[Centraal] Diëten en afvallen deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 00:31

Ja, maar wat kan ik er dan door doen? Alleen halvajam? Want stukjes fruit word echt niet chill slikken :') (ben blij dat ik toenstraks lekker heb genoten van het gourmetten en hooguit last had van slijm :') ) en alleen yoghurt vind ik niet echt lekker :n
Soep zonder stukjes kan misschien als lunch trouwens, bedacht ik me net!

LynnDenise

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 08:59

Halvajam of zoetstof?

Met keelpijn moet je veel slikken, dan gaat het sneller weg. Dus hup aan het water en ondanks het pijn doet gewoon veel blijven slikken.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:25

LynnDenise schreef:
Halvajam of zoetstof?

Met keelpijn moet je veel slikken, dan gaat het sneller weg. Dus hup aan het water en ondanks het pijn doet gewoon veel blijven slikken.

Ja, ben ook stug door aan 't drinken en doen! Ik ga eens even kijken of we uberhaupt nog yoghurt in huis hebben, en na het ontbijt maar even lekker naar stal! Frisse lucht doet soms ook wonderen :j Al ga ik liever niet rijden met een bonkend hoofd :') ... zou ook gaan sporten met een vriendin vandaag, maar denk dat ik ga vragen of we misschien een stuk kunnen gaan fietsen of wandelen buiten :)
En nog werken.. :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:32

Sporten met een bonkend hoofd is inderdaad niet fijn, maar bij mij is het meestal na het sporten een stuk opgeknapt!

Vanochtend weegmomentje: Na 3 weken nagenoeg stilstaan een halve kilo eraf *\o/*
Ik heb trouwens enorme plofkuiten van Tabata van gisteren...

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:38

vanochtend weer gewogen
en helaas niks eraf
dus van 97.3 naar 98.4 en nu niks eraf in 1 week
pppffff
maar ik ga gewoon verder

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:47

Mootje schreef:
Sporten met een bonkend hoofd is inderdaad niet fijn, maar bij mij is het meestal na het sporten een stuk opgeknapt!

Wat doe je dan precies? Want dingen zoals crosstrainer of waar ik voor moet liggen/veel kracht voor moet gebruiken, dan voelt het alsof mijn hoofd uit elkaar barst :')

Ik wil dan stevig wandelen op de loopband, fietsen, en misschien mijn buik doen met zo'n rechtopstaande machine :+
Dat moet opzich wel lukken :j , maar even kijken of vriendin dat dan wel zo leuk vind. Normaal zijn we wel een stuk actiever :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:49

Met een bonkend hoofd doe ik gewoon alles, crosstraining met paardrijden, hardlopen, sportschool (toen ik nog lid was :+ ).
Bij mij worden dit soort dingen namelijk alleen maar erger als ik thuis blijf zitten!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:55

Mootje schreef:
Met een bonkend hoofd doe ik gewoon alles, crosstraining met paardrijden, hardlopen, sportschool (toen ik nog lid was :+ ).
Bij mij worden dit soort dingen namelijk alleen maar erger als ik thuis blijf zitten!

Thuis zitten doe ik alleen met koorts :j Verder ga ik de frisse lucht het liefst zo veel mogelijk in.
Van in bed blijven liggen krijg ik idd sneller nog meer last van hoofdpijn enzo :j
Maar echt fanatiek sporten met een bonkend hoofd doe ik echt liever niet :n Ik kreeg de vorige keer steken in mijn achterhoofd en kokhalsneigingen, dus ik zie daar echt vanaf :') Maar met mate moet wel lukken.

Zo, en nu ga ik yoghurt zoeken !

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:56

Oh, dan zou ik inderdaad niet te veel doen :=

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:07

Je kunt trouwens ook (water)ijsjes eten tegen de keelpijn.. :)

Mijn lijstje van vandaag;
O: bakje honeyhitters met 0% vet melk
T: -
L: 3 crackers, een met spread, een met magere filet american en een met rundrookvlees
T: Misschien een appel als ik tijd heb
A: Waarschijnlijk maakt mam friet.. Maar ik ben nog in protest, haha. Heb vrijdag ook al friet gehad en wil max 1x pw frietjes eten.. :x

Zometeen mijn paard rijden en vanavond mss nog 7km rennen op de loopband!

Heeft er iemand van jullie trouwens ervaring met dieet pillen of iets dergelijks?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:14

Dieetpillen zijn volgens mij ongezond. Toen ik dagelijks sportte, slikte ik stackers en heb daar hele nare verhalen van gelezen :x
Wat zijn honeyhitters, zitten die niet vol met suiker?
Wat voor crackers eet jij?

