[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:09

Ik ben vanaf nu een paarse zuurstok. xd

Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:10

Hoe heb je het zo fel gekregen Sammie? :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:31

Ik had mn haar toch al twee keer dipdye blond geverfd? Nja.. dan doe je 15 minuten deze kleur erin en je eindigt als een zuurstok violet, die licht geeft in het donker :+

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:47

Na 15 jaar natuurlijk blond en 5 jaar blonder verven heb ik besloten mijn haar bruin te gaan verven, zelf heb ik een warme ondertoon in mij gezicht en middenbruine ogen. Net als Mams is door de jaren mijn haar steeds donkerder geworden en nu met donkere wenkbrauwen en die uitgroei die ik telkens moet bijwerken leek het we tijd te worden voor een nieuw kleurtje.

Mijn haar nu Afbeelding

Deze tinten spreken mij erg aan, aangezien ik echt niet wil dat het een roodgloed krijgt ga ik denk ik wel naar de kapper toe maar ik heb ook zelf een pakje licht goud bruin (7.73) liggen van Kruidvat iemand daar ervaring/tips mee?

http://www.haircolorsideas.com/wp-conte ... n-hair.jpg
http://www.mynewhair.info/wp-content/up ... r-hair.jpg
http://cdn.publishdev.se/cdn/1-2/437076 ... 462399.jpg

maar voordat ik naar bruin ga lijkt het mij ook leuk om een peachy-dip-dye te doen enig idee waar ik ongeveer deze kleur kan vinden voor een niet te hoog bedrag aangezien het voor max 2 weken gaat zitten?:
http://www.venuemagazine.com/wp-content ... h-hair.jpg

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:59

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:01

Valt mee. Ik heb die. Maar valt flink tegen qua het blijven zitten elke keer als ik het was komt er nog paars uit.

Als je La Riche gaat bestellen, doe het op ebay. Is wel wat langer wachten maar een stuk goedkoper.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:07

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:11

Alleen jammer van de verzendskosten 6,75 of zo :+

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:15

Ja maar het scheelt wel als er bijvoorbeeld meerdere kleuren bij zitten die je wilt hebben :j En je hebt het gelijk de volgende dag. En dat is wel iets sneller dan ebay als het uit de UK of china moet komen haha! Want ze wil het over 2 week bruin verfen toch? Nou dan heeft ze dan het verf nog niet denk ik

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:20

Saaams schreef:
Valt mee. Ik heb die. Maar valt flink tegen qua het blijven zitten elke keer als ik het was komt er nog paars uit.

Gelukkig wil ze het max. 2 weken laten zitten dus dan is het wel goed denk ik, en niet al te duur.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:32

mlc schreef:
Saaams schreef:

Gelukkig wil ze het max. 2 weken laten zitten dus dan is het wel goed denk ik, en niet al te duur.

Dan is het inderdaad prima. :Y)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:08

Heb het gewassen met head & shoulders. Ik twijfelde even over de badkamertegels.. die waren toch altijd wit? Nu dus paars.. hahaha. En je raad het nooit! Na 2 keer een aantal minuten intrekken is er écht geen verschil van kleur D; Nu ga ik verder als zuurstok door het leven. :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:36

Oke ik kom nog eens binnenvallen met een vraagje!
Laatst bij mijn kapper geweest en die zei dat mijn haar heel dun is geworden...
Vroeger als kind had ik heel dik haar en veel ook, echt een dikke bos.
Nu is het heel dun en heel weinig. Met stijlen of zelfs maar borstelen vallen heel veel haren uit...
Ik stijl nu al een stuk minder maar ik moet ze wel bostelen.
Weet iemand iets voor de haaruitval te verminderen of een trucje om terug dikker haar te krijgen?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:19

Ik zou er sowieso voor zorgen dat je er met borstelen zo min mogelijk haren uit trekt. Probeer klitten zo veel mogelijk te voorkomen en eventueel anti-klit spray gebruiken en conditioner die het haar goed ontward (ik raad je in dat geval de conditioner van Inecto aan).

