wauw Urielle ik wist niet eens dat je al bevallen was joh, heb je het gewoon weeeer geflikt? Geweldig, fijn dat het goed gaat met jullie beide en van harte gefeliciteerd!
Bizar he, twee keer achter elkaar?! Mijn kraamhulp zei pas iets over longeren met een beeb in de draagzak a la 'Afrikaanse toestand', ik gniffelen dat dat ook wel van toepassing was op mijn bevallingen Viggo doet het nog steeds super, bij de vorige controle was hij op 1 week 360 gram bijgekomen.
karijn
O zie nu pas dit topic maar wat een story! En wat een kanjer, zowel jij als Viggo! Van harte gefeliciteerd en geniet van elkaar
Annash
Blogger
Geplaatst: 26-10-12 10:59
Ik kreeg gisteren ineens een kaartje binnen - volgens mij wist ik niet eens dat je zwanger was! Wat een verhaal weer zeg, dat krijg jij weer voor elkaar, haha.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
even tipje ts mischien de bloot fotos waar alles te zien is eraf halen klinkt stom maar het is openbaar en je weet maar nooit tegenwoordig met die viezerikken...
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 26-10-12 12:47
En ook ik heb een kaartje gisteren gekregen, wat een mooi kaartje. Vraag me alleen af waar die 2de naam voor staat?
Urielle
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-12 14:17
Die heb ik uit een boek, is een van de leiders van de eerste kruistochten. Niet dat ik dat nou verder wilde laten herinneren ofzo maar ik vond het wel apart en mooi.
StalNollie, dat zal wel meevallen, het water met babyzeep belemmert het zicht wel lijkt me.