Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen de leg press heb ik overgeslagen, ik wil niet weer zo veel spierpijn als afgelopen week, dus de legpress pak ik er weer bij als ik de lunges en squats wat gewent ben. Ben totaal bijna 2 uur bezig geweest en daarvan was 10 min cardio warming up en 13 min cardio coolingdown. (verder geen cardio gedaan, vind dat ik zo wel lang genoeg bezig was)
 Alleen de leg press heb ik overgeslagen, ik wil niet weer zo veel spierpijn als afgelopen week, dus de legpress pak ik er weer bij als ik de lunges en squats wat gewent ben. Ben totaal bijna 2 uur bezig geweest en daarvan was 10 min cardio warming up en 13 min cardio coolingdown. (verder geen cardio gedaan, vind dat ik zo wel lang genoeg bezig was)
 ) en was opeens een kilo lichter dan woensdag... Ehhhh, blijkbaar heeft mn nieuwe schema heel snel effect ofzo? lol....
 ) en was opeens een kilo lichter dan woensdag... Ehhhh, blijkbaar heeft mn nieuwe schema heel snel effect ofzo? lol....                                                         

Maar ik geloof dat veel meer mensen er last van hebben. De vraag is dan natuurlijk: hoe blijven zij zo slank en ik niet
 Maar ik geloof dat veel meer mensen er last van hebben. De vraag is dan natuurlijk: hoe blijven zij zo slank en ik niet  Nouja, ik ben alweer 3 dagen bezig met gezond eten, we houden moed
 Nouja, ik ben alweer 3 dagen bezig met gezond eten, we houden moed  

.. weet je al welke opleiding je gaat volgen?
.. weet je al welke opleiding je gaat volgen? en buik en rug.. echt handig. verder heb ik nog niet veel verstand van welke oefeningen je het beste kan doen enzo
 en buik en rug.. echt handig. verder heb ik nog niet veel verstand van welke oefeningen je het beste kan doen enzo  ..
 .. weegschaal zegt niet heel veel namelijk
 weegschaal zegt niet heel veel namelijk                                                         

Eerst maar eens erop zetten
 Eerst maar eens erop zetten  

zoals die bart ofzo, het gaat mij puur om de info en eigen topics haha
 zoals die bart ofzo, het gaat mij puur om de info en eigen topics haha                                                         

Niet echt boeiend voor mij ofzo..
 Niet echt boeiend voor mij ofzo.. 

slim
 slim