Verder weet ik niet zo goed wat je er aan kunt doen, misschien van die huid, nagels en haar pillen halen? (als je je daar prettig bij voelt)
Had je kapper geen advies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:00

Afbeelding

Goed, het is dus rood.

DIT SPUL: http://www.hetsummum.nl/images/c1010056.JPG IS ECHT MAGIE. Waar eerst mijn uitgroei zat is zo goed gepakt, echt fel neon rood (waar nog zwarte verf zat was iets donkerder maar dat trekt wel bij.

Afbeelding

Dat dus. Ik had eigenlijk alles in die kleur willen hebben maar dat komt nog wel :D Moet er nog een béétje normaal bijlopen voor mijn sollicitatiegesprek morgen. :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:11

_mexx_lady_ schreef:
Nu is het heel dun en heel weinig. Met stijlen of zelfs maar borstelen vallen heel veel haren uit...
Weet iemand iets voor de haaruitval te verminderen of een trucje om terug dikker haar te krijgen?

Eet je gezond? kan het ook wel is aan liggen

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:12

Manegepaard schreef:
[ Afbeelding ]

Goed, het is dus rood.

DIT SPUL: http://www.hetsummum.nl/images/c1010056.JPG IS ECHT MAGIE. Waar eerst mijn uitgroei zat is zo goed gepakt, echt fel neon rood (waar nog zwarte verf zat was iets donkerder maar dat trekt wel bij.

[ Afbeelding ]

Dat dus. Ik had eigenlijk alles in die kleur willen hebben maar dat komt nog wel :D Moet er nog een béétje normaal bijlopen voor mijn sollicitatiegesprek morgen. :')

LEUK! :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:21

MightyJoe schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Eet je gezond? kan het ook wel is aan liggen

Ik eet niet iedere dag chips, snoep of fastfood maar laten we zeggen dat de boerenkost wel goed binnen gaat.
aardappelen, vlees en groenten eet ik zo een 4x per week. Soms lasagne of macaroni ofzo..
Kan het daaraan liggen?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:23

Mexx, vitamine te kort?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:34

Zou goed kunnen...
Gewoon pillen pakken voor meer vitaminen?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:35

Davitamon of zo is heel goed.
Ik had het ook erg, maar ik had B12 te kort. Misschien erg overbodig.. maar je eens laten prikken bij de huisarts? Zodat je weet welke vitamines je te kort komt.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:42

Haat die prikjes -a-
maar ik ga eens kijken wat de apotheker me aanraad! Dank je

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:12

Ik zou trouwens niet zomaar vitamines gaan kopen en slikken (aan de apotheek advies vragen is wel goed maar niet bij de etos wat potten kopen en lekker pillen gaan slikken), baat het niet dan schaad het niet gaat namelijk niet voor alle vitamines ed op

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 16:13

Dank je Zwitsal ik zal eraan denken!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:23

ik heb net mn boblijn eruit laten knippen!
zat er wel nog over te denken om weer een nieuwe te laten knippen (het was een beetje uitgegroeid), kapster had ook een hele gave boblijn, zoᷰn hele strakke schuine. maar een bob is zo onhandig omdat ik het lang wil laten groeien. dus heb m er maar helemaal uit laten knippen.
nu weer een soort van lok/laagjes aan de voorkant en dus weer een lang-haar-model zeg maar, alleen heb ik nog geen lang haar dus het ziet er nog een beetje apart uit haha. maarja, t is voor t goede doel laten we maar zeggen.

(zo en nu eerst mn haar zelf opnieuw wassen, het zit altijd verschrikkelijk als ik net bij de kapper vandaan kom, zo geknipt. en dan doen ze er met fohnen enz allemaal vieze spulletjes in)