Ontstekingwaardes in het bloed waren iets verhoogd weer, maar kan door de koorts van gisteren wezen. Wond zag er nu goed uit. Dok gaat overleggen of ik vandaag mag gaan eten. Morgen bekijken ze alles opnieuw. Heb nu geen verhoging, dus hopelijk doet Ab kuur zijn werk. Dankje voor al jullie lieve berichten. Xxxx
ik hoor net dat ik vanavond weer nuchter moet zijn en morgenavond ook. mochten ze moeten spoelen dan moet ik zo en zo twee weken blijven. dus duimen dat het niet hoeft. ik lig nu op de goede afdeling maar wel appart vanwege infectie gevaar voor andere
Heb Peet net aaan de telefoon gehad.Ze moet weer de ok op ze gaan de wond open maken en spoelen.Vind het zo ontzettend erg voor der weer geopereerd worden weer een langer herstel en dan hopen dat het goed gaat.Peet hele dikke knuffels van ons hier en hou je taai meid hoe moeilijk het ook is
Muds
Geplaatst: 05-07-12 11:32
Heel veel sterkte Petra Bedankt voor de update Marja.
grid
Geplaatst: 05-07-12 11:34
Hè balen zeg niet het nieuws wat wilde horen maar moet natuurlijk ook niet gaan ontsteken of zo en hopelijk verdwijnt nu wel de pijn en hoop dat het herstel toch nog snel gaat *duim duim duim*
Heb Peet net gesproken, ze ligt weer terug op zaal. Er kwam een hoop rommel uit ze heeft nu een drain zitten, in de hoop dat het goed gaat. Hier blijven de duimen overuren maken voor Peet,hele dikke knuffel xxx
Adres voor kaartje te sturen kan die krijgen via pb.
grid
Geplaatst: 05-07-12 18:22
Fijn dat gebeurd is en goed dat de rommel eruit is! Hopelijk heeft ze niet al te veel pijn en helpt de drain goed.
Pien_1
Dankje Marja dat je het hier bij houd voor me. Xxxxx
iedereen heel erg bedankt dat jullie mij een beetje volgen. Jullie lieve woorden houden me op de been. Het spoelen was echt nodig zei de Dok. Heb nu een drain tot morgen en heel de tijd Ab infuus. Nu duimen dat de bloedwaardes goed gaan komen. Liefs van mij aan jullie xxx