Zwaluwhoeve trekt mij helemaal niet, mijn zus heeft er ook geen fijne herrinneringen aan... Wat nou stilte in de sauna???? Gewoon lekker hardop door kletsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Beetje een vreemde aanname dat die kinderen dan gillen/onrustig zijn! Mijn ervaring is namelijk dat ze dat helemaal niet zijnZe zijn het van kleins af aan gewend om naar de sauna te gaan en kunnen zich prima daar gedragen
En de ouders letten ook wel op, is mijn ervaring
Ik ga trouwens regelmatig naar de sauna in mijn eigen woonplaatsVeel mensen gaan graag verder weg, dus volgens mij kom je juist daar eerder bekenden tegen
SSmonamiSS schreef:Vinden jullie het eigenlijk irritant als er ouders met kinderen zijn?
liberty22 schreef:maar kom je dan nooit eens per ongeluk een collega ofzo tegen dat lijkt me gewoon echt niet leuk.
vuurneon schreef:Dat vind ik ook, voor mij al direct reden om niet meer terug te gaan als personeel het lekker laat gebeuren... Vreselijk!
Ik heb zelf geen kinderen meegemaakt, alleen wat leuke pubers die gewoon lekker aan het genieten waren. Maar ja, onder de 12 moger er toch geen kinderen mee.
Mijn gekste ervaring was in Stroombroek, mooie sauna! Echt ontzettend tof, maar al die stelletjes die god weet ik veel aan het doen waren in het zwembad en de sauna's? Brrrrrr..... (je had buiten namelijk een ook aantal kleinere saunas)
In de sauna ga je niet even lekker aan elkaar frunniken... Onder water wil ik al helemaal niet weten, maar die jongen keek erg happy
Corelli schreef:dat die mensen dat doen, vind ik al erg ( super respectloos) maar dan het personeel er niet op ingrijpt vind ijk helemaal onbegrijpelijkik snap dat het lastig kan zijn om op zo'n beladen moment op je gasten af te stappen en hen te confronteren, maar het hoort er helaas toch bij!
jacqp: dan heb ik je in bussloo vast wel eens gezienwaar ik nou benieuwd naar ben: krijgt het personeel een soort training ofzo om met bovenstaande problemen om te gaan?