Verder voel ik 'm niet echt alleen als ik strek ofzo. Heb je nog 'pijn' aan die van jou?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik moet zeggend at ik dat niet zo heb.. heb 1 tattoo, die vind ik zelf erg slecht gezet. en die wil ik nog laten aanpassen en bijwerken en uitbreiden door iemand die het wél kan
uuh,, groot dus. of een woordje / zinnetje, maar weet niet welke plek,
Dat was in februari volgens mij, en ik voel de lijnen van mijn tattoo nog helemaal. Voor mijn gevoel was dit voor hij werd overgetrokken niet zo. Iemand een idee hierover?

Dat is precies wat ik ook wil! Bij wie ga je hem laten zetten? Of heb ik daar overheen gelezen? Ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat, ik loop al zo lang te kwijlen bij die foto
. Mag ik vragen welk lettertype dat is?
Het lettertype heet callie hand en heb ik van dafont.com echt een leuke site om te sneupen! Heb er zeker 2 weken over gedaan om alle lettertypes te bekijken
Ik ben alleen nog aan het denken over welke zin ik wil en dan ga ik bellen. Mag ik vragen hoeveel jij moet betalen voor een zin ongeveer? Want ik ook maar een klein zinnetje
Heb echt super lang gezocht naar een mooi lettertype en toen ik deze zag was ik meteen verkocht!
nee heb niet echt overlegd over wat ik wil alleen hoe lang het ongeveer zou gaan duren.. Je kan met haar denk ik wel overleggen over het lettertype maar weet niet of dat in rekening word gebracht. Ja ik ben ook super enthousiast! Heb er zo ontzettend zin in!!

Dieuwke_ schreef:Gaaf! Ik ga haar maar eens een berichtje sturen denk ik. Ze hebben nogal lange wachttijd niet? Tijd genoeg dus om definitieve plannen te maken