Moeders hebben korte haren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:33

Quellian schreef:
Klinkt als mijn vriend, die zegt altijd dat ie me in een vuilniszak nog mooi vindt, maar tóch... toch vindt hij het geweldig als ik verzorgd voor de dag kom.
Als ik vraag of hij het met of zonder make up beter vindt, dan zegt hij -heel politiek correct- dat alles er beter uit kan zien met make up.

Die van mij klaagt dan weer als ik make-up opdoe, een beetje mascara vindt hij nog wel kunnen, maar als ik foundation opdoe (echt heel bescheiden en in de goede kleur, je moet goed kijken om het te zien) dan vraagt hij al of die troep er niet af kan... :))

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:35

1Boefje schreef:
Brainless, ik durf te wedden voor 100 euro dat als iemand anders met jouw man praat over vrouwen dat hij gelijk toegeeft dat hij graag sexy vrouwen ziet met schaarse kleding!
Hij heeft gewoon geen zin om te gaan zitten wachten tot je eindelijk klaar ben, hahaha
Vrouwen proberen altijd te praten voor de man. Daar gaat het gelijk al fout :+

Alsof wij niet praten?!
Hij gaat bijna altijd mee kleren kopen en vind mij een spijkerbroek leuker staan dan een jurk/rokje.
Make-up vindt hij onzin, en als ik het op heb (ik werk af en toe in de horeca) dan heeft hij het er liever af als wij wat gaan doen.

Ik draag weleens wat anders, maar als wij ergens heen gaan, is het gelijk... hou je dat aan? Of trek je die leuke nieuwe spijkerbroek en blouse aan?!

Mijn man vindt mij nu met een paar kilo te veel, ook aantrekkelijker dan toen ik maatje 36 had (en dat is ook te merken.....).

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:36

Blue_Eyes schreef:
Die van mij klaagt dan weer als ik make-up opdoe, een beetje mascara vindt hij nog wel kunnen, maar als ik foundation opdoe (echt heel bescheiden en in de goede kleur, je moet goed kijken om het te zien) dan vraagt hij al of die troep er niet af kan... :))

Maar stel dat jij gek zou zijn van make up en je er prettig bij voelt, dan zou het toch dikke vinger naar je man zijn?

Ik zit uuuuuuuuuuuuren met m'n nagels en haren te freubelen, klaag over m'n fronsrimpel (die ik weg wil laten spuiten), laat mijn tanden bleken, facings erop, wat ik maar wil. Vriendlief zegt dat hij het niet nodig vindt, maar dat ik het zelf moet weten. En ik voel me er prettig bij :j

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:37

Ho ho ho, je bent niet alleen sexy als je een rokje aan hebt of schaars gekleed gaat en veel make up op hebt hoor! Hou eens op :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:38

Oh ja, ik ben zelf ook niet echt iemand die veel make up draagt. Is maar goed ook, met mijn huid, denk ik. :) Maar al zou dat wel zo zijn, dan zou ik misschien ook wel een andere vent gehad hebben. :)) Deze heeft er echt een hekel aan := Dat snap je ook als je ziet hoe hij opgevoed is, naar goed gereformeerd recept ;)
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 15-11-11 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:38

Sees schreef:
Dat blijkt dus niet waar te zijn. Er zijn meerdere onderzoeken naar geweest en mannen zien vrouwen helemaal niet het liefst naakt ;). Spijkerbroek, strakke coltrui en jasje waren, als ik het me goed herinner, favoriet.

Je moet niet al die onderzoeken geloven.......!

Vienna2007

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:39

Is wel zo, mannen willen de fantasie ook laten spelen... ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:39

Zo bedoel ik het ook niet hoor.
Maar normaal draag ik een simpele spijkerbroek/rijbroek met t-shirt/blouse.
Geen make-up, haar in een staart en vaak een pet op.

Maar dit wil niet zeggen dat er seksueel niets spannends gebeurt... alleen wel achter gesloten (slaap)kamerdeuren.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:41

1Boefje schreef:
Brainless, ik durf te wedden voor 100 euro dat als iemand anders met jouw man praat over vrouwen dat hij gelijk toegeeft dat hij graag sexy vrouwen ziet met schaarse kleding!
Hij heeft gewoon geen zin om te gaan zitten wachten tot je eindelijk klaar ben, hahaha

Misschien moet je ook eens met een ander type man praten.
Schaars gekleed is snel ordinair of te obvious.
Gestyleerd meer kleding is veel spannender.

