nu net een week het korter staafje er in, plus kleiner balletje, en nu toen te onderkant van mn tong enorm pijn.. iemand die dit kent?
oh en dat lelijke kuiltje in mn tong.. gaat die nog weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Vraagje...
Ik heb 2 maanden geleden dus een traguspiercing laten zetten, maar volgende week donderdag wordt mijn haar weer geverfd. Kan dit kwaad, of moet ik er even extra voorzichtig mee zijn dat er echt niks van chemicaliën in de buurt komt zeg maar?
lovemario schreef:ik heb nu 3 week mn tongpiercing. 5 dagen "last"gehad.
nu net een week het korter staafje er in, plus kleiner balletje, en nu toen te onderkant van mn tong enorm pijn.. iemand die dit kent?
oh en dat lelijke kuiltje in mn tong.. gaat die nog weg?
Fiffill schreef:Ik vind fake plugs ook altijd een beetje sukkelig, neem dan echtemaar dat is meer met die 'krullen', dan lijkt het namelijk ook echt alsof je een stretch hebt (met die plugjes kan het nog best een gewone oorbel zijn
)
Grappig trouwens dat AOP nu (eindelijk) ook wat meer van die uilenplugjes ed. heeft, ik heb ze destijds uit Amerika gehaald. Binnenkort maar eens goed op AOP rondsnuffelen dan misschien kom ik nog wat nieuws tegen.
Bizzybijtje schreef:Fiffill schreef:Ik vind fake plugs ook altijd een beetje sukkelig, neem dan echtemaar dat is meer met die 'krullen', dan lijkt het namelijk ook echt alsof je een stretch hebt (met die plugjes kan het nog best een gewone oorbel zijn
)
Grappig trouwens dat AOP nu (eindelijk) ook wat meer van die uilenplugjes ed. heeft, ik heb ze destijds uit Amerika gehaald. Binnenkort maar eens goed op AOP rondsnuffelen dan misschien kom ik nog wat nieuws tegen.
Doel er echt niet op om neppe plugs te hebben ofzo hoor...![]()
Vond ze gewoon mooi![]()
Ik ga trouwens mijn gaatjes iets oprekken, tot 1,2 mmDus dat is echt flut klein beetje, zodat ze wel in kunnen