Mijn tieten zitten "te hoog"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:00

Zonder mijn heupen was ik echt niks geloof ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:01

Ik heb trouwens een belachelijke maat 85 A toen ik wat dikker was was het een B...val je af verdwijnen je tieten >;)

Raar systeem..mijn zus valt af en haar tieten zijn nog altijd huge :=

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:02

Ik heb juist geen heupen maar iets daarboven best pittige zwembandjes :') ik heb dus van onder naar boven eerst een bult (billen) dan een deuk (heupen) en dan weer een bult (zwembandjes)

dat is het enige wat ik écht niet mooi vind aan mezelf :=

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:04

ach dikke tieten, dikke benen, dikke armen, dikke buik :\ ik heb alles............en soms ook nog een dikke tong }:)

wat maakt het allemaal uit!

als je jong bent wil je perfect eruit zien, maar dat verdwijnt als je ouder word.........je gaat dan je lichaam waarderen en hoopt er oud mee te worden.
ik bedoel dan niet dat je je volpropt en alles moet laten hangen enzo >;) , maar een kilootje meer is dan ook iets meer om van te houden [ zegt mijn man gelukkig :j :D ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:04

mang schreef:
Ik heb juist geen heupen maar iets daarboven best pittige zwembandjes :') ik heb dus van onder naar boven eerst een bult (billen) dan een deuk (heupen) en dan weer een bult (zwembandjes)

Joh das toch alleen maar handig....jij verdrinkt niet zo snel met die zwembandjes :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:05

mang schreef:

Foto? :D Lukt me niet om het goed in te beelden :P

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:10

Geryon schreef:
mang schreef:

Foto? :D Lukt me niet om het goed in te beelden :P

Dit is de enige foto die ik zo gauw kon vinden, maar hier is het minder omdat mijn broek er grotendeels overheen zit :')
Foto is van Maart trouwens

Afbeelding

HolyPope

Re: Mijn tieten zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:13

Ik zie op de foto van mang een leuke meid waar je graag naar kijkt.
Niets mis mee!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:14

idd mooi figuur hoor :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 13:14

Fijn te horen dat sommige mensen niet zo onzeker zijn over hun lichaam. Ik was vroeger ook echt ontzettend onzeker over mijn lichaam. Ik vond mezelf echt lelijk. Nu zijn er nog steeds wel dingen die ik minder vind. Ik heb geen enkels (ik heb dus serieus die versmalling onderaan mijn benen niet :/ ) Ik heb eeuwenlang alleen maar lange broeken durven dragen maar nu heb ik daar gewoon schijt aan. Ondanks dat mijn benen niet je van het zijn heb ik een kont (iets te groot vind ik persoonlijk, maar kontenmannen zijn er ontzettend gelukkig mee). Daarnaast heb ik een ontzettend smalle taille en mooi gevormde tietjes. Ik vind alleen die inkijk doordat ze vrij hoog zitten soms wat oncharmant. Daarnaast heb ik hele brede armen. Heel lelijk, maarja. Dan denk ik maar dat mijn tieten daar de aandacht wel van afleiden _O- Ik ben niet perfect, maar ik krijg meer aandacht dan eigenlijk welk ander meisje dan ook. In de kroeg hoef ik maar te glimlachen naar een jongen en ik heb hem in mijn zak _O- Ik snap echt niet meer waarom ik vroeger zo onzeker was. Ik heb zoals menig kunstenaar het heeft genoemd het typische ouderwetse schoonheidsbeeld. Ik word ook regelmatig gevraagd als naaktmodel daardoor _O- Ze zijn helemaal idealistisch over mijn rondingen :D Dat doet je ego wel goed!

Ik heb trouwens echt een hekel aan zwembandjes dus ik zorg er ten alle tijden voor dat ik ondergoed en broeken draag die mooi aansluiten en absoluut niet knellen. Als je zwembandjes krijgt door een te strakke (onder)broek is dat zo zonde van je lichaam.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:22

Geryon schreef:
_Bitje_ schreef:
Haha nou ik ben echt nergens tevreden mee als ik eerlijk ben :o
Kan zo een hele waslijst ophangen wat mij dus totaal niet bevalt aan mijzelf :P

Laten we allemaal zo'n waslijst maken! En dan mag natuurlijk iedereen elke waslijst afgaan en zeggen dat 'ie niet klopt :D :P

Ja nou echt hoor, ik kan soms echt jaloers zijn op mijn vriendinnen of andere meiden :=
Vorig jaar schaamde ik mij gewoon echt voor mijn lichaam, gelukkig is dat nu minder maar mooi is het nogsteeds niet :o
* Ik heb stom stijl vutloos haar, ik wil veel liever slag of grove krullen hebben
* Mijn neus heeft een afwijking naar rechts :=
* ik heb een ei-hoofd
* brede schouders
* veel te opvallende wenkbrauwen die ik bijna iedere dag moet epuleren
* veeeeeeeell te grote boobs
* veeeeeeeell te dikke achterkant
* dikke benen, echt lelijk...
* sowieso ben ik stevig gebouwd en dat accepteer ik echt niet !!!!
Het enige wat ik redelijk vind zijn mijn ogen, ook al zijn die ook een beetje aan de grote kant,...

