Geryon schreef:Maar scheren jullie je elke/om de dag? Ik heb dan nog echt niks om te scheren hoor
ik scheer als nodig is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
xjesssicaa schreef:ik vind het apart dat mensen zonder washandje/puff doen,
vind altyd heeeeerlijk om met een puf gaat zo lekker schuimen en vind het veel lekkerder + sterker ruiken..
ook zal k mn handdoeken noooit meerdere keren gebruiken..

Kijk... ik studeer en zit veel thuis te leren, daar word je niet echt vies van, in de zomer met de oogst op de boerderij als het tarwestof je zowat tot in de onderbroek zit, dan ben je gewoon echt vies en dan zou ik ook sneller een nieuwe handdoek pakken. 
)
Ik douche ook vaak 2 keer per dag en altijd een schone handdoek, mijn kinderen ook iedere dag onder de douche en een schone handdoek. Ik vind dat zo stinken en vies om hem vaker te gebruiken. En douchen zonder wasgel? Ik moet er niet aan denken.
Ilsemarie schreef:Maar mensen die het vies vinden om handdoeken vaker gebruiken... wat voor maat handdoeken gebruiken jullie? Want ik denk dat het vooral daarvan afhankelijk is! (en van wat voor werk je doet natuurlijk).
Wij hebbe 1 meter bij 1,5... dat zijn echt huge doeken! Die zijn echt niet in 1 keer vies... na 1 keer is nog niet eens de hele handdoek natKijk... ik studeer en zit veel thuis te leren, daar word je niet echt vies van, in de zomer met de oogst op de boerderij als het tarwestof je zowat tot in de onderbroek zit, dan ben je gewoon echt vies en dan zou ik ook sneller een nieuwe handdoek pakken.
Om nou gewoona lles over een kam te scheren van "dat is vies"... daar kan ik niet zoveel mee. Bij kleine handdoeken en een "vies" beroep ja natuurlijk, elke keer een nieuwe! maar bij reuze handdoeken en een beroep waar je niet vies bij wordt... waarom zou je dan elke keer een nieuwe pakken?
Geryon schreef:Maar scheren jullie je elke/om de dag? Ik heb dan nog echt niks om te scheren hoor

)

In de tijd dat ik 2 keer per dag koeien molk en tussendoor nog in de catering werkte bleef ik aan het douchen zodat ik weer fris op mijn werk verscheen! Nu werk ik niet meer in de catering dus hoef ik niet meer zo vaak te douchen als je toch thuis aan het werk bent
Echt heerlijk!
eentje voor mijn haar en eentje voor mijn lijf. Gebruik ze trouwens ook maar 1 keer. Meerdere keren vind ik niet fris. Dat is hetzelfde als met de handdoeken waar we gewoon onze handen mee afdrogen. Die vervang ik eigenlijk ook elke dag dan dan zijn ze ook nog niet echt vies/veel gebruikt...Ilsemarie schreef:maar bij reuze handdoeken en een beroep waar je niet vies bij wordt... waarom zou je dan elke keer een nieuwe pakken?

dat zei ik op een gegeven moment ook (hij nam blijkbaar zó aan dat ik daar gewoon aan mee zou willen doen) ''dus ik moet mijn onderstel nu gaan afdrogen met dezelfde handdoek als waar je ouders hun edele onderdelen mee doen?
''

Vjestagirl schreef:Waarom gebruiken jullie eigenlijk allemaal douchegel/schuim/zeep? Ik merk dat ik net zo schoon ben als een ander, en ik gebruik het nooit. Is het gewoonte? Heb je anders het idee dat je niet schoon wordt?
Daarom gebruik ik het eigenlijk
En ik voel me altijd heel flauw, gaat me duizelen als ik 's ochtends voor het eten onder de douche ga staan.

Daarna m'n lichaam wassen, soms met m'n hand en soms met zo'n puff ding. Alles afspoelen en klaar. 

Sophie_midas schreef:Grappig topic! Vind het wel interessant om te lezen hoe iedereen dat doet!
Ïk douche elke ochtend voor ik naar school ga. In het weekend douche ik wanneer het me uitkomt
Ik begin altijd met haar wassen, even laten intrekken en uitspoelen. Heel soms cremespoeling als ik daar zin ni heb. Meestal niet.Daarna m'n lichaam wassen, soms met m'n hand en soms met zo'n puff ding. Alles afspoelen en klaar.
Handdoeken gebruiken we helaas wel meerdere keren. Ik heb liever elke keer een schone maar ik ben een student zonder wasmachine dus we moeten beetje zuinig doen met handdoeken..
Vind het wel apart dat mensen zeggen dat ze het vies vinden om 's avonds niet te douchen. Nou ik vind het juist hartstikke vies om 's ochtends niet te douchen... Misschien ligt het aan mij maar ik stink echt 's ochtends en m'n haar ziet er niet uit dan.