Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boompje1985 schreef:Hey meid hoe gaat ie nou?
Heb je je er al een beetje bij neer kunnen leggen bij je keuze?
Ik hoop dat het goed gaat met je? Heb je iemand die met je mee gaat als het gebeurt? (als je iemand hebt om mee te nemen ten minste) Doe naderhand heel rustig aan met jezelf okee en dan bedoel ik mentaal...!
Als je iets nodig hebt van contact of iemand die naar je verhalen wil luisteren zijn we er voor je toch bokkers ????
verder wilde ik nog even zeggen![]()
![]()
![]()
en ik heb enorm respect voor je keuze !!!
MADExLIEFJE schreef:Nogmaals: DANK JULLIE WEL ! Voor alle lieve reacties, pb, en alle steun!
Ik heb deze middag gebeld dat ik een beslissing gemaakt heb, ik mag maandag tussen 9 en 10 langskomen en ze hebben ook gezegd dat er iemand mag meekomen om mij te steunen.
Morgenmiddag heb ik afgesproken om met mijn vriendin iets te doen, hopelijk is er een geschikt moment om dit te vertellen.
Ik heb ook contact gehad met een psycholoog en mag morgenvroeg om half negen (voormiddag) op gesprek komen. Normaal heeft ze in het weekend geen consultatie maar ze hoorde dat het 5 na 12 was, om het zo te zeggen.
Je hoort me nog wel, ik lees alles mee en probeer van tijd tot tijd eens te reageren.