manier wordt je slecht geloofd
En nogmaals als het waar is sterkte

Amen _/-\o_

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:47

_nvds schreef:

Nee, ik denk dat ze dit niet heeft kunnen bedenken.
Ik ken deze meneer... en hij kan uiterst leuk en vriendelijk zijn...
destijds was dat al zo....

edit: ik ben het er wel mee eens dat TS vriendelijker mag reageren.
wat betreft de info over dader; ik heb gister vriendelijk verzocht bepaalde info weg te halen aangezien ts een pb van mij naar haar openbaar maakt, dit heeft zij ook zonder moeite gedaan. ik ben wel blij met de OP, daardoor kon ik ts vertellen wie het is.., en hoe hij zo'n 6 a 7 jaar geleden al met jonge meiden omging
Laatst bijgewerkt door Lotus83 op 20-11-12 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:47

Ik ga met Lindy mee in deze. Wat een vreemde wending heeft dit topic gekregen, bah.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:49

Lotus83 schreef:
_nvds schreef:

In de OP staat dat ze al twijfelde voor ze uberhaupt toezegde. Dus ja, e.e.a. had ze wel kunnen bedenken :).

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:51

Lotus83 schreef:

In de OP staat dat ze al twijfelde voor ze uberhaupt toezegde. Dus ja, e.e.a. had ze wel kunnen bedenken :).[/quote]

Nogmaals OP gelezen, je hebt gelijk

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:54

Toch maar wel reageren..
Mijn eerste reactie toen ik de beginpost las was toch wel anders dan nu ik het hele topic heb gelezen..
Verschrikkelijk dat dit bij je gebeurt is, maar ik vraag me ernstig af waarom je nu ineens je afspraak wil afzeggen? Als je er zo mee zit, waarom ga je dan niet gewoon? Het lijkt me dat je jezelf daar meer mee helpt dan niet gaan en dit topic laten voortvloeien..

Er zijn een aantal bokkers die inderdaad dieper op jouw posts ingaan, met name over locaties, en dat kun je misschien op bokt wel verwachten. Maar waarom reageer je dan zo heftig? Het belangrijkste is dat JIJ weet wat er gebeurd is, en dat je dat gaat vertellen aan de politie want het is níét goed wat er is gebeurd.

Omdat je nu gezegd hebt dat je niet meer naar de politie gaat, krijgen velen van ons het idee dat je twijfelt aan je eigen verhaal. Vooral ook omdat je zo boos en heftig reageert.

Het is belangrijk dat je dit gaat vertellen aan de politie want als deze man echt meer slachtoffers heeft gemaakt moet hij gestopt worden, maar blijf alsjeblieft rustig en denk na.

Succes!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:54

Lotus83 schreef:
_nvds schreef:

edit: ik ben het er wel mee eens dat TS vriendelijker mag reageren.
wat betreft de info over dader; ik heb gister vriendelijk verzocht bepaalde info weg te halen aangezien ts een pb van mij naar haar openbaar maakt, dit heeft zij ook zonder moeite gedaan. ik ben wel blij met de OP, daardoor kon ik ts vertellen wie het is.., en hoe hij zo'n 6 a 7 jaar geleden al met jonge meiden omging

Maar ik zou sowieso nooit met iemand afspreken die ik niet ken.. en vooral niet bij hem in de auto stappen. Ik vindt dat best dom. :j

Maar ja ts heeft er nu veel moeite mee en het is gebeurd , Maar je moet gewoon naar de politie gaan hoppa! Anders komen er misschien meer slachttoffers , succes ts ! :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:56

michelle933 schreef:
je kan ook zeggen van johh.. wat een onbeschoft joh dat die dat heeft gedaan.. heel veel succes ermee.. en als ik nog wat tips mee kan geven ....

maar nee je loopt mij alleen maar int nauw te drijven.. alleen maar af te zeiken.
alles doe ik fout.

Oh, dat verklaart een hoop. Als het je alleen om de aandacht te doen is, is het handig dat in je OP te schrijven :)

Verder ga ik wel mee met Stef en wat zij bedoeld is dat zaken die ogenschijnlijk niet kloppen zonder pardon de doofpot in gaan. Dan wordt die man nooit opgepakt en dat lijkt me erg zonde, ook vann al jouw moeite en pijn ervoor.

Buiten dat vind ik je overkomen als een erg naief meisje met iets te weinig ruggengraat. Kweek een wat dikkere huid.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 18:01

Ik heb in mn jongere jaren met veel mannen gechat!
Bahh! Zo vies als ik er nu aan denk. Nooit mee afgesproken!
1 keer wel gedaan en het ging gelijk fout.
Maarja of men me nou wel of niet gelooft, ik weet zelf beter.
Sommige snappe niet dat ik het niet vertel tegen dierbare.. Dat kan.
Maar ik denk dat als je in mijn situatie zit hetliever voor jezelf houd.. Ik iig wel