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:23

Honeyhitters zijn gepofte rijst met honing geloof ik.. Vind het iig heel lekker! 30gram met halfvolle melk is 171 kcal ( en voor mij iets minder door de 0% vet melk). Dus dat mag ik van mezelf nemen het sochtends! :)

Crackers eet ik gewoon van cracotte :)

Ja ik zag laatst op tv reclame van bio- fit slim nogwat.. Dacht misschien heeft iemand ze hier alleens geprobeerd?! Het zou het hongergevoel wat wegnemen en de verbranding bevorderen?!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:25

Zijn dat die artisjokken dingen? Ik houd het wel gewoon bij groene thee ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:27

Douche, paracetamol, buitenlucht.. Heeft allemaal niet geholpen. * beroerd
Ik zit nu aan de erwtensoep. Vanochtend een paar eetlepels vanilleyoghurt op en een peer. En toenstraks bij de paarden 3 volkoren melbatoastjes.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:28

Haha pfoe, geen idee! Ik "dwing" mezelf ook om minimaal 2 of 3 koppen groene thee per dag te drinken. Hoewel ik de cranberry groene thee wel erg lekker vind!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:31

Vriendlief slikt trouwens ook dietpillenzooi. Krijgt ie t warm van (lichaams temperatuur stijgt) en zou zo ook zorgen voor een betere verbranding. Hij vertelde laatst dat hij te weinig had gegeten en toen zo'n pil had genomen (moet na een fatsoendelijke maaltijd) en hij werd helemaal gek! Lijkt me erg ongezond, heb ik hem ook gezegd!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:39

Dieetpillen niet doen. Echt heel slecht voor je. Bijwerkingen:
Hartkloppingen
Stemmingswisselingen,bij Stackers heb ik zaken gehoord over depressiviteit en aggressiviteit,was toentertijd op TV.
Hoge of heel lage bloeddruk
Opvliegers

Van sommige val je ook veel te snel af of je raakt er serieus verslaafd aan. Ook zijn er die werken als een harddrug.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:52

Zucht... ik vermoed dat deze week de ruim 2 kilo van vorige week er weer aan komen... |(
Al de filiaalleiders van onze filialen uit heel Europa zijn deze week bij ons en dat betekend uit eten, uit eten en uit eten.... vanavond al heel vroeg omdat ze allemaal vandaag aankomen/aangekomen zijn en ze dan dus een beetje bijtijds naar hun hotelkamer kunnen gaan als ze willen, moe van de reis. Nou weet ik dat het restaurant waar we heen gaan kanonne-lekker eten heeft, buffet dus je schept zoveel op als je wilt. Slecht slecht slecht... ik ben me dus nu al aan het volstoppen met fruit en water, ik hoop dat ik dan zo om 18:30 niet zo'n honger heb....

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:19

Oooh ik had vanmorgen de schrik van mijn leven. Stond op de weegschaal na een week en er was ineens weer 3kilo bij! Ik was wel 1 x bij de mac geweest maar verder niks geks dus ik dacht echt van, wat is dit nu weer (meteen maar een liter groene thee gedronken :+ ). Had mijn vriend dus precies hetzelfde. Die had gister er nog op gestaan en vandaag was er ineens ook iets van 5 kilo bij. Bedenk ik me net dat ik gister een beetje debiel op die weegschaal sprong, die is nu dus gewoon kapot :+ :+ :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:28

Ik heb nog twee crackers hutenkase op en een halve sinaasappel. Zometeen aardappelen, groenten en vlees..

Vriendlief is trouwens ook beroerd, zelfde klachten..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:31

O: Magere yoghurt met wat light cornflakes (niet erg goed)
T: klein gebakje (nog slechter)
L: 3 volkoren crackers 1 met eru smeerkaas ham, 2 met philadelphia light en een halve komkommer
T: 1 peer en een paar lychies
A: groene kool, aardappelpuree (een beetje) biefstuk stroganoff (weinig saus)
T: ?

En dan heb ik nog een halve liter water gedronken en een stuk of wat koppen thee.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:43

Heleen :=
GC, Ze zullen vast mager en gezond eten hebben :')

Ik kreeg vandaag mijn eerste compliment van een man die niet wist dat ik aan het lijnen was :D

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:51

Haha stom he :+ maar even een nieuwe halen!

Dat zijn leuke complimenten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:46

Hoi! :D
Nou ik heb ook Eru gehaald, weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden maar vies is het in ieder geval niet. En weinig calorietjes, fijn!
Vandaag wel een goede dag gehad op zich :) Heb alleen echt vreselijk trek.. Of gewoon een rare buikpijn :P Zo maar even thee naar binnen gieten dus!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:47

Ik had zaterdag gekeken bij de C1000, maar ze hadden alleen de 15% of volle smeerkaas. De 5% yoghurt en andere smaken hadden ze niet -O-