Als stille meelezer: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Alles gezond en wel met de kleine met met jou?
fjordowner18
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 03:02
vuurneon schreef:
Als stille meelezer: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Alles gezond en wel met de kleine met met jou?
ja gelukkig wel, hij heeft een beetje moeite met op temp blijven, maar dat zal nu wel beter gaan nu hij lekker tussen 3 kruiken ligt en wat gegeten heeft
Van harte gefeliciteerd met je zoontje! Je verhaal deed me terugdenken aan mijn zwangerschap. Ik had een bescheiden buikje maar de verloskundigen deden dat af als gewoon naar achteren dragen. Tot mijn dochter geboren werd: 2540 gram, en gewoon voldragen! Het is nog steeds onduidelijk hoe en waarom. Borstvoeding is overigens bij mij niet gelukt. Om meerdere redenen, maar ook voor een deel door haar lage gewicht en daardoor weinig kracht. Als je graag bv wilt geven, zou ik je aanraden om direct goed advies in te winnen. Bij mij was er namelijk niemand die me wist te vertellen wat de gevolgen zijn van een bijna dysmatuur kindje en dit was ook een reden dat het bij mij niet gelukt is.
Van harte gefeliciteerd meid!!! En het gewicht valt nog mee he! Super. 24 augustus is een mooie dag, mijn verjaardag. Hihi. Goed gedaan en fijn dat toch alles goed gekomen is!
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon FO. Fijn dat alles goed is.
egnie
Geplaatst: 25-08-11 12:05
Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen en dat jullie lekker naar huis konden. Wat zul je daar aan toe zijn geweest. Hoe is het met je oudste was hij blij om mama weer thuis te zien?
O, zal het bijna vergeten. Van harte proficiat met je zoon!
wauw, gefeliciteerd met jullie zoontje! gelukkig is alles goed verlopen ik wacht hier nog even rustig af was op ongeveer dezelfde datum als jij uitgerekend
Gefeliciteerd, wat zal jij blij zijn dat het nu achter de rug is!! Lekker snel naar je eigen huisje.
fjordowner18
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-11 14:39
hoi meiden,
Hardstikke bedankt iedereen voor de steun en de felicitatie's natuurlijk. hier gaat het hardstikke goed, de kleine drinkt goed en sinds vandaag lukt het zelfs om hem bv te geven door middel van een tepel hoedje, extra fijn dus. genoeg gepraat, hier een paar foto's van onze kleine waar we ons zo druk om hebben gemaakt.....
Nogmaals bedankt voor alle steun in de moeilijke periode, nu kan ik gelukkig lekker genieten