barbara28 schreef:Fijn is dat he! Ik ben tevreden met mijn figuur, gezond BMI, maat 40, wat voor sommige misschien dik is, maar ik vind dat met mijn lengte van 1.76 prima. Maar...ben 30 kilo afgevallen een tijd geleden en moet nu onwijs veel laten om zo te blijven. Was ik laatst met iemand lunchen, zegt ze "jij hebt makkelijk praten, jij bent slank". Euh...makkelijk praten.... ik moet bijna alles laten om niet weer dik te worden..
Goed zeg! Ik ben zelf ook 1.76 en wil er nog 5 kilotjes af (het liefste 10 maar dat gaat me never nooit lukken
).. En dat laten heb ik ook hoor want anders zit het er zo weer aan! En dat het heel moeizaam er af gaat nu.
Kana schreef:Nog zo'n dooddoener, komt vast van mensen die zelf geen wilskracht genoeg hebben om af te vallen? Lekker makkelijk.
Vind het heel knap van je trouwens.
Bedankt!
Af en toe zit ik vol verbazing te kijken van de excuses die de mensen verzinnen.
Altijd maar klagen en dan wel een doos magnums en een zak chips naar binnen werken.. Maar volgens hun smelt het er bij mij af door de zon
En nu ik weer "redelijk" op gewicht ben en opnieuw aan een dieet ben begonnen voor de laatste kilo's krijg ik de opmerkingen of ik aan anorexia lijd of dat ik nu wel niet slank genoeg ben. Of de opmerking: "Nou dat zul je niet zeggen, ik geloof het niet" Omdat ze dan geen vellen of een uitgelubberde buik zien. Maar dan krijg ik direct erachter aan "Komt omdat je jong bent dan veert je vel sneller mee terug". Dat ik me kapot zweet in de sportschool wordt dan voor het gemak maar vergeten...