Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Typhoon

Re: Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:48

nogmaals heel veel succes !!! :D

Denk dat J zn borst wel nat kan maken :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:58

Jemig, wat een wending.. ben erg benieuwd hoe het gaat nu.

Je vader is een held, echt!

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:06

Ik was hier een stille meelezer.... maar ik ben blij dat de pester word aangepakt!!
Respect dat je dit aan je ouders hebt toegeven! En geweldig hoe je vader voor je op komt!
Misschien is jouw verhaal wel een steun voor andere bokkers die gepest worden maar geen hulp durven zoeken! +:)+

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:06

Wat fijn dat er nu eindelijk echt wat gebeurt! :) je vader is een held en ook respect dat de vader van J t vandaag nog uit wilde praten! Ghehe ben benieuwd naar de reactie van J :')
Veel succes straks!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:20

intral schreef:
ik zou graag via pb de adresgegevens van iedereen ontvangen, en vooral de jongen van het FB bericht. Ik bied me vrijwillig aan om even langs te gaan, en mag ik heb aub zelf ook een knal geven? _O- . Nee even serieus, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en succes morgen op school!

Ik meen het ik ga mee! want dit is wel echt belachelijk gewoon. zelfs ik zit hier witheet van woede.! jezus zeg achtelijke randmongolen..
Succes straks en morgen

Edit: even iets aangepast. las pas later dat ze vanavond al kwamen!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:25

en dat is zo'n 16 jaar he.... Pfffff..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:08

Nou ik hoop dat ik morgen een positief verslag van je lees TS, ze zullen er nu inmiddels zijn bij jou. :D
Nogmaals heel veel succes!! :)

MoBi90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:31

Wauw wat een vooruitgang opeens! Supervader heb jij! Daar mag je trots op zijn :) Heel veel succes deze avond en ik ben heel erg benieuwd wat eruit gaat komen!
Super meis!!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:38

goed bezig TS, en lucht je hart maar goed tegen deze jongen.
ben benieuwd hoe dit af gaat lopen vanavond. *\o/*

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:40

Ik heb rillingen over heel mijn lichaam.
Het pesten blijkt erger te zijn dan ik me had kunnen voorstellen, maar je vader is echt een prachtkerel! Maar goed, ik denk dat de meeste vaders laaiend zouden zijn, wetende dat er kinderen zelfmoord plegen door pesterijen. Werkelijk, ik heb kippenvel over mijn hele lichaam (ziet niet echt uit op mijn werk :D ).

Ik ben zo benieuwd hoe het verloopt nu! Gelukkig hebben J zijn ouders wél verstand, ik hoop dat ze hun zoon er goed van langs geven! Zo veel problemen gehad met zijn ziekte, en nu verziekt hij anderen hun leven. Hij zou dankbaar moeten zijn dat hij nog leeft, maar nee... anderen een gezwel wensen... Dat gaat mij echt wel te ver!

Hij zal ondertussen wel bij jullie zijn met zijn ouders, hou ons op de hoogte! Ik zit aan de andere kant van de wereld, dus mijn dag is net begonnen. Dus hoe laat het ook is, even een update hier hé ;) Je zult het niet meer lezen, maar ontzettend veel sterkte!!!

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:44

Ook nog een tipje, heb niet alles gelezen. Maar bij de zwakste beginnen , alleen aanspreken en even heel duidelijk maken dat je er klaar mee bent. Als er dan weer wat gebeurt vooral die persoon aankijken. En dan de volgende

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:47

Jeetje, dit zag ik niet aankomen! You go girl!

Ben heel benieuwd hoe het gesprek is verlopen!

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:50

66996236 schreef:
Ook nog een tipje, heb niet alles gelezen. Maar bij de zwakste beginnen , alleen aanspreken en even heel duidelijk maken dat je er klaar mee bent. Als er dan weer wat gebeurt vooral die persoon aankijken. En dan de volgende

Als je wel alles leest dan weet je wat er gebeurt ;)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:03

Ik ben elk kwartier aan het kijken of of er al een update is!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:04

Me to :+

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:05

Wat een geweldige vader heb jij! Geef die maar een hele dikke knuffel als dit allemaal voorbij is :D
Ik ben benieuwd hoe het gesprek gegaan is...

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:15

Ania schreef:

Ik ook :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:20

pluisje88 schreef:
Ania schreef:

Ik ook :D

Idem :o

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 22:22

_/-\o_ Wat een sensatie in mn topic zeg, dus zeg eens eerlijk.. Waar zit nou precies het geheim om zoveel pagina's en reacties te krijgen? :D

Goed.. Om 10 over 8 stonden J, zijn pa en ma voor de deur. Ik zat lekker chillings op de bank, schoenen uit, voeten op de bank (MIJN BANK IK MAG DAT LEKKER JIJ NIET MUHAHAHA).
J keek naar alle lege stoelen, keek mij aan en zei 'nou, zal ik dan maar even gezellig naast jou komen zitten..' Dus ik haal mn voeten van de bank af en zeg (licht sarcastische toon) 'prima hoor'.

