Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vulina schreef:Raponsje schreef:Ik heb Barbie's baby op staan en ik hoor het al weer..auw auw gekrijs.
Heb de aflevering net op staan en dus een voorstukje gezien maar kan er eigenlijk al niet meer naar kijken.
Dan heb je het ook over iemand....
Er komt gewoon een oerkracht in je vrij, we zijn hier tenslotte voor ontworpen, heb vertrouwen in je lijf en instinct. 
Raponsje schreef:Je krijgt ook kinderbijslag toch?
Geen idee hoeveel dat in Nederland is maar dat moet een steuntje in de rug zijn.
Wat ik me afvraag tijdens je bevalling heb je die enorme buik nadat je kindje er uit is, wanneer zakt je buik weer in? Hoe lang duurt zoiets?
Als fitness guru moet ik er wel strak bij lopen natuurlijk.

Lottie84 schreef:Schoonzus zei zelf dat Barbie miept over ieder klein pijntje. Hier een mama, twee zwagerschappen en twee bevallingen ZONDER enige vorm van pijnstilling. Geloof me, het is te doen en je zal het echt overlevenEr komt gewoon een oerkracht in je vrij, we zijn hier tenslotte voor ontworpen, heb vertrouwen in je lijf en instinct.

Raponsje schreef:Je krijgt ook kinderbijslag toch?
Geen idee hoeveel dat in Nederland is maar dat moet een steuntje in de rug zijn.
Wat ik me afvraag tijdens je bevalling heb je die enorme buik nadat je kindje er uit is, wanneer zakt je buik weer in? Hoe lang duurt zoiets?
Als fitness guru moet ik er wel strak bij lopen natuurlijk.
Lindy1982 schreef:Lottie84 schreef:150 euro? Nieuwe kleren, nieuwe schoenen, opvang, eten etc?
Op jongere leeftijd ook luiers, duur spul en dan nog het eten, die van ons eten meer dan ik
krijgt die van jou elke maand dan nieuwe kleren en nieuwe schoenen? Die van mij niet hoor
Opvang heb ik niet heb oma