Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ben benieuwd of het gaat lukken

Zijn wel aardig wat mogelijkheden, en bij veel spellen dus ook meerdere levels, maar die moet je eerst ontgrendelen
En of je er veel mee beweegt is je eige keus, als je bijv. gaat hardlopen kan je ''echt'' op je plaats hardlopen, maar je komt ook vooruit als je gaat zitten en alleen je arm beweegd zegmaar :p 
Zwitsal schreef:Ahhh jullie moeten me helpen!
Ik heb vorige week zo'n fitness spel even gespeeld en dat vond ik toen best leuk dus ik wilde t net weer proberen.. Maar ik kan m niet meer vinden :s ik weet niet meer welk spel dit was!
Het spel begon met dat je je geloof ik moest aanmelden (gegevens invullen enz, volgens mij was het in het engels) en dan had je op de achtergrond zeg maar een balie/receptie en dan kwam een miep zich voorstellen en zij was dan jouw trainer. Vervolgens kon je nog kiezen uit 4 trainers (2 mannen en 2 vrouwen). En kwa training kon je uit veel verschillende dingen kiezen. Bijv dansen (salsa, meringue enz), minigames (ik heb er 2 gedaan, hardlopen in de savanne waarbij je leeuwen moest ontwijken en in een stad in spanje waarbij je zeg maar stieren moest ontwijken die door de straten renden), je kon ook een soort boks/dans-workout kiezen (die vond ik het leukst haha). Bij elk spel gaf ie ook aan hoeveel calorieen je verbrand had en daarna liet ie bijv zien dat je al 1 portie kipnuggets (oid) verbrandt had
Heeft iemand enig idee welk spel ik bedoel en hoe dit heet?
Die fitness coach dingen heb ik er net 2 (van de 4) van bekeken maar daar leek het niet op (fitness coach is echt een beetje lelijk vorm gegeven zeg!), de ea active dingen zijn het ook niet want daar heb ik dus nog attributen bij nodig die ik nog niet heb.. Heb er nog 4 ofzo opstaan van ene julian michaels (??) Maar die geven alle 4 een error of lopen vast bij het opstarten.
My shape oid is het volgens mij ook niet en zumba volgens mij ook niet?
Help? Meer fitness dingen heb ik er volgens mij niet opstaan (heb net de hele lijst doorgebladerd) maar hij moet er bij staan want ik kan helemaal geen dingen verwijderen :p
Hoop dat iemand het spel herkent :p
. Zonder verzendkosten ook en hij was maar 23 (of 24?) euro
.
). Tieme schreef:MightyJoe schreef:Oke gaaf! Heb je verder ook nog dingen nodig behalve een balanceboard? Of moet je nog Nunchucks ofzo?
Ja, ook een nunchuckbij de wii fit moet je bijv. ook boksen en kong fu en daar heb je hem voor nodig. maar zowiezo handig want er zijn meerdere spellen waar je die bij nodig hebt.
MightyJoe schreef:Oh oke! Maar andere dingen kan je wel doen? Zoals hoelahoepen en joggen? En die obstakel oefening ofzo :p
Zwitsal schreef:@
zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de spellen van dance dance revolution etc? dus die je met een dansmat moet spelen? ik zat namelijk op internet even naar die matten te kijken.. glijd je daar niet heel snel over uit? en blijft die mat wel goed liggen enzo? Die matten zien er namelijk echt TE goedkoop/simpel uit. dat kan toch nooit goed werken?.

)
Wij hebben hottest dance party.Je word er wel goed moe van