Op vakantie een aantal keer gemerkt dat ik in mijn leuke haltertop-zomerjurkjes beter gewaardeerd werd dan de vakantiebuurvrouw die voor de pabo reclame maakt.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 15-11-11 13:44, in het totaal 2 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:42

Blue_Eyes schreef:
Dat snap je ook als je ziet hoe hij opgevoed is, naar goed gereformeerd recept ;)

Nou... mijn baas is heel streng gereformeerd, maar maakt wel opmerkingen over mijn uiterlijk (net nog, dat mijn haar 'geweldig mooi' zit vandaag).
Kan hij beter zijn ogen in zijn zak houden... zijn eigen vrouw loopt er inderdaad 'basic' bij.

Brainless, sexy is niet altijd opgedoft, maar verzorgd kan ook sexy zijn. Hoeveel moeite is het om je haren in model te brengen, iets leuks aan te trekken (kost niets meer moeite en tijd dan makkelijke kleren) en een likje mascara op je wimpers?
Een verzorgd voorkomen hoeft geen uren te kosten.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:43

Ik ben alweer een aantal jaartjes moeder, ben zelfs alweer 41 jaar en mag er echt nog wel zijn, hoor, al zeg ik het zelf :+ Geen kort haar hier, geen overgewicht, mijn huispak bestaat uit jurkjes (die mijn lief erg sexy vindt), ik maak me nog steeds dagelijks op en ben dol op leuke kleding en met mijn seksleven is absoluut niets mis. :D Al was dat wel ietsie minder door o.a. de vermoeiheid toen mijn meisje nog jonger was. :+ En dus?

Ik heb nog zat kerels achter me aan en voel me meer vrouw dan ooit tegenwoordig. :)
Er zijn zeker vrouwen die alles maar laten gaan, maar die zie ik zowel bij de moeders als de niet-moeders. Hetzelfde geldt voor veel kerels. Die worden er lekker op als ze boven de 30, 40 zijn. NOT. :P

Hou toch op..... mijn vriend houdt van me zoals ik ben. Met en zonder make-up, hij ziet ook echt wie ik ben. Van binnen. Ik vind dat veel fijner dan iemand die alleen maar op mijn uiterlijk valt. En ja, die heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Oppervlakkige types. Werd ik niet gelukkig van. Nee, ik denk niet dat je alle mama's over een kam kunt scheren. En mannen die daar zo'n kortzichtige mening over hebben, moeten vaak naar mijn idee eens goed naar zichzelf kijken. :Y)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:44

F_Orumster schreef:
1Boefje schreef:

Misschien moet je ook eens met een ander type man praten.
Schaars gekleed is snel ordinair of te obvious.
Gestyleerd meer kleding is veel spannender.

En daarnaast is wat je leuk vind om te zien niet gelijk iets wat je voor jezelf wilt hebben.

Ik vind sommige wat getrainde mannen ook mooi om naar te kijken, maar om zelf te hebben? Nee, niet voor mij.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:44

Twiggy2008 schreef:
met mijn seksleven is absoluut niets mis. :D Al was dat wel ietsie minder door o.a. de vermoeiheid toen mijn meisje nog jonger was. :+ En dus?

Ik zeg heel eerlijk dat ik de meeste avonden blij ben dat mijn hoofd het kussen raakt... en dat geldt voor vriendlief net zo. Een kind put je wel uit, hahaha :D

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:45

Oude mensen met lang haar zijn vaak heel vuil.

Er komt een altijd een punt dat ze het niet meer voldoende kunnen verzorgen en dan *ieuww*
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 15-11-11 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:46

HolyPope schreef:
Sees schreef:
Dat blijkt dus niet waar te zijn. Er zijn meerdere onderzoeken naar geweest en mannen zien vrouwen helemaal niet het liefst naakt ;). Spijkerbroek, strakke coltrui en jasje waren, als ik het me goed herinner, favoriet.

Je moet niet al die onderzoeken geloven.......!

HP, waarom zouden we dit topic dan nog voortzetten :D?

