Heb het even opgezocht, voor mij is dat dus al redelijk oké Ik ben allergisch voor tarwe en koemelk, zoet en frisdrank is voor mij ook héél klein beetje of niets.. Pinda's ben ik ook niet dol op en hebben we eigenlijk ook nooit in huis
Haha combi met lyme al helemaal niet Je bent dus al goed beizg
Onassa
Geplaatst: 13-11-11 23:30
Ik moest hoofdzakelijk de koolhydraten en suikers achter wege laten. En zuivel produkten liefst geen melk maar zure zuivel produkten.
Milan_lover
Geplaatst: 13-11-11 23:31
Ik had al door de bioresonantie toen, dat ding sloeg helemaal op hol van de tarwe En toen ook nog bevestiging gehad van Annette, en nu ook weer van Annemie, dus ik weet dat ik er goed aan heb gedaan om dat helemaal stop te zetten! Wat eet jij nu dan zoal? Ik heb voor op school 100% speltbrood en dat bevalt goed
Ik moest ook de koolhydraten zoveel mogelijk gaan schrappen en veel meer eiwitten, maarja, op school neem ik wel gewoon een broodje tussen de middag...
juudii5
Geplaatst: 13-11-11 23:34
Oh oke. Komt wel redelijk overeen geloof ik. Issy is onze expert, die weet veel en kan wel tips geven of me corrigeren als ik het verkeerd zeg
Ja klopt Een bakker besteld het voor me en via hem kopen we het Gewoon vragen of ze eraan kunnen komen
Of zelf maken.... Maar heb je ander spul nodig uit natuurwinkel.. Heb recept hier nog wel. Geen goedkoop brood... Klein ook.. Maar alls om de lyme te verjagen
Ja klopt.. Ik zal eens kijken Zelf maken heb ik ook al een tijdje gedaan, maar heb daar gewoon geen fut meer daarvoor, zeker omdat ik ruim een half brood per dag weg schrans
Ah oke Ik heb anders leren eten en nu helemaal met die tijden gebonden aan medicijnen. Maken lukt mij ook niet.. Samen met mams doe ik dat dan of mams alleen. Handigst is bij de bakker
Ja, maar ik heb niet van die mensen hier die mij met dat soort dingen willen helpen Ik kan allicht in de supermarkt kijken of ze het daar gewoon hebben liggen
Ik eet nu koolhydraten arm brood wat ik bij de bakker koop. Ook een stuk duurder en kleine sneetjes maar ik ben een brood mens. Nu reduceer ik dus de koolhydraten en kan dan toch nog 2 sneetjes brood per dag eten. Tarwe, rogge en granen verdraag ik al jaren niet meer door de spastische dikke darm.
_Rapido_
Geplaatst: 14-11-11 22:43
Ik las vooral negatieve verhalen in dit topic dus ik dacht dat het met veel mensen nog niet goed ging, maar de reacties op mijn bericht waren wel positief dus dat is mooi. Hij heeft niet dat amerikaanse protocol die jij volgt Issy, maar die helpt ook? Goed dat je er helemaal vanaf bent
Onassa
Geplaatst: 14-11-11 23:59
Ik heb A.E. vandaag nog even gebeld en ik moet niet omhoog gaan met de AB. Als het erger word moet ik deze week nog bellen en anders sowieso maandag weer even bellen hoe het gaat. Ze zei ook gezien mijn lange lijst van klachten dat ik niet te ziek mag gaan worden.
Onassa, stoppen of niet verder opbouwen zijn twee verschillende dingen, overleg eerst met A. voordat je stopt.
Sassol
Geplaatst: 15-11-11 20:12
Hoi hoi,
Ik zit zelf nog in de 'heb-ik-nou-echt-Lyme?' fase zeg maar. (Testen e.d.) Nu vroeg ik me af of jullie naast de fysieke klachten, ook mentale klachten hadden/hebben?
Ik weet soms niet meer zo goed wat bij het ziek zijn hoort en wat bij mezelf. Vandaag heel veel gedaan (voor huidige begrippen) en kan nu wel janken. Weet niet zo goed of ik nou in een depressie val, of dat dat ook door het ziek zijn kan komen en dat het gewoon moodswings zijn. (Zeg elke keer maar ziek zijn ipv Lyme aangezien het nog niet officieel is bij mij, hopelijk weet ik dat vrijdag!)
Sassol, die huilbuien heb ik ook wel heel vaak gehad, kan ze zelf niet heel goed verklaren.. Maar denk dat het komt omdat ik niet meer wist wat ik nou met mezelf aan moest... Niemand geloofde me en ik had het al zo moeilijk met ziek zijn enzo...
Sassol
Geplaatst: 15-11-11 20:39
Dat lijkt me echt verschrikkelijk als niemand je gelooft Milan_lover! Ik heb gelukkig bewijs dat ik 'iets' heb, dat vind ik al wel fijn.
Weet soms gewoon niet wanneer ik nou écht moet janken om de gehele situatie en wanneer het een moodswing is. Voel me gewoon niet mezelf dus vind het ook moeilijk om te zeggen welk deel nou echt 'mij' is.
Heb je al wel eens bachbloesems geprobeerd? Die heb ik nu ook en voel me al stukken beter! Ik heb nu ook wel bewijs vanuit het laboratorium dat ik lyme heb, maar school en HA geloven me alsnog niet
Trouwens, heb sinds vanavond een vreselijke pijn in mijn pols en heb er nu toch maar een verbandje omheen gelegd, man wat doet dat zeer! Ik weet ook niet waar het ineens vandaan komt, heb echt niks gedaan vandaag