(En met een strakke broek, waar ik nog steeds niet aan kan wennen hihi)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfitness schreef:Welkom nieuwe mensen!!! Er wordt hier heel wat hard gelopen, de één wat meer dan de ander, maar ervaring zat hier!
Motivatie is een vaak gehoord probleem, maar je moet het toch echt zelf doen. Veel bokkers hier hebben al goede prestaties geleverd, dus ik hoop dat jullie dit ook zal motiveren.
Davina21 schreef:missfitness schreef:Welkom nieuwe mensen!!! Er wordt hier heel wat hard gelopen, de één wat meer dan de ander, maar ervaring zat hier!
Motivatie is een vaak gehoord probleem, maar je moet het toch echt zelf doen. Veel bokkers hier hebben al goede prestaties geleverd, dus ik hoop dat jullie dit ook zal motiveren.
Ben jij gewoon zo goed in sporten dat je lichaam zo mooi afgetraind is of ben je sportinstructeur?
Evelijn schreef:Elk begin is ook lastig. Ik vind vooral die eerste paar weken lastig. Nu gaat het al veel makkelijker om te gaan lopen... al klaag ik de avond ervoor soms wel over hoe zwaar het morgen wel niet is en hoe verschrikkelijkals ik dan terug ben viel het natuurlijk hartstikke mee en voel ik me goed dat ik er zo goed mee bezig ben