Ukster schreef:Oohh god lach me eigen doood hahahhaa . Was me eigen dood aan t verzinnen wat ze nou bedoelde met krokodillen nagellak, kon me er geen voorstelling bij geven.
Blijkt het inderdaad gewoon crackle nagellak te zijn wahhahahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Kan je een foto maken van die gel look topcoat als je hem op hebt? Ben al aan het zoeken op google maar kan zo snel geen reviews vindenZo, ben ik weer. Het was erg druk bij de nagellak hoek, dus had niet echt de tijd rustig te kijken. Maar ik heb; miss piggy reloaded, blue or green, mona lisa is staring back en jaaa het is echt waar, back to black (al vind in hem toch echt grijs). En ik heb de gel-look topcoat mee van essence, gewoon om even te kijken. Ik was maar liefst 8 euro kwijt, geen geld al zeg ik het zelf! Ga er morgen nog 2 halen, een wat lichtere tint grijs en die ene roze die na de miss piggy komt.
lesilla schreef:Kruidvat is evil, al ga ik daar voor weet ik veel. Kom ik steeds terug aan de make up stand
lesilla schreef:lovey_ou schreef:
Een simpele huis tuin topcoat laat meer blinken
eenitraM schreef:Jeeezuuus wat gaan jullie hard!!
Ik ga vanavond denk ik maar weer eens schilderen.. Alleen welke kleur(en) weet ik nog niet
tante_trien schreef:eenitraM schreef:Jeeezuuus wat gaan jullie hard!!
Ik ga vanavond denk ik maar weer eens schilderen.. Alleen welke kleur(en) weet ik nog niet
Ik zat hier ook al te denken..
Misschien hebben jullie hier ideeën? Ik wil geen crackle, en geen scale effect, nu even wat anders. Ik heb alle kleuren van de regenboog wel, liners, diamantjes, penceeltjes, dottingtool de hele reutemeteut.
MyLittleLove schreef:eenitraM schreef:Argh ik heb ook zo'n verschrikkelijke tic.
Ik bijt mijn nagellak eraf
Gatverderrie, dat smaakt toch vies?