Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Warbling schreef:Wow, die vogeltjes in dat bovenste voorbeeld zijn klein! In mijn ontwerp waren de middelste ook te klein, die zijn nog uitvergroot omdat je anders binnen jaar vlekken hebt ipv vogels..
felinetibor schreef:Wauw, deze is mooi! http://i298.photobucket.com/albums/mm24 ... o1_400.jpg
Annett1990 schreef:heeft iemand misschien tips voor een tattoo?? geen domme reacties aub omdat het alleen is voor ideeën..
Ik wil een tattoo laten zetten wat betekent dat ik mn verleden achter me laat.. k heb veel mee gemaakt.. mn oma's zijn beide in 2 maand overleden (beide aan kanker), ben vaak verneukt door vriendjes (waardoor vertrouwen in jongens weg is) , mn moeder heeft kanker gehad (wel overwonnen gelukkig), heb een paar jaar medicijnen gebruikt (tegen angsten heb een angststoornis) die mn angsten alleen maar erger hebben gemaakt kwam ik achter toen ik er mee stopte, waardoor het nu gelukkig veel beter met me gaat. k ben vaak depressief geweest, en nu sinds ik mn paardje heb gaat het gelukkig goed met me..
iemand misschien ideeën?? of wat zou je zelf doen??