Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mang schreef:Ik heb juist geen heupen maar iets daarboven best pittige zwembandjesik heb dus van onder naar boven eerst een bult (billen) dan een deuk (heupen) en dan weer een bult (zwembandjes)
dat is het enige wat ik écht niet mooi vind aan mezelf
Geryon schreef:mang schreef:Ik heb juist geen heupen maar iets daarboven best pittige zwembandjesik heb dus van onder naar boven eerst een bult (billen) dan een deuk (heupen) en dan weer een bult (zwembandjes)
dat is het enige wat ik écht niet mooi vind aan mezelf
Foto?Lukt me niet om het goed in te beelden
Geryon schreef:_Bitje_ schreef:Haha nou ik ben echt nergens tevreden mee als ik eerlijk ben![]()
Kan zo een hele waslijst ophangen wat mij dus totaal niet bevalt aan mijzelf
Laten we allemaal zo'n waslijst maken! En dan mag natuurlijk iedereen elke waslijst afgaan en zeggen dat 'ie niet klopt![]()
_Bitje_ schreef:Geryon schreef:
Laten we allemaal zo'n waslijst maken! En dan mag natuurlijk iedereen elke waslijst afgaan en zeggen dat 'ie niet klopt![]()
Ja nou echt hoor, ik kan soms echt jaloers zijn op mijn vriendinnen of andere meiden
Vorig jaar schaamde ik mij gewoon echt voor mijn lichaam, gelukkig is dat nu minder maar mooi is het nogsteeds niet
* Ik heb stom stijl vutloos haar, ik wil veel liever slag of grove krullen hebben
* Mijn neus heeft een afwijking naar rechts
* ik heb een ei-hoofd
* brede schouders
* veel te opvallende wenkbrauwen die ik bijna iedere dag moet epuleren
* veeeeeeeell te grote boobs
* veeeeeeeell te dikke achterkant
* dikke benen, echt lelijk...
* sowieso ben ik stevig gebouwd en dat accepteer ik echt niet !!!!
Het enige wat ik redelijk vind zijn mijn ogen, ook al zijn die ook een beetje aan de grote kant,...
Tja, verder ben ik heeeel gelukkig met mijzelf
Horsii_mine schreef:Haha, Bitje niet zeuren ik ben 1,55. Broeken is een ramp ja. Ik heb ook nog eens hele brede (gespierde) benen en ik kom er vaak niet eens inZo ellendig
Ik geef het altijd de schuld aan ontwerpers dat ze alle kleding ontwerpen voor 12jarige platte meisjes