Hardlopen, wie nog meer? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marionnnn

Re: Hardlopen, wie nog meer? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 16:59

Ik loop met Asics... roze :(

(En met een strakke broek, waar ik nog steeds niet aan kan wennen hihi)

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:04

Ik vind roze een mooie kleur. :)) En zo'n strakke broek is inderdaad wennen, maar ik moet wel zeggen dat het veel lekkerder loopt dan een los geval.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:07

Ik heb ook een speciale strakke hardloop(fitness)broek, bevalt mij super goed!

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:10

Haha ik heb een lange en een korte... van Craft... En een heel lekker jasje ook van Craft
Met dank aan mijn baas...

Bedrijf waar ik werk levert bedrijfskleding/relatiegeschenken/enz en we dealen dus ook Craft... Hadden hier nog een serie hangen dus dat werd mijn motivatie :P Samen met dure schoenen... Want ja het is ook zonde om het dan niet te gebruiken he

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:16

Ik heb zowel korte als lange broeken wel altijd strak aansluitend. Loop Nike lunar Glide. Verder maakt het me niet heel veel uit. Goede sport BH van Shock Absorber vind ik belangrijk

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:20

Craft is echt goed spul!! Je moet het even treffen!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:48

Ik heb laatst een korte en lange broek gekocht van Only Play. Had nog nooit ervan gehoord, maar het is een heerlijk stofje. Niet echt een strakke broek ofzo.
Verder loop ik ook op Asics, paars met zwart.

Werk duurde helaas iets langer dan gepland en nu effe een boterhammetje achter mn kiezen en richting de paarden.

Morgen weer lopen. :)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:51

Ik loop op asics, ook roze haha
Ik heb kalenji broeken, super fijn vind ik ze. Tot op heden nog geen hele strakke gekocht, maar dat ga ik vanavond doen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:54

Zo, na een hele dag werken ineens weer allemaal nieuwe mensen in het topic! Leuk en gezellig :D!
Ik mag morgenochtend weer gaan lopen. Moet eigenlijk ook nog langs de Runnersworld met mijn schoenen. Vorig jaar zeiden ze dat het nog wel kon....even kijken wat ze dit jaar zeggen.
Ik gebruik nog een oud roeipakje als sportbroek (trek het roeipakje dus niet helemaal aan) en kan dan het bandje wat normaal over je schouders gaat prima gebruiken om mijn horloge (hartslagmeter) met sleutel aan te hangen. Maar het is echt een heerlijk broekje! Hoop dat ie nog lang meegaat eigenlijk......
Morgenochtend mag ik weer.....ben heel benieuwd. Gister ging het superlekker...ik hoop morgenochtend ook. Heb tot nu toe nog niet 's ochtends gelopen....maar ja, morgen avonddienst, dus niet haalbaar om daarna te gaan lopen (tot 23.30u).

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:59

Mag ik mij ook komen melden? Ik ben afgelopen week weer begonnen met lopen. Ik loop al ruim 15 jaar hard met iedere keer toch weer onderbrekingen. Hoop het iedere keer weer vol te houden, dus nu maar weer een poging doen.

Welk schema/programma gebruiken jullie?

Ik gebruik het schema van My Asics (al vind ik het irritant dat je niet meer kan aangeven welke dagen je voorkeur hebben om te trainen). Ik wil minstens 2x per week lopen, maar probeer 3x.
Daarnaast gebruik ik Runkeeper en Ipod met Nike+ om te loggen (Al doet mijn sensor het nu niet meer. Even kijken of ik een nieuwe aan moet schaffen).

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:03

Hoi!

Ik wil me hier ook graag melden! Ik heb de lessen van Evy gedownload en ben in het afgelopen jaar al ongeveer 8x begonnen met les 1 en 2 en vervolgens weer gestopt :o Ik vind dat ik weer moet gaan en hoop we elkaar hier een beetje kunnen motiveren, want ik heb af en toe een behoorlijke schop onder mijn kont nodig :D

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:09

Welkom nieuwe mensen!!! Er wordt hier heel wat hard gelopen, de één wat meer dan de ander, maar ervaring zat hier!
Motivatie is een vaak gehoord probleem, maar je moet het toch echt zelf doen. Veel bokkers hier hebben al goede prestaties geleverd, dus ik hoop dat jullie dit ook zal motiveren.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:29

Elk begin is ook lastig. Ik vind vooral die eerste paar weken lastig. Nu gaat het al veel makkelijker om te gaan lopen... al klaag ik de avond ervoor soms wel over hoe zwaar het morgen wel niet is en hoe verschrikkelijk ;) als ik dan terug ben viel het natuurlijk hartstikke mee en voel ik me goed dat ik er zo goed mee bezig ben :D

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:31

Asics Groen hier! :D lopen heerlijk!!

