(ben blij dat ik toenstraks lekker heb genoten van het gourmetten en hooguit last had van slijm
) en alleen yoghurt vind ik niet echt lekker 
Soep zonder stukjes kan misschien als lunch trouwens, bedacht ik me net!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(ben blij dat ik toenstraks lekker heb genoten van het gourmetten en hooguit last had van slijm
) en alleen yoghurt vind ik niet echt lekker 

LynnDenise schreef:Halvajam of zoetstof?
Met keelpijn moet je veel slikken, dan gaat het sneller weg. Dus hup aan het water en ondanks het pijn doet gewoon veel blijven slikken.
Al ga ik liever niet rijden met een bonkend hoofd
... zou ook gaan sporten met een vriendin vandaag, maar denk dat ik ga vragen of we misschien een stuk kunnen gaan fietsen of wandelen buiten 

Mootje schreef:Sporten met een bonkend hoofd is inderdaad niet fijn, maar bij mij is het meestal na het sporten een stuk opgeknapt!

, maar even kijken of vriendin dat dan wel zo leuk vind. Normaal zijn we wel een stuk actiever
).Mootje schreef:Met een bonkend hoofd doe ik gewoon alles, crosstraining met paardrijden, hardlopen, sportschool (toen ik nog lid was).
Bij mij worden dit soort dingen namelijk alleen maar erger als ik thuis blijf zitten!
Verder ga ik de frisse lucht het liefst zo veel mogelijk in. 
Ik kreeg de vorige keer steken in mijn achterhoofd en kokhalsneigingen, dus ik zie daar echt vanaf
Maar met mate moet wel lukken.

). Had mijn vriend dus precies hetzelfde. Die had gister er nog op gestaan en vandaag was er ineens ook iets van 5 kilo bij. Bedenk ik me net dat ik gister een beetje debiel op die weegschaal sprong, die is nu dus gewoon kapot

maar even een nieuwe halen!

Heb alleen echt vreselijk trek.. Of gewoon een rare buikpijn
Zo maar even thee naar binnen gieten dus!