Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haha
ik blijf bezig terwijl er niet eens meer wat in zit
.

CD28 schreef:Zo ik ben helemaal bij gelezen. Spannend hoor voor iedereen! Voor de zwangeren onder ons, gefeliciteerd!
Ik las ergens een stukje dat na het stoppen van de pil de menstruatie 2 dagen eerder kwam (was dat in dit topic??). Dat is bij mij dus ook het geval. Via die site die hier genoemd werd kun je je 'beste' dagen berekenen. Wel een raar idee dat je daar rekening mee gaat houden. Moet zeggen dat ik daar nog iets moeite mee heb, ben nog een beetje van 'het moet maar spontaan gaan'. Maar of dat dan zo lukt weet ik niet. Ik zou afgelopen zaterdag dan mijn periode weer moeten hebben. Normaal begon dit op maandag maar de laatste keer dus 2 dagen eerder. Het is echt zo minimaal dat ik me toch begin af te vragen of het klopt.. Of is het normaal dat na een hele lange periode van pilgebruik je menstruatie anders is? Of zou het dan misschien toch??

helaas kon ik er niet lang van genieten want ik hang al de hele dag boven de pot
en we hebben echt een ontzettend leuke verloskundige
ze hoorde van mijn vervelende ervaring in het ziekenhuis dus ze heeft echt haar best gedaan vertrouwen te winnen en dat is goed gelukt
als je cyclus onregelmatig is:
haha.. Ma jah soms werkt het
hoop snel :p