), een arts hoort gewoon zijn werk te doen...MWM, is ook niet leuk als je geen diagnoses krijgt, alleen al gewoon voor je eigen rust is het prettig om te weten of het iets wel of niet is. Heb zo'n huisarts die daar niet van houdt, diagnoses, daar wordt je alleen maar zieker van en in het geval van mijn reumatisch aandoenende klachten werd er gezegd dat een reumatoloog me ook niet beter zou krijgen, dus wat maakte dat dan eigenlijk uit? Officieel heb ik dus alleen maar psoriasis en laat dat nou net iets zijn waar ik praktisch geen last van heb. En net als Onassa heb ik ook een stempel 'Psychisch niet OK bevonden' dus is het al snel 'Het zal wel psychisch zijn'.
Maar goed, ik klaag even niet meer, de neurologe waar ik nu zit is, geloof ik, erg doortastend. Als ze je gelijk aan allerlei apparaten zetten na vijf minuten daar rond waggelen...
O, ja, die eigen bijdrage. Ja, die komt wel op hier. Alleen al de AD, die gelukkig wel vergoed wordt, dwz als je je eigen risico hebt opgemaakt. Helaas kom ik er elk jaar net aan met dat spul. Diazepam mag ik zelf betalen, maar dat is met bijna 7 euro per 30 stuks op zich nog wel te doen. Letten ze trouwens ook niet op, ik kan rustig twee keer per maand een doosje voor herhaling inleveren en niemand die er iets van zegt...

Dat moet niet kunnen eigenlijk doctoren lijken wel te leren niet meer te willen zoeken naar de oorzaak van iets. Ik loop al vanaf mn 3 de levens jaar met deze buik en de pijnen maar werd af gedaan als jeugdigheid.
wel rot dat je de puf niet hebt voor rijden, heb je al aan een second oppinion gedacht bij een andere HA?
elke keer zo'n rare buik en dan werd ik bijv niet ongesteld
erg pijnlijk van tijd tot tijd, alle artsen zeggen dat je er maar mee moet leren leven, ik merk dat het scheelt als ik veel bruin brood en yoghurt eet.
, en kwa energie ben ik soms net een oud vrouwtje van 80 kom soms niet eens de trap op.
Scheelt bij mij al een heel stuk als ik geen melkproducten gebruik, voor de rest ben ik nog een beetje zoekende wat ik wel en niet kan eten. Zit nu ook weer met me knoop los hehe.