Ik weet dat jij een man bent maar tóch is het zo...Uitzonderingen hou je altijd :D.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:46

topic loopt als een trein. :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:48

Quellian schreef:
Blue_Eyes schreef:
Dat snap je ook als je ziet hoe hij opgevoed is, naar goed gereformeerd recept ;)

Nou... mijn baas is heel streng gereformeerd, maar maakt wel opmerkingen over mijn uiterlijk (net nog, dat mijn haar 'geweldig mooi' zit vandaag).
Kan hij beter zijn ogen in zijn zak houden... zijn eigen vrouw loopt er inderdaad 'basic' bij.

Misschien is het dan toch meer iets van de familie, hoewel ik het ook wel veel om me heen zie :) Mijn hubbie vindt het echt niet mooi, veel make up, ook niet als een ander het doet :) Zijn vader en de meeste van zijn broers ook niet.

Anyway. Ik moet toch echt weer wat nuttigs gaan doen :)
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 15-11-11 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:49

Quellian schreef:
Twiggy2008 schreef:
met mijn seksleven is absoluut niets mis. :D Al was dat wel ietsie minder door o.a. de vermoeiheid toen mijn meisje nog jonger was. :+ En dus?

Ik zeg heel eerlijk dat ik de meeste avonden blij ben dat mijn hoofd het kussen raakt... en dat geldt voor vriendlief net zo. Een kind put je wel uit, hahaha :D

Dat is toch ook heel normaal als je een jong kind of jonge kinderen hebt. Je bent van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezig en als je pecht hebt nog in de nachten ook.... :) Later komt het wel weer goed, hoor, als het goed zit. :j

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:51

Mijn lief vindt alles leuk bij mij. Als ik opgedirkt ben (en dat klinkt ordinairder dan het is, he :D ), maar ook als ik in mijn oude kloffie naar mijn paard ga. Hij geniet daar ook van, omdat ik gewoon ben zoals ik ben en dat is de ene keer die paardenmeid in ouwe troep en de andere keer een lekker ding in een mooi jurkje of in een mooie jeans of iets dergelijks. Ben blij dat ik gewoon mag zijn wie ik ben in mijn relatie. Je hebt als mens zoveel verschillende rollen in het leven......

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:52

Twiggy is inderdaad een supersexy mom! Als ik er zo uit zie als ik straks 40 ben dan mag ik absoluut niet klagen :D!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:53

Hahaha, dank je wel, Laetitia.... Maar ja mag er ook zeker wezen, hoor, als niet-mammie!!! :j :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:55

Wat betekent het dan als mannen lang haar hebben? :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:56

Van de week moest vriendjelief erg lachen om mijn ouwe sokken waar ik mee naar Sam wilde gaan...... Die zagen er niet uit en op zulke momenten zegt hij juist dat hij DAT nou zo leuk vindt aan mij. Hij had hiervoor een vrouw die alles altijd maar heel duur en perfect moest hebben. Ik wil wel alles perfect, maar dat hoeft helemaal niet per se duur te zijn. Maar als ik naar Sam ga, interesseert het me niet of ik in een designer broek loop of niet. Is ook helemaal niet handig daar. ;) :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:57

Twiggy2008 schreef:
Van de week moest vriendjelief erg lachen om mijn ouwe sokken waar ik mee naar Sam wilde gaan...... Die zagen er niet uit en op zulke momenten zegt hij juist dat hij DAT nou zo leuk vindt aan mij. Hij had hiervoor een vrouw die alles altijd maar heel duur en perfect moest hebben. Ik wil wel alles perfect, maar dat hoeft helemaal niet per se duur te zijn. Maar als ik naar Sam ga, interesseert het me niet of ik in een designer broek loop of niet. Is ook helemaal niet handig daar. ;) :D

Vriendlief kwam gister met een thermo legging en zijn ski sokken aan toen ik me aan het omkleden was om naar stal te gaan: 'je moet je wel goed aankleden hoor!' :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:57

Thanks :D. Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn vriend dus aantrekkelijk vindt als hij leuke kleren aandoet en zijn bril inruilt voor zijn lenzen. En dat weet hij ook. Hij is een knappe vent, maar dat verschuilt hij soms te erg achter zijn grote bril en zijn vreselijke slonzige werkkleren...

Hij vindt mij ook erg sexy in een strakke rijbroek, maar kan me zo voorstellen dat hij me niet superaantrekkelijk vindt als ik na het werk besluit om even lekker mijn pyama en fleece-badjas met sloffen aan te trekken...Logisch toch?