Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Edit: Als je niemand in je vriendenkring hebt die zoiets wil/kan doen heb je dus pech gehad?
Joyckuh schreef:LCharlotte schreef:Ja sorry maar dat vind ik ook niet normaal, dat is ook niet helemaal te vergelijken als 1 kindje dragen voor een bevriend stel.
Want? Onbekende hebben dan weer geen recht op een eigen kindje als er in hun vriendenkring niemand is die draagmoeder wil zijn?
Pauline schreef:Ik snap dat ook niet helemaal. Een onbekende die je Ou betalen voor geleverde diensten klinkt cru. Maar als het oplevert dat het kind dan voorwaardevrij op kan groeien vind ik dat nog bijna beter dan een ogenschijlijk in liefde gebaard kind waar de draagmoederschap tig voorwaarden aan stelt.
LCharlotte schreef:Omdat ik het belangrijk vind dat een kind in liefde word gedragen en niet als geld waar je een nieuw huis van kunt bouwen.
Joyckuh schreef:gohya schreef:Ik vind betalen voor een baby niet goed! dan is dat puur mensenhandel.
Je word draagmoeder om iemand te helpen,niet om er je Job van te maken.
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Voor adoptie betaal je immers ook.
Asjemenauw schreef:Onkosten ?? Wat zijn de kosten ?? Een positiejurk, the legal stuff, wat nog meer?
Wie betaalt het zwangerschapsverlof, het ziekte verzuim, de kinderopvang enz ?