Ik kom ook weer even binnenvallen. Sinds eind Februari heb ik eindelijk weer extensions, ik ben er nog nooit zo blij mee geweest! Ik heb ze laten zetten bij Hair and Beauty deventer, waar ze een voor mij compleet nieuwe techniek gebruiken. Het is een weft, en die plaatsen ze met een rubbere band in je haar. Op de site staat het nog beter uitgelegd. De kwaliteit is zo goed en niemand ziet het! Ik raad wel aan om 3 banen te nemen ipv 2, vooral als je net als mij korter haar hebt. Ik kan er werkelijk alles mee, zonder dat je het ziet! Zelfs mijn vrienden die ik al een tijdje niet had gezien dachten dat mijn haar gegroeid was!
Ze adverteren ook vaak op vakantieveilingen, dus als je het wilt proberen zou ik het zeker op die manier proberen. Echt een aanrader!
Ze hebben als waxextensions so cap, maar ik heb Indian Hair. Ze kijken naar je eigen haar kwaliteit, ze hebben namelijk verschillende soorten. Maar, als je via vakantie veilingen koopt, krijg je in principe alleen indian hair.
Ik meen dat het los 50 euro per mat is, maar dat weet ik niet 100% zeker. Zodra deze eruit gaan, laat ik ze zeer waarschijnlijk weer opnieuw zetten, tot mijn eigen haar weer wat is bijgegroeid.
Kom ook even binnenvallen... Heeft iemand hier ervaring met losse extensions dmv microrings (bij mij ging een weft jeuken op de hoofdhuid..)? Ik zit er over te denken dit te gaan doen. Weten jullie toevallig nog iemand in de omgeving van apeldoorn die ze op deze manier zet?
Ik heb microrings gehad en ik raad het je niet aan. Die jeukten bij mij ook en vielen snel uit (glad en stijl haar) heb nu wax en bevalt me veel beter.
Ik had gewoon losse extensions en om heel eerlijk te zijn, is mijn haar door die microrings vele malen dunner geworden en met wax heb ik hier geen last van als je er maar goed mee omgaat.
Ohhh wat lijkt me het geweldig om echt lang haar te hebben.. Ondanks dat die clip in hair dingen me geweldig lijken spaar ik met mijn eigen haar even door:) (nu al tot bh sluiting)
050206051012
Geplaatst: 14-04-12 23:03
gatecrascher schreef:
Voor jullie dus ook al geen positieve ervaringen, begin al mijn bedenkingen te krijgen geloof ik... Wat hebben jullie dan nu?
Ik vind die micro rings ook niet zo super. Ik heb er zelf een stuk of 100 in me haar gekregen en dat was nog niet genoeg, denk dat als je normaal haar heb dat je er zeker wel 200 nodig heb(plukjes van 0,5g) Dus nee niet echt een aanrader.
Ik hoorde trouwens gisteren van me kapper dat de shampoo van frustis niet goed is voor extentions omdat er teveel fruit extrate in zit(trouwens ook niet goed voor je eigen haar).