Hoe zienjullie naakte nagels eruit?? Maak foto! Hoe lelijk/mooi ze ook zijn!
Mavelle
Geplaatst: 26-01-12 19:38
Yeuy, vandaag Where is the party gekocht van Essence, en Run Forest Run van Catrice. Nagellakjes waren 50% kortijng, zelfs op Essence Van de week ook al even High Spirits en Time for Romance gehaald. Weet iemand nog een mooie (donker)geel?
Edit: NOTD: China Glaze - Rodeo Fanatic. En het regent complimentjes, leuheuk!
Hier bij de kruidvat ook al, net als de Catrice. Maar of ze waren al op, of ik vond ze niet mooi.
Delinda
Geplaatst: 29-01-12 18:39
Daarstraks ook nog even bij de KV wezen kijken (koopzondag hier) maar ik vond er qua lakjes ook niet echt wat bijzonders meer tussen staan, heb van Essence nog wel SOS nail care balm, allround talent nail perfector (met 50% korting) en een nail art stylist pen meegenomen Net voor het eerst Mona Lisa is staring back op gedaan, 3 laagjes en helaas nog steeds niet helemaal dekkend, maar vind het wel een superschattig kleurtje Ik heb trouwens ook korte nagels en smeer er ook nogal eens wat nagellak naast Ik haal het ergste weg met een wattenstaafje gedrenkt in remover, en voor de rest gaat het er met douchen/handen wassen wel af
Heb mijn eigen nagellak gemaakt! Of nou ja, met 2 blanke basecoats (die me niet goed bevielen) en oogschaduw dan. De ene is Rimmel (iets met 5 functies oid ) gemengd met Scaredy Cat Hera, een grijspaars donker kleurtje. Het resultaat is zo gaaf , love it. De andere is Sally Hansen Double Duty (die is helaas dik geworden) met 2 aquakleurtjes van Gosh, oude collectie. Het is precies een dupe van hun lakje Ocean, geinig is dat.
Whaaa, ik heb ineens dat een paar nagels gaan splijten. Nog nooit eerder last van gehad. Komt dat door het lakken in kleur? Sinds ik niet meer bijt heb ik altijd wel verharder of blanke lak op gehad tegen het bijten, maar dus nog nooit eerder dat mijn nagels gingen splijten en doe nu sinds 2 maanden aan lak in kleurtjes.. Nu ze naakt zijn, gisteravond schoongemaakt en in de olie gezet voor het slapen gaan, merk ik dat het dus niet zo stevig meer is als eerder. What to do? Gewoon weer lakken, want dan blijf ik er beter af of alleen verharder of blanke lak of beter helemaal niets??
Meestal laat ik de lak een dag of 4 zitten, haal het er dan af, vijl mijn nagels, verzorg mijn nagelriemen, laat het een dagje kaal en doe dan weer nieuw. Weet niet of dat uitmaakt, maar dacht het er toch maar bij te posten..
Heb je onder je gekleurde lak geen basecoat? Anders zou ik onder je naggellak een nagelverharder doen. Ik ben ook vreselijk nagelbijter geweest en gebruik altijd een nagelverharder onder de gewone lak. En geen splijtende nagels!
Jup, altijd basecoat of verharder, maar op basecoat blijft de lak mooier zitten. En aangezien ik niet iedere dag in de weer wil zijn met remover (want: ook niet goed, lijkt me) leek dat me dus een betere oplossing.
Net weer gehoord dat verharder dus niet goed is voor je nagels. Dus ik ga nu 2 dagen in de week nagellak- en basecoatloos door het leven en geen verharder (maar wel basecoat onder lak) gebruiken.