Baarmoederhalskanker prik.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Re: Baarmoederhalskanker prik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 13:24

En de mensen van hogere macht wisten natuurlijk ook gewoon dat het allemaal wel meeviel. Conspiracy theory, illuminati, alles. Ik wil van jou wel eens iets hebben waarin beschreven/bewezen word dat die kinderen gestorven zijn aan de enting. Daar weet ik namelijk helemaal niets van.

Nogsteeds; ik heb hem nu al ruim 3 jaar geleden laten zetten. Ik leef nogsteeds en ik heb geen enge ziektes.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 13:33

Anne. schreef:
En de mensen van hogere macht wisten natuurlijk ook gewoon dat het allemaal wel meeviel. Conspiracy theory, illuminati, alles. Ik wil van jou wel eens iets hebben waarin beschreven/bewezen word dat die kinderen gestorven zijn aan de enting. Daar weet ik namelijk helemaal niets van.

Nogsteeds; ik heb hem nu al ruim 3 jaar geleden laten zetten. Ik leef nogsteeds en ik heb geen enge ziektes.

Hier in Nederland zijn 2 kinderen gestorven aan de enting, als je bewijs wil hebben dan kun je dat vast wel op internet vinden, heb ik géén zin in om tijd aan te besteden, het is notabene op journaal geweest!!!!!!!!!!!!!!!! Omdat jij het niet weet betekent dat niet dat het niet gebeurd is hé !! De mensen van hogere macht moeten eens ophouden met betuttelen en paniek zaaien, als je de docu's op tv in die tijd had gevolgd had je mogelijk op de hoogte geweest hoe het hele Mexicaanse griep verhaal in elkaar steekt, ga eens googlen zou ik zeggen, dan kom je er wat meer over te weten. ;) Misschien ook niet op de hoogte van het feit dat onze hogere macht het dubbele aantal vaccins heeft ingeslagen dan dat er inwoners van Nederland zijn, goh wie zou er nu belang bij hebben gehad dat de hele wereld vaccins aanschaften? Miljoenen zijn er weer over de balk gegooid waar jij en ik hard voor hebben gewerkt en wie is er beter van geworden ???????

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 13:37

Het enige wat ik hiermee kan is heel hard lachen.

Ik hebgeen zin meer in dit topic, in deze onzin. Lekker blijven wantrouwen, en vooral geen vaccins meer nemen. Goed bezig! Dág!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 13:40

Je kunt doorslaan in voorzichtigheid, maar ik denk dat er niets mis is met kritisch denken. We hebben allemaal zoveel kritiek op de overheid, maar mensen die voorzichtig zijn met wat ze hun kinderen laten inspuiten, worden voor gek uitgemaakt. Dát vind ik toch vreemd!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 14:07

Niet alle 9 pagina's doorgelezen maar..
Ik heb hem niet gehaald! De rede hiervoor was dat een vaccin aan een aantal voorwaardes moet voldoen voordat deze gegeven mag worden. Toen dat ze met die prik begonnen voldeed deze prik niet aan al deze voorwaardes. Omdat er gewoon nog niet genoeg onderzoek naar was gedaan. En tja ik ga mezelf niet laten gebruiken als prefkonijn. En baarmoederhals kanker is gelukkig ook een kankersoort die 9 van de 10 keer goed te genezen is dus ja dat risico neem ik. En je bent ook niet voledig beschermd tegen bmhk met de prik. Het verkleint volgens zeggen alleen de kans dat je het krijgt.
Ook gingen ze toen kinderen lokken om hem te nemen. Want als ze de prik namen kregen ze er iets voor. Een beetje vreemd vond ik dat..
Hoe het nu precies zit, weet ik niet maar we zullen het met de jaren wel zien he. Grote kans dat er niks mis is met dat vaccin maar ik vertrouwde het gewoon niet.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:38

Ik ook niet alle 9 pagina's doorgelezen.

Ik heb hem ook niet gehaald, jha, bij mij in de familie waant kanker rond, en 't goedje wat je binnen krijgt gespoten, daar zitte verzwakte of dode ziekteverwekkers in.
Ik heb een niet al te goede weerstand, verzwakte ziekteverwekkers zouden zich bij mij kunnen voortplanten en dan zou ik baarmoederhalskanker krijgen door die prik, nou nee bedankt.
Verder zoals Mii_Jessica zegt, de prik deed niet aan alle voorwaardes. Ik ga geen risico lopen, misschien doe ik dat wel om hem niet te nemen, voor 't zelfde geld is die prik mijn dood.