Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:24

Ik denk dat een kleurtje met rood er al snel niet mooi uit gaat zien... ik vind die lichte dingen wel leuk staan op zich, maar dat komt vooral omdat je ziet dat die meiden het rode haar ook geverfd hebben. Ik vrees dat als ik het als natuurlijke rooie zou doen het er gewoon uit ziet alsof ik mega uitgroei heb. :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:26

Haha mijn dode punten zijn nu ook ''blond'' ziet er ook echt lelijk uit... moet maar snel naar de kaper. Vind het wel jammer dat dit soort dingen niet echt kunnen of ik moet alles verfen en dat doe ik niet. Blijf liever ''De Ginger.'' :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:27

Mijn puntjes worden ook blonder (lichter) als ze dood zijn dit was mijn haar voor het knippen nu ben ik sowieso heel blond geworden deze zomer door de zon, maar no way dat ik m'n haar verf :+

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:29

Allen wat kleine plukjes aan de voorkant zijn blonder geworden door de zon, maar dat is na een knipbeurt weer weg. Haha inderdaad now way dat ik mijn haar verf! Veel mensen zijn er jaloers op. :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:32

Ik ga ook nooit mijn hele haar in een felle kleur doen, blij met de kleur en is gewoon sonde.

Bij het rode lijkt mij ook niet echt iets staan.. of je kan net 2tintjes donkerder doen dan je eigen kleur?

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:18

Een vriendin van me heeft haar haar een keer donkerblauw gehad, een keer groen, roze, paars, rood en nu is het oranje. :) Ik vind het wel grappig, maar het is nu wel echt helemaal dood.. ook omdat ze zelf donkerbruin haar heeft en het dus telkens eerst helemaal moet bleken.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:58

Ik vond net dit. :) Wel jammer dat het wat aan de dure kant is.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:09

Ziet er gaaf uit die kleuren! :D Maar ik vraag me af of het niet hard wordt (je haar) en of je niet net zo goed bordkrijt erin kan smeren, dat deed ik vroeger wel eens. :') Die laatste is ook mooi trouwens, roodachtig met donker haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 01:37

Gaaf die color bugs! Qua prijs... ligt er ook beetje aan hoe lang die dingen echt goed blijven en hoeveel je ermee kan kleuren. Wel slim bedacht! :j

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 10:47

Als ze er in het groen of blauw waren wou ik het misschien nog wel proberen. :)
Whaha krijt. :+

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:53

Marilla schreef:
Toad schreef:
Ik ben gister naar de kapster geweest. Heb mijn onderkant donker laten verven. Bovenkant is vooral goudblonde highlights.
Ik heb een soort korte boblijn.

Ik ben er heel blij mee! :D
http://i223.photobucket.com/albums/dd30 ... 203058.jpg

Wow, dat staat je goed zeg! :D

dankje :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:02

minouesmee schreef:
Als ze er in het groen of blauw waren wou ik het misschien nog wel proberen. :)
Whaha krijt. :+

Ja, als kind deed ik dat wel eens en dat werkt gewoon hetzelfde... krijt + water en dan geeft het wel af maar als je het zou fixeren met haarlak denk ik dat het best blijft zitten (je kan tenslotte tekeningen fixeren met haarlak) :+

DaiskeLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:13

Ik heb blond haar en bijna allemaal op 1 lengte heb al een keer een bob gehad en een schuine en rechte pony sond allemaal niet zo leuk me haar is nu tot net iets boven me bh bandje!

wie heeft tips???\

xxxx

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:05

Daiske misschien wat laagjes erin? ;)

Ik heb moet aanstaande woensdag bij intratuin de ladies night werken en moet in avondjurk en alles, weet iemand iets snels en gemakkelijks wat ik met mn haar kan doen, en wat van 7 tot 10 blijft zitten? :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:10

S_Evelyne schreef:
Daiske misschien wat laagjes erin? ;)

Ik heb moet aanstaande woensdag bij intratuin de ladies night werken en moet in avondjurk en alles, weet iemand iets snels en gemakkelijks wat ik met mn haar kan doen, en wat van 7 tot 10 blijft zitten? :D

http://thebeautydepartment.com/hair/
Hier staan heel veel leuke ideeën + uitleg. Zeker verder kijken dan pagina 1 :j

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:35

iemand ervaring met bruin haar, oranje-achtig verven ?

_Denisee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 18:04

Ik meld me ook even :P
gisteren kwam de kapster en ik had eerst haar tot iets voorbij mn schouders en een schuine pony en alleen aan de voorkant laagjes.
Afbeelding

en nu heb ik er een stuk afgehaald en zit het meer op mn schouders en een rechte pony en nog steeds die laagjes aan de voorkant
Afbeelding

de kapster heeft het zo geknipt dat het binnen 2 weken eventueel weer een schuine pony kan worden maar ik zit nu in het dilemma of ik het weer zoals eerst doe met een shuine pony ofdat ik hem recht houd :P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:08

Recht is leuker vind ik :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:47

Helemaal mee eens, staat veel mooier bij je gezicht! :j
Laten zo :D

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:29

Leuk Denise!

En bedankt Princes! Leuke site idd!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:19

Recht! Zeker! Erg tof.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:47

Sando schreef:
iemand ervaring met bruin haar, oranje-achtig verven ?

henna! werkt echt zeer goed, is goed voor je haar, het gaat er niet kapot van maar juist nog gezonder ;)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:50

Henna kan ik ook aanraden ja! Alleen bij henna word het wel meer rood oranje dan oranje.

Recht staat leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:41

Recht staat inderdaad erg leuk :j

Is het met henna niet zo dat je er dan daarna niet direct overheen kan verven? Mijn kapster vond het erg leuk staan, maar toen ze hoorde dat het henna was schrok ze zich rot "dan kunnen wij het niet meer verven he als je opeens wat anders wilt". Weet iemand hoe het nu echt zit? Want ik las ook mensen die er wel gewoon over geverfd hebben? Heb me er niet echt in verdiept toen ik ermee begon, wilde het rood en henna vond ik het makkelijkst en zeer goedkoop! Ik gebruik nu anderhalf pakje en ben dan dus nog geen 4 euro kwijt. Paar uur ermee zitten of een nachtje mee slapen en dan ruim half uur/3 kwartier het weer eruit zien te spoelen. Maar dan heb je ook wat, haar is gekleurd, uitgroei weg en het voelt onwijs gezond aan!

Let niet op mij, even snel foto gemaakt net:
Afbeelding
Bij mij is de kleur nu zo.. in het begin was het net iets meer oranje dan dat het nu is.

En ja ik heb nodig weer een beetje model in mijn haar nodig .. zoals jullie zien is er van een schuine pony niks meer over, dat is net zo lang als de rest rechts is.En dat deel wilde ik weer bij laten groeien, had ik eigenlijk altijd een stuk korter. Ik weet alleen nog niet wat ik precies wil, misschien wel gewoon weer stuk korter :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:30

Hier een foto van mijn ombre haar, misschien leuk om te zien? De kleuren vertekenen wel een hoop, want ben écht niet zo wit en mijn eigen haar is gewoon donkerbruin, wat dus overloopt naar een middenbruin. Ben d'r superblij mee, maar wil er over een tijdje een kleurtje in. Maar wát voor kleur? Iemand een idee? :D

Afbeelding
En ja ik heb even mijn paps eraf bewerkt haha :))