Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

gohya schreef:Er zijn ook scan's voor mensen die claustrofobie hebben,deze is ook voor mensen die nét wat te breed zijn en niet in de scan passen.Maar niet elk ziekenhuis heeft dat.

KellyG schreef:de scan duurt niet zo heel lang..... maar begrijp uit je verhaal dat je daar nogal tegenop zie....
je kan aan je arts vragen of je iets mag waar je van ga slapen / rustig van wordt
ik ben zelf ook 1,5 jaar geleden door zo'n scan gehaald voor mn rug (ik had ook een hernia en een flinke ook) en ik heb nogal last van claustrofobie, en heb van de neuroloog toen een recept gehad wat ik bij de apotheek kon halen en een uurtje voor de scan in moest nemen
ik lag nog niet in de scan en ik lag al heerlijk in coma..... niks van de scan meegekregen.....
wel met spoed geopereerd erna..... (was al een jaar van kastje naar de muur gestuurd door mn huisarts)

Alja schreef:jemig wat balen zeg Arie!
is er ook een reden dat je zo vaak een hernia hebt of is dat gewoon pech?
Ariebombarie schreef:Alja schreef:jemig wat balen zeg Arie!
is er ook een reden dat je zo vaak een hernia hebt of is dat gewoon pech?
is begonnen door erfelijkheid en als ze eenmaal gaan operen kan je er donder op zeggen dat het terug komt. alleen waar en wanneer is nooit te zeggen. ik heb gewoon pech dat het zo vaak terug komt... want in deze hoeveelheden komt het bijna nooit voor geloof ik

dat is bij de meeste mensen het geval