En dat is niet mogelijk met permanent helaas...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Glossi schreef:Oh wow! Ik had niet naar de prijs gekeken![]()
Focussed, zulke krullen zul je idd met de krultang moeten doen.. jammer.
__PrinCes schreef:Dan ga ik ook maar eens blonderen denk ik![]()
Ik durf niet eens naar m'n haar te kijken als ik er met een krultang door heen ben gegaan, van alles wat er gebeurt wordt het stijl
!!

ik ben op youtube nog wel wat meer dingen tegengekomen, maar daar kan ik echt niet mee slapen, en zo'n netje heb ik ook niet... Dat met die haarband is trouwens ook niet de krul die ik wil, ik wil graag van die grote pijpenkrullen, of golven. ik blijf dus nog naar de magische oplossing zoeken, haha. mocht iemand hem hier hebben hoor ik m graag!
) straks even met mijn eigen zooi wassen en dan ga ik voor hier een daar een opgedraaid knotje

Roos_Marijn schreef:ik heb vannacht de sockbun ingehad, het leek echt nergens op![]()
Ik heb megastijl haar, dun en veelik ben op youtube nog wel wat meer dingen tegengekomen, maar daar kan ik echt niet mee slapen, en zo'n netje heb ik ook niet... Dat met die haarband is trouwens ook niet de krul die ik wil, ik wil graag van die grote pijpenkrullen, of golven. ik blijf dus nog naar de magische oplossing zoeken, haha. mocht iemand hem hier hebben hoor ik m graag!