Tja, verder ben ik heeeel gelukkig met mijzelf :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 13:25

Bitje, ik vind de vorm van jou hoofd juist schitterend! Je lijkt een beetje op een collega van me en ik ben juist totaal verliefd op haar looks. Zo mooi! Ook heb je een smalle neus wat ik erg mooi vind. (ik heb zelf echt een superbrede neus ;( ) Qua je haar vind ik het eigenlijk wel meevallen? Waarschijnlijk als je het wat korter knipt krijg je er ook wat meer leven in. En met je figuur is al helemaaaaaal niks mis! Je bent mooi slank :) Daar zullen veel vrouwen jaloers op zijn hoor!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:27

_Bitje_ schreef:
Geryon schreef:

Laten we allemaal zo'n waslijst maken! En dan mag natuurlijk iedereen elke waslijst afgaan en zeggen dat 'ie niet klopt :D :P

Ja nou echt hoor, ik kan soms echt jaloers zijn op mijn vriendinnen of andere meiden :=
Vorig jaar schaamde ik mij gewoon echt voor mijn lichaam, gelukkig is dat nu minder maar mooi is het nogsteeds niet :o
* Ik heb stom stijl vutloos haar, ik wil veel liever slag of grove krullen hebben
* Mijn neus heeft een afwijking naar rechts :=
* ik heb een ei-hoofd
* brede schouders
* veel te opvallende wenkbrauwen die ik bijna iedere dag moet epuleren
* veeeeeeeell te grote boobs
* veeeeeeeell te dikke achterkant
* dikke benen, echt lelijk...
* sowieso ben ik stevig gebouwd en dat accepteer ik echt niet !!!!
Het enige wat ik redelijk vind zijn mijn ogen, ook al zijn die ook een beetje aan de grote kant,...

Tja, verder ben ik heeeel gelukkig met mijzelf :')

joh ik wou dat ik jou kont en borsten had :Y) Breed gebouwt zijn is niks mis mee, zolang het in verhouding blijft. En dat is het bij jou, juist door je goed gevormde voor en achterkant!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:30

ja maar ik ben maar 1,65m dus het klopt van geen kant hoor :=
broeken passen, dramas kan ik je vertellen!
Shirtjes opzich ook, heb meestal S maar door mijn borsten past dat soms niet :Y)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:32

_Bitje_ schreef:

Grote ogen is toch juist positief? :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 13:32

Haha, Bitje niet zeuren ik ben 1,55. Broeken is een ramp ja. Ik heb ook nog eens hele brede (gespierde) benen en ik kom er vaak niet eens in _O- Zo ellendig :P Ik geef het altijd de schuld aan ontwerpers dat ze alle kleding ontwerpen voor 12jarige platte meisjes :P

Hoewel ik van de week ineens de opmerking kreeg waar ik mijn broeken kocht want ik had zo'n leuke kledingstijl qua broeken? :oo Euh. Mannenafdeling :') Skinny's van de mannenafdeling pas ik tenminste. Alleen heb ik dan wel piemelruimte over :P
Laatst bijgewerkt door Cubone op 03-07-12 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:33

Skygirl schreef:
_Bitje_ schreef:

Grote ogen is toch juist positief? :+

ja maar te groot kan ook he? _O-
Mijn linker is groter dan de rechter trouwens

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:33

Dat probleem heb ik dan weer tegenovergesteld, ook niet tof hoor. Mijn broeken zijn altijd te kort of te wijd.. :+

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:34

Denk dat bij de meeste de broeken wel een ramp zijn.. ik heb juist van die dikke boven benen en dunne onderbenen :oo vele broeken staat mij niet...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 13:34

Niemand is helemaal gelijk _O- Mijn gezicht is ook schots en schreef maarja :P Pech... Helemaal gelijk zijn is ook niet mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:34

Ach meiden, probeer te bedenken dat niemand werkelijk perfect is en dat het allerbelangrijkst je GEZONDHEID is.
En natuurlijk moet je goed voor je lijf zorgen en is het leuk als je er netjes en schoon bijloopt. Ook is er niets mis mee om een beetje op je gewicht te letten maar wees vooral blij met het leven!

Leuk liedje en filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=gGiKg8SPYcE

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:36

Horsii_mine schreef:
Haha, Bitje niet zeuren ik ben 1,55. Broeken is een ramp ja. Ik heb ook nog eens hele brede (gespierde) benen en ik kom er vaak niet eens in _O- Zo ellendig :P Ik geef het altijd de schuld aan ontwerpers dat ze alle kleding ontwerpen voor 12jarige platte meisjes :P

ja dat probleem is dus echt zoo irritant, inderdaad mijn benen zijn dus vaak veel te breed voor mijn lengte en om mijn heupen/kont zitten ze dan vaak weer te los waardoor ie afzakt :=

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:36

Oh als we het over a-symmetrie gaan hebben kan ook wel meepraten :+ Mijn ene wenkbrauw zit hoger en is langer, mijn ene neusgat is groter en mijn lippen hangen links naar beneden.. :+ Bovendien heb ik een heel bobbelig voorhoofd net alsof ik op een stoeprand ben geknald, maar dat is gewoon mijn schedel :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 13:38

Ik denk dat het er op neer komt dat we geen van allen perfect zijn :D Zolang je er maar tevreden mee durft te zijn is het prima ;)

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:38

Wat een heerlijk topic, you just made my day! :')