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:32

missfitness schreef:
Welkom nieuwe mensen!!! Er wordt hier heel wat hard gelopen, de één wat meer dan de ander, maar ervaring zat hier!
Motivatie is een vaak gehoord probleem, maar je moet het toch echt zelf doen. Veel bokkers hier hebben al goede prestaties geleverd, dus ik hoop dat jullie dit ook zal motiveren.

Ben jij gewoon zo goed in sporten dat je lichaam zo mooi afgetraind is of ben je sportinstructeur? :)

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:34

Davina21 schreef:
missfitness schreef:

Ben jij gewoon zo goed in sporten dat je lichaam zo mooi afgetraind is of ben je sportinstructeur? :)

Haha dat denk veel mensen, maar ik doe al 10 jaar aan krachttraining vandaar! ;)
En ik ben gevraagd om sportinstructeur te worden, dus misschien ga ik dat binnenkort wel doen!
Laatst bijgewerkt door missfitness op 26-07-12 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:34

Evelijn schreef:
Elk begin is ook lastig. Ik vind vooral die eerste paar weken lastig. Nu gaat het al veel makkelijker om te gaan lopen... al klaag ik de avond ervoor soms wel over hoe zwaar het morgen wel niet is en hoe verschrikkelijk ;) als ik dan terug ben viel het natuurlijk hartstikke mee en voel ik me goed dat ik er zo goed mee bezig ben :D

:j Daar heb ik ook vaak last van. Altijd maar klagen en als je dan geweest ben voel je je toch best wel goed :P :D .

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:46

Voor mij is het qua motivatie heel belangrijk om doelen te blijven stellen en af en toe een wedstrijdje in te plannen. anders laat ik het snel versloegen. loop trouwens 2a3 keer per week. z'n 20 km per week ongeveer. op turkooise asics...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:54

Ja doelen stellen helpt mij ook wel... vorig jaar te laat voor de 4 mijl ... dus toen was motivatie wel zoek nu heb ik startbewijs via bedrijf van mijn zusje en nu weet ik ook dat als ik niet blijf trainen ik echt niet fatsoenlijk die 6,4 km kan lopen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:36

Goedenavond!!

Wat een drukte hier!!
Morgen staat les 6 voor mij op het programma! Weer vroeg op, want met de warmte lopen is niet leuk. Hoewel de warmte hier best meevalt, want het waait hier vreselijk!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:12

Fijn, nog meer mensen in de beginfase :D Ik ga zo les 2 lopen. Eerst nog even een een huishoudelijk klusje (bed verschonen...) en daarna nog even rennen. Hoewel ik even een schop moet hebben om wat te gaan doen :')

(goede nieuws, ik heb zojuist de afwas al weggewerkt, gestoft, de badkamer schoon gemaakt, gedweild... Nu de rest nog...)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:22

Mmm hier weinig wind te bekennen en nog dik boven de 25 graden..... Zucht hahaha

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:23

Ik ben sinds kort ook gaan hardlopen. Ik doe een training uit een boek waarbij je na 2 maanden 30 minuten aan één stuk zou moeten kunnen hardlopen. Ik heb nu de eerste week er op zitten daarbij moest ik 1 minuut rennen dan 1 en een halve minuut lopen en dat 8x.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:27

Ik ben ook weer terug, zojuist weer een rondje van 6km gedaan met vriendlief. Niet te lang ivm de warmte, het was lekker zweten dat wel, maar ik vond het heerlijk! De cardio zit er weer op, morgen de sportschool weer in!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:59

Ik kom juist net uit de sportschool! Morgenavond 5,5 km hoop ik!