Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ondertussen is mijn menstruatie stilletjes aan aan het doorkomen en bovendien heb ik een test afgelegd die overduidelijk negatief was. Ik ben dus weer gerust!
Ben sowieso van plan om een zwangerschapstest te doen na mijn volgende cyclus, maar om nou nog 3 weken zo in de stress te zitten zie ik niet echt zitten..
), maar wilde wel een recept uitschrijven. Heb 5 apotheken moeten bellen voordat ik er 1 te pakken had die die pil verkocht, maar uiteindelijk toch gelukt. Ook bij de apotheek wisten ze me niks te vertellen over deze MAP, maar aangezien ik weinig keus had heb ik na het lezen van de bijsluiter de pil maar gewoon genomen. Ik verwacht wel meer bijwerkingen dan bij de normale MAP, aangezien dit een wat heftiger middel is, dus ik ben benieuwd.
Hoe gaat het met de bijwerkingen, heb je ergens last van of valt het tot nog toe mee? 
liefmeisje21 schreef:hallo,
ik heb net ook even een topic geopend maar toen kreeg ik dit topic van iemand en heb toch een vraagje.
ik heb eigenlijk altijd aan het begin van mijn menstruatie pijn en ik heb altijd aleve gebruikt maar nu helpt het dus niet meer.
welke gebruiken jullie?
liefmeisje21 schreef:hallo,
ik heb net ook even een topic geopend maar toen kreeg ik dit topic van iemand en heb toch een vraagje.
ik heb eigenlijk altijd aan het begin van mijn menstruatie pijn en ik heb altijd aleve gebruikt maar nu helpt het dus niet meer.
welke gebruiken jullie?