Krijg geen foto geüpload ds maar eve een linke voor de kleur

http://rebeccalikesnails.blogspot.com/2 ... perry.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
apple01 schreef:@skessa bedankt voor je snelle reactie !
Jammer dat die van color club niet meer te koop is. Opi had ook een hele mooi maar die is ook niet meer te koop. Die Van gosh vind ik echt minder...:s
Is er anders nog een andere kleur die lijkt op die van color club, en dan ook holo?
Edit: zag op m'n telefoon alleen de eerste 2 foto's. Ik ga nog eens goed kijken...
Welk merk lakt het beste? En heeft meer holo's in andere kleuren?
Want nu hen ik altijd alleen maar opi en essence.
poes schreef:Mijn gosh holo lakt superfijn, gewoon géén basecoat en topcoat zetten.
Gisteren kwam mijn marilyn & me en circus confetti er in hele grote stukken af, ik denk omdat ik mijn nagels in de olie had gezet? Soit, op het kerstfeestje alles er maar afgehaald, en goddank had ik die dag nog een lakje gezet en kon ik dus purpelized opdoen
rachel_j schreef:lakken jullie trouwens allemaal op natuurlijke nagels, of zijn er meerdere die net als ik bijv. acryl hebben?
vind altijd dat lak op kunstnagels veel beter blijft zitten.
Yv_ schreef:Thanks all. De opmerkingen waren uiteraard hilarisch! Kan m'n geluk op, want gister toen we naar de auto liepen om naar Antwerpen te gaan, kwam de postbode aan met mijn Space Case, Pom Pomp en Fame & Fortune. Vanavond gaat dus mooi knalknal Space Case op
.
rachel_j schreef:lakken jullie trouwens allemaal op natuurlijke nagels, of zijn er meerdere die net als ik bijv. acryl hebben?
vind altijd dat lak op kunstnagels veel beter blijft zitten.