Eerst een halfuur over koetjes en kalfjes gekletst (niet mijn idee.. maar mijn broertje en J zijn zusje bleken op dezelfde school te zitten, ect ect). Ouders waren gezellig aan de babbel, ik hield mijn 'OORLOG!' pokerface op en J zat een halve meter van me af onrustig heen en weer te schuiven op de bank. :D
Dus op gegeven moment (half 9.. zucht, volwassenen) zegt de pa van J 'nou.. laten we het maar eens over serieuze zaken hebben..'
En er valt een stilte. Dus mijn moeder oppert dat ik misschien het beste kan beginnen, gewoon even mijn kant van het verhaal vertellen enzo. Prima. :Y)

Ik: 'Nou J, een paar maanden geleden was het best gezellig op school met de groep, maarja dat weet je natuurlijk zelf ook wel. Op gegeven moment vonden jij en een aantal anderen het nodig om als groep tegen mij op te staan, me te pesten, kleineren, vernederen enzovoort. Ik wil nog even zeggen dat het eigenlijk niet eerlijk is dat jij de enige bent die hier nu zit.. De rest heeft ook het één en ander gedaan. Helaas hebben we niet genoeg stoelen en begin ik dus met jou. Ik heb één vraag.
Wát is nou precies jouw probleem met mij?'

En J kijkt me aan, bek vol tanden, staart een tijdje naar de grond en zegt vervolgens de ZEER intelligente en beroemde woorden: 'Uuuuuhhh' :')
Zn moeder: 'Nou? J? Wat heb je tegen lisanne?' *nijdige blik richting J*

Dus hij steekt zijn verhaaltje af over al mijn zogenaamde leugens over dat busverhaal, wat mijn vader natuurlijk meteen ontkracht, aangezien hij even mededeelt dat hij ERBIJ was :D
Dus J zegt 'het is en blijft ongeloofwaardig..' Waarna mijn vader zegt 'Ongeloofwaardig of niet, het is waar.'

Dus ik begin weer: 'En weetje, het kan me eigenlijk verdomd weinig schelen of jij, of anderen me nou geloven of niet. Ieder zn hobby's toch? Maar als ik iemand zn verhaal niet geloof, trek ik mijn wenkbrauwen op, haal ik mn schouders op, en ga ik lekker verder met mn eigen leven. Waarom besluit jij om dan vervolgens VOOR DE KLAS te gaan staan om mij publiekelijk zo voor schut te zetten?'
Dus zijn ouders: 'WAT HEB JE GEDAAN?!'

ik: 'oooh, had u dat nog niet gehoord? :D Nou, zal ik het even vertellen J?'
Dus ik vertel het verhaal hoe hij voor de klas is gaan staan en mij belachelijk heeft gemaakt. J zit chaggarijnig naar de grond te staren in de kleuterachtige mok-fase.
Als ik klaar ben draait zijn moeder zijn kant op, en ze trekt van leer nouuu niet te filmen gewoon..
Kan het niet eens meer typen, maar het was GEWELDIG. Hij werd echt waar ik, mijn ouders en iedereen bijwaren COMPLEET voor schut gezet door zijn moeder met de mededeling dat zij en de vader van J dit NOOIT MEER willen hebben.

kassaaaa *\o/*

Zijn vader zei niet ontzettend veel, maar die was ook echt NOT amused. Het was duidelijk dat hij zich kapot schaamde en schaamt voor het gedrag van zijn zoon. Hij heeft mij de hele avond amper in de ogen durven kijken, zo rot vond hij het. Ergens had ik het wel met m te doen. Tja kerel, da's nou jouw zoon, kijk nog maar es goed :j

Dus op gegeven moment zegt moeder van J : 'Nou J, wat dacht je ervan? Wat ga je nu doen om het goed te maken met Lisanne en te zorgen dat zij weer met plezier naar school gaat?'
En ze oppert er meteen achteraan: 'Het lijkt me een goed idee als jij morgen VOOR de klas gaat staan, dat kun je namelijk zo goed, en je excuses aanbied aan Lisanne, dat je te ver bent gegaan enzovoort. En dat je de rest van de groep ook hiervan op de hoogte stelt.'
Heerlijk dit :Y) Wat heb ik me moeten inhouden om niet keihard in lachen uit te barsten.

Slot van het verhaal: J gaat morgen voor de klas zijn excuses aan mij aanbieden *tamtamtaammmm*, hij is van twitter afgeschopt door zijn ouders, ze blijven zijn social media controleren, en we gaan (J + ouders en ik + ouders) nog een keer praten met beide mentoren. :)
Het gesprek is goed en beleefd afgesloten, mijn vader stapte op gegeven moment over van onderwerp, weer terug naar de koetjes en kalfjes.. en zo was het half 11 -__-
Beetje jammer weer dat onze ouders het zo goed met elkaar kunnen vinden.

Maar ik had het er voor over.. J zat niet erg lekker op onze bank en dat beviel me maar al te best :D
Wat heb ik een zin in morgen. Ik ben voor niets en niemand bang meer en de eerste die denkt nog met mij te kunnen f*cken schoffel ik onder een stoeptegel.

MONDAY, BRING IT ON. *\o/*

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:26

*kruipt uit meelees-hoekje*
Zo, die is goed aangepakt! Die flikt je dit niet nog een keer. ~~}>

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:27

*\o/* *\o/* respect en have fun morgen

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:28

Top! Veel plezier morgen op school haha. Lekker gemeen. Alleen maar goed dat jullie ouders goed met elkaar kunnen. Dan schaamt J zich nog meer dan hij anders zou doen

~~}> jjihaa *\o/*

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:29

Ik dans even met je mee. Heerlijk! Ben heel benieuwd hoe hij zich morgen gedraagt!

Gefeliciteerd met deze heeeeeerlijke overwinning!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:30

Ik denk dat dit de wens is van iedere gepeste. Super zeg! Moet een heerlijk gevoel geven :)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:30

Oooh wat goed!!

Wat ontzettend goed van jouw vader!!
Wat ontzettend goed dat J + ouders langs is gekomen!!
Want ontzettend goed van jou dat je je verhaal hebt gedaan!
Wat is dit ontzettend goed verlopen zeg! :wow:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ben benieuwd naar maandag! Haha echt diep respect voor jouw houding en die van je ouders :j