Stoppen met roken deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 00:01

*\o/* *\o/* *\o/*
!!! IK GA TROUWEN !!!
*\o/* *\o/* *\o/*

Afgelopen maandag hebben we de datum geprikt en vastgelegd, 21-06-12 gaan we trouwen <3
Ik heb dus nog minder dan 2 maanden om het allemaal te regelen :):)
Gisteren meteen een trouwjurk gekocht (een heeeeele mooie van Maggie Sottero *D ) en de trouwkoetsen geregeld, vandaag de ringen.
Pfoeeeeehhhhhhh wat een stress!!! Maar wel heel gaaf :D
En nog steeds geen behoefte aan een sigaret en nu bijna 4 maanden gestopt, op 5 dagen na. Ik ben wel heeeeeel blij dat ik rookvrij mijn huwelijk en trouwdag in ga :Y)

Ninus

Re: Stoppen met roken deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 09:56

Wat leuk! Gefeliciteerd *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 10:02

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:03

Ik zie allemaal 'brides from hell' voor me omdat jullie op dé dag niet roken :+

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:44

Ik heb niet echt de tel meer bijgehouden, omdat ik het beste druk heb. Kom er net achter dat ik vandaag alweer 18 dagen gestopt ben met roken *\o/*

Het gaat goed. Ik denk af en toe nog wel aan roken, maar heb er nog steeds geen behoefte aan. Ik heb gister wel verschrikkelijk zitten meeroken.
Ik moest naar de huisarts en zou niet zelfstandig terug kunnen rijden met de auto dus vriendlief is meegegaan. Hij houd echt 0,0 % rekening met me met het stoppen met roken dus lekker paffen in die auto.
Het rook wel lekker, maar ik had geen behoefte om ook te gaan roken.

Stom, maar ik ben best wel een beetje trots op mijzelf :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:51

goed zo HTS! +:)+

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:05

Goedzo HTS!!! :) Wel een beetje jammer dat je vriend er totaal geen rekening mee houdt.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:09

Als mijn vriend volop in de auto zou gaan roken dan zeg ik er toch wat van hoor :j .
Hij rookt heel soms in de auto met het raam open, maar dan laat ik ook even weten dat ik gestopt ben :D en dat hij best even kan wachten. Moeten we bv nog 5 min, rijden voordat we ergens zijn en wil hij snel nog een peuk roken, dan deel ik hem even duidelijk mee dat hij over 5 min, stopt met rijden en dan die peuk ook op kan steken. Wil niet als een zeikert overkomen, maar vind wel dat er een beetje rekening mee gehouden kan worden hoor :j

Ben ondertussen al bijna 8 weken rookvrij *\o/*

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:25

Goed bezig allemaal *\o/* Hier op naar 6 weken :D

En ik vind ook echt wel dat je partner er rekening mee kan houden, ik zou echt heel giftig worden, mijn agressie heb ik nog steeds niet ieder moment van de dag onder controle :+

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:34

Ninus schreef:
Goed bezig allemaal *\o/* Hier op naar 6 weken :D

En ik vind ook echt wel dat je partner er rekening mee kan houden, ik zou echt heel giftig worden, mijn agressie heb ik nog steeds niet ieder moment van de dag onder controle :+

Ik kan ook aardig uit de hoek komen op het moment :D dus ik raad mijn vriend ook aan om heel lief te zijn voor mij ~~}>

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 20:46

Heb je ook wel verdiend :)) Wij zijn samen gestopt, maar hij is helemaal niet agressief, dus de conclusie dat ik gewoon opvliegend ben is al lang gemaakt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:56

Wat houdt iedereen het goed vol *\o/*
Super!!!!!!!!!

Mijn vriend is gelukkig ook gestopt met roken (al 15 jaar geleden ofzo :o ). Hij wist nog wel precies wat ik de eerste maand moest doorstaan en begreep het heel goed als ik chagerijnig was... hij vond dat ook helemaal niet erg, het hoorde erbij volgens hem. Wat dat betreft heb ik het wel getroffen met zo'n vent <3

Tuurlijk kom ik wel ff naar het topic suze_ +:)+

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:53

Gefeliciteerd repelsteel :-).

Was vandaag precies 2 maanden gestopt :-).
Heb gister ook al een datum geprikt wanneer ik ga beginnen met lijnen. 4 juni. Dan ben ik 3 maanden gestopt met roken.dus dan mag het wel van mezelf. weet iemand van jullie nog en goed dieet?

steenbok1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:29

Ik denk dat je met gezond, gevarrieerd en niet te veel eten een heel eind komt? En meer bewegen erbij.
2 maanden wauw!!! Ik red het geeneens 30 minuten na opstaan _-:(
Vriend is nog thuis en houd er geen rekening mee, ik werd wakker door shaglucht in de slaapkamer.
Afgesproken met mezelf dat ik het over het weekend heen til, weet ik zeker dat ik alleen thuis ben.
Zoals nu werkt het voor mij echt niet. -:(-

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 11:15

Een shaglucht in je slaapkamer is zoooooo smerig :r . Vond het al smerig toen ik nog rookte en de lucht naar boven ging van de rook, maar nu ik gestopt ben vind ik het echt goor als er boven een sigarettenlucht hangt. Boven wordt zoiezo niet gerookt bij ons en binnen na de verbouwing ook ziet meer :n
Ook visite mag mooi buiten gaan staan :D wat ze er ook van vinden. Het is ons huis en ik wil het gewoon niet hebben. Gelukkig rookt mijn vriend na de verbouwing ook niet binnen (of alleen bij de afzuigkap). We vinden het zonde van al het 'nieuwe' nu in huis en gaan dat niet vervuilen daar de vreselijke nicotine zooi. Klinkt misschien als een echt 'gestoptmetrokenmuts' maar het is wel zo :j .
Nee, wil je hier roken, dan ga je maar buiten staan :D .

