Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Arabesk schreef:Waren dat niet die sieraden gevuld met zand
Ja....je weet wel Tineke de Nooy was daar mee op pad.....en laten we wel zijn....zand,is niets anders als kleine steentjes,maw.....??
moonfish13 schreef:Deze Lapis Lazuli komt van een adres waarvan ik echt zeker weet dat het goed is..
Maar wat ik niet begrijp, een Zwarte toermalijn zou voor computerstraling zijn.
Er is niets wat mij trok aan dat ding, behalve het feit dat het werkt tegen straling waar ik misschien niet eens last van heb. Toch wordt ik er zo relaxt van, dat ik dat nog nooit bij een steen gehad heb.
Ik vind het ding niet mooi, niks. Pluk ze tot nu toe uit een bakje, naar wat ze doen.
Abiola, als je deze kant op gaat is daar een ander topic voor.. Dat gezeik kan allemaal in het kwakzalverij topic..
Arabesk schreef:moonfish13 schreef:behalve het feit dat het werkt tegen straling
Uit welk onderzoek blijkt dat díe steen werkt tegen computerstraling en bijv. gewone kiezelstenen of een hapje zand niet?
Arabesk schreef:moonfish13 schreef:behalve het feit dat het werkt tegen straling
Uit welk onderzoek blijkt dat díe steen werkt tegen computerstraling en bijv. gewone kiezelstenen of een hapje zand niet?