Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ownwise schreef:Uhmm...![]()
Ze is 15 dus lijkt me nog niet zo'n goed idee om mee te beginnen.
Daarnaast heeft ze al laten zien dat ze een kleine tattoo met vogeltjes wilt
Joolien schreef:Marshaha schreef:kan aan mij liggen maar af en toe versta ik je niet HC
Nope, ligt niet aan jou
Huertecilla schreef:ownwise schreef:Uhmm...![]()
Ze is 15 dus lijkt me nog niet zo'n goed idee om mee te beginnen.
Daarnaast heeft ze al laten zien dat ze een kleine tattoo met vogeltjes wilt
Honi soit qui mal y pense.
Ze kan (16+ en met toestemming ouders/voogd) vogeltjes waar dan ook neer laten zetten op die normaliter bedekte plek![]()
Exact wat Gimli ook opmerkt.
Lisette03 schreef:ach van iedereen die je ontmoet in je leven, of dat nu online is of irl kun je wat leren, al is het maar dat je iemand die je liever niet leest/ziet maar het beste met respect kan behandelen, want iedereen kan je verder brengen dan je in eerste instantie zou verwachten en zelfs van een hoogst irritant persoon kun je zo nog belangrijke lessen leren...
nou moet ik eerlijk toegeven dat ik dus wel even google als ik het niet meer begrijp, maar het laatste woord van HC wat ik door google gegooid heb werd niet herkend(Richellampola)
Maar door HC ben ik wel gaan beseffen dat ik mijn tattoo toch anders wil dan ik in eerste instantie dacht, geen backpiece, maar een tattoo vanaf mijn bovenbeen/lies, over mijn heup/zij naar mijn rugbetekent wel dat ik langer ga wachten, want dan wil ik toch eerst kijken of ons nog een 2e kindje gegunt is...
deze wilde ik even met jullie delen, vind hem echt heel erg gaaf:
[ Afbeelding ]
mogen we hier wel tattoo's zo laten zien eigenlijk? ik bedoel van iemand anders, niet een van onszelf?
Kimbers schreef:Ownwise, beter lezen.. Dat zei hc namelijk niet.
Die laatste is wel erg gaaf zeg!
Huertecilla schreef:Knip, plak,![]()
Ligt echt aan jullie zelf dat je iets wat je niet gelijk uit parate kenis herkent niet als een uitdaging voor een leermoment ziet maar als een kans voor een verwijt naar een ander.
Tant pis.