Houden jullie je ook echt grotendeels aan het programma van om de dag hardlopen en dan dag 6 en 7 rust??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irene18 schreef:denk je dat het daarvan komt dan?
wel balen dat je enkel niet meewerkt...
Irene18 schreef:Nou heb net gelopen. Het ging erg goed ookal heb ik mezelf iets te ver gepushed denk ik ...
heb precies 3 km gedaan in 17:40. alleen in de laatste 20 meter kreeg ik overgeefneigingen, maar heb toch doorgelopen want ik moest en zou 3km![]()
nadeel is dus dat ik aan het eind moest overgeven....
gelukkig zat er niet zo veel in mn maag![]()
Ben ondanks het overgeef-gedeelte erg tevreden, maar denk dat ik nog wel even een paar keer deze afstand blijf lopen voordat ik er nog weer een schepje bovenop doe
MrUlbe schreef:lrtj_ schreef:Mijn planning:
23 juli een platbuikje hebben en een piercing zetten en een tattoo
mmm, ik weet niet of dit zo verstandig is. je moet jezelf eigenlijk geen korte-termijn doelen stellen. dit kan al heel snel op blesures uitlopen
_Rapido_ schreef:Irene18 schreef:Nou heb net gelopen. Het ging erg goed ookal heb ik mezelf iets te ver gepushed denk ik ...
heb precies 3 km gedaan in 17:40. alleen in de laatste 20 meter kreeg ik overgeefneigingen, maar heb toch doorgelopen want ik moest en zou 3km![]()
nadeel is dus dat ik aan het eind moest overgeven....
gelukkig zat er niet zo veel in mn maag![]()
Ben ondanks het overgeef-gedeelte erg tevreden, maar denk dat ik nog wel even een paar keer deze afstand blijf lopen voordat ik er nog weer een schepje bovenop doe
Ik wil niet banketstaaf doen, maar overgeefneigingen zijn echt een teken dat je veel te ver bent gegaan. Als je langer zo doorgaat, heb je kans dat je een blessure krijgt. Ook al lijkt het nu goed te gaan, luister naar je lichaam