Vanillia schreef:Ha ik was jullie helemaal uit het oog verloren, zie ik ineens deel 6 voorbij komen in de lijst van actieve topics. Lijkt ieder deel wel steeds harder te gaan hier!
Hartelijk gefeliciteerd!

Cinderella_ schreef:Hoi dames, sorry dat ik even zo binnen kom vallen!
Kom per toeval jullie topic tegen en ik ben mijn nagels aan het laten groeien (bijt mijn nagels érg ver af, ben nu ongeveer 3 weekjes gestopt). Leuk om al jullie tips e.d. voor mooi verzorgde nagels te lezen en al helemaal die plaatjes die ik zo in de OP al voorbij zie komen, zeker wat betreft crème's en dergelijke (voor nagellak zijn mijn nagels helaas echt nog veel te kort); voor mij zeker een stimulans! Ik ga jullie dus stilletjes een beetje volgen (als jullie dat goed vinden!)Nog even en dan hoop ik ooit ook zo met mijn nagels bezig te kunnen zijn (met lakken en zo, hihi).
Veel plezier in jullie nieuwe topic in ieder geval!
Welkom Cinderella

Ik ben een lotgenoot

maar ze zijn echt snel gegrooid! Doorzetten hoor!

Muisbal schreef:Ik lees al sinds topic 1 mee en heb ook af en toe wat gepost, maar jullie gaan zo snel!!
Mijn nagellakcollectie bevat meer dan 100 exemplaren.. Het begint ernstige vormen aan te nemen...
Hieronder mijn OPI collectie die nu 21 potjes telt... IOPI
Foto
En dit mijn totale collectie een tijdje terug, is intussen alweer een stuk gegroeid.
Foto
(Wazige foto's van telefoon bij slecht licht, maar geeft een impressie)
Mooi rijtje zo met die OPI's! Leuke stashfoto!

Cchanny schreef:Vanmiddag mijn varkentjes gelakt.
En ik had verwacht dat ze droog zijn.
Helaas!![]()
Tijdens het douchen zijn er twee gesneuveld.
Ze zijn los geraakt van me nagel.
Aaw, daar gingen de varkentjes

runasays schreef:ik wilde jullie spammen met foto's van mn favoriete kleurtje.. laat ik mn camera vallen, zoom + lens defect.
Echt

Muisbal schreef:Wat ik me trouwens ook afvroeg... Waar gebruik je die waaierkwastjes voor bij je nagels...? Ik kan me echt niets indenken haha
Hahaha ik zat er ook al mee van jaa.. wat nu

xDramaQueen schreef:Jeetje wat hebben jullie ingewikkelde dingen in jullie hoofd voor dat penseeltje, hij is zó makkelijk in gebruik en het effect is zo leuk
Wat doe jij er precies mee dan?

xDramaQueen schreef:
Ah dat ziet er echt leuk uit!

Calimero_ schreef:Ik heb de volgende lakjes gekocht:
Catrice - ASHley
Foto
Catrice - Lost in mud
Foto
Oeeh, die Lost in Mud vind ik mooi!
Ik heb al een paar bruine kleurtjes geprobeerd, maar ik vind ze tot nu toe allemaal niks