Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Change_ schreef:@lifaya en het kan dan ook echt niet tot de volgende ochtend wachten
Ladybird schreef:Kamer paars verven is geen impulsieve actie. dit heeft een andere reden las ik vaniddag op boktklik
TeckTonie schreef:Ik heb niet alles gelezen, mijn excuses daarvoor.
Ergens vind ik dat je blij moet zijn dat je ADD hebt en geen ADHD...
Ik heb namelijk ADHD, en behalve het oneindige uitstellen van alle huistaken, grote interne projecten tot de dierenartsbezoeken van mijn konijn of de hoefsmid van m'n viervoeter, ben ik zodanig actief dat ik 48 uur kan wakker blijven. Dan kan je ook al zien aankomen wat voor effect dat heeft op de schoolbanken..
Ik ben nu 6 jaar middelbaar verder, zit nog stééds in het 4de jaar, voor de 3de keer, en dat is geen pretje.
Wel heb ik tips gevonden voor dat uitstellen. Als je geïnteresseerd bent in mijn tips, wil ik ze gerust in PB naar jou sturen, of naar eender wie ze wilt.
Change_ schreef:TeckTonie schreef:Ik heb niet alles gelezen, mijn excuses daarvoor.
Ergens vind ik dat je blij moet zijn dat je ADD hebt en geen ADHD...
Ik heb namelijk ADHD, en behalve het oneindige uitstellen van alle huistaken, grote interne projecten tot de dierenartsbezoeken van mijn konijn of de hoefsmid van m'n viervoeter, ben ik zodanig actief dat ik 48 uur kan wakker blijven. Dan kan je ook al zien aankomen wat voor effect dat heeft op de schoolbanken..
Ik ben nu 6 jaar middelbaar verder, zit nog stééds in het 4de jaar, voor de 3de keer, en dat is geen pretje.
Wel heb ik tips gevonden voor dat uitstellen. Als je geïnteresseerd bent in mijn tips, wil ik ze gerust in PB naar jou sturen, of naar eender wie ze wilt.
add is toch het zelfde als adhd? Teminste, op het drukke na dan.. Bij mij hebben ze idd ook adhd gezegt maar het drukke is er vanaf gegaan.. teminste meestal
lifaya schreef:Change_ schreef:
add is toch het zelfde als adhd? Teminste, op het drukke na dan.. Bij mij hebben ze idd ook adhd gezegt maar het drukke is er vanaf gegaan.. teminste meestal
dan is het toch niet hetzelfdeADHD heeft de lichamelijke hyperactiviteit, ADD heeft het voornamelijk geestelijk. Mijn broertje heeft ADHD maar kan erg goed leren en is behoorlijk georganiseerd. Studeert, werkt 30 uur? en heeft een onwijs sociaal leven. Ik doe het hem niet na hoor