Mijn vriend wou van de week een peuk gaan roken, maar het regende. Hij liep naar de afzuigkap en voor de grap zei ik, nee mooi niet, naar buiten jij, en hij dacht dat ik het meende, dus hij zei, tsss wat ben jij erg zeg, en hij liep naar buiten en daar zat hij onder het afdakje van de schuur _O- ~~}>

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 11:45

Bij ons ligt het iets anders. Mijn vriend laat zich niet vertellen wat hij moet doen. En ik trouwens ook niet.
Als ik zeg dat hij niet mag roken in zijn eigen auto, lacht hij mij vierkant uit. Net als hij zou zeggen dat ik een dag niet mag paardrijden. Dan zou ik hem vierkant uitlachen en het toch gewoon doen.
En natuurlijk houden we rekening met elkaar, maar hij weigert gewoon te stoppen met roken in huis en in de auto. En dat kan ik me goed voorstellen.

Nu scheelt het dat ik er absoluut geen last van heb als hij rookt bij mij in de buurt. Trouwens dag 19 voor mij *\o/*

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 09:16

steenbok1980 schreef:
Ik denk dat je met gezond, gevarrieerd en niet te veel eten een heel eind komt? En meer bewegen erbij.
2 maanden wauw!!! Ik red het geeneens 30 minuten na opstaan _-:(
Vriend is nog thuis en houd er geen rekening mee, ik werd wakker door shaglucht in de slaapkamer.
Afgesproken met mezelf dat ik het over het weekend heen til, weet ik zeker dat ik alleen thuis ben.
Zoals nu werkt het voor mij echt niet. -:(-

Bewegen doe ik genoeg. Maar zit met 1 probleem. Werk in de horeca. Dus onregelmatig pauze en eten. Ik ga denk ik eens naar een voedingdsconsulent. Kijken of ze me kunnen helpen.

Balen dat je vriend niet meewerkt. Wilt hij zelf niet stoppen?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:29

Repelsteel gefeliciteerd!!!
Dat wordt een spannende tijd denk ik hahahaha!!!!
Ik rook nog steeds niet al heb ik de laatste dagen er wel meer moeite mee en dat na bijna 5 maanden!

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 13:22

chanicha: dom gevoel is dat he?? Denk je dat je het helemaal gehad hebt... zit je toch weer aan peuken te denken! Dat wordt trouwens wel steeds minder. Wat mij betreft: op naar 1 jaar rookvrij ;-))
Voor de rest van de stoppers: sterkte!! Volhouden he?

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 14:18

Tuurlijk houden we het vol :j en als we het allemaal moeilijk krijgen, dan komen we met z'n allen bij jou in Portugal langs om te ont-stressen _O- :D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:57

chanicha schreef:
Ik rook nog steeds niet al heb ik de laatste dagen er wel meer moeite mee en dat na bijna 5 maanden!

Jeetje, na 5 maanden nog?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 18:18

Anoniem schreef:
*\o/* *\o/* *\o/*
!!! IK GA TROUWEN !!!
*\o/* *\o/* *\o/*

Afgelopen maandag hebben we de datum geprikt en vastgelegd, 21-06-12 gaan we trouwen <3
Ik heb dus nog minder dan 2 maanden om het allemaal te regelen :):)
Gisteren meteen een trouwjurk gekocht (een heeeeele mooie van Maggie Sottero *D ) en de trouwkoetsen geregeld, vandaag de ringen.
Pfoeeeeehhhhhhh wat een stress!!! Maar wel heel gaaf :D
En nog steeds geen behoefte aan een sigaret en nu bijna 4 maanden gestopt, op 5 dagen na. Ik ben wel heeeeeel blij dat ik rookvrij mijn huwelijk en trouwdag in ga :Y)

Gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

Whahhahh Ingrid jij bent wel hard voor je vriend zeg :') .

Hts super ook alweer 20 dagen *\o/* .

Goed hoor al die stoppers!!!!

Ik ben nu twee en een halve maand gestopt.
En het gaat super :D .
Zera ik ben ook benieuwd naar een dieet :j .

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:24

Vandaag een jaar gestopt. De eerste dagen, weken, maanden kropen voorbij. En nu is het zo normaal geworden om niet te roken. Onvoorstelbaar een jaar geleden en nu zo vanzelfsprekend *\o/*

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:35

Repelsteel, gefeliciteerd! :D

Zera, werken in de horeca is leuk, maar lastig om een beetje normaal eetpatroon op na te houden. Wel goed dat je nog steeds gestopt bent! :D

Blensink, gefeliciteerd met je 2,5mnd. Hoe voel je je?

Ik ben nu 3mnd gestopt. Wel de afgelopen maand 3 peukjes gesmokkeld tussendoor maar ik kan het daarna goed laten. 2x voor de gezelligheid een peukje meegerookt en zaterdag van de stress (had een beetje vervelende trailerrit achter de rug). Maar... na 1 ben ik er dan wel klaar mee. Ik merk dat ik, sinds ik dat doe, veel rustiger ben en niet zo veel stress heb dat ik niet meer MAG roken. Ik denk er ook veel minder aan. :)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:07

Jasper schreef:
Vandaag een jaar gestopt. De eerste dagen, weken, maanden kropen voorbij. En nu is het zo normaal geworden om niet te roken. Onvoorstelbaar een jaar geleden en nu zo vanzelfsprekend *\o/*

_/-\o_ gefeliciteerd *\o/*