[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:17

Nog niet echt korstjes maar ik voel wel dat er nog 'verdikkingen' op zitten, dus dat zijn wel korstjes geloof ik. Maar ze laten nog niet los ofzo. Wel begint de staart al af en toe te jeuken *\o/*
Verder voel ik 'm niet echt alleen als ik strek ofzo. Heb je nog 'pijn' aan die van jou?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:19

Jeukt als de neten nu. :')
Ik vind het ook wel gevoelig nog.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:22

Ahhh jullie gaan veeeels te snel, vind nu het nieuwe topic pas! Ik baal een beetje dat er 8wkn tussen bijwerken moet zitten! Het begin van mijn tekstje is lichter dan het einde dus moet nog even een keer overheen.. Nou heb ik vanaf volgende week 6wkn vrij van zwemmen dus ik dacht dat kan dan mooi in die tussentijd,, Maar helaas pindakaas vanaf het moment dat het "mag" heb ik vakantie en als ik terug kom begint het zwemmen weer! Dus dan maar zwemmen uitstellen nog 3 extra weken..... :(

Ohh ik zie zoveel mooie plaatjes op internet!! ik wil zo graag nog zooo veel meer... Pfff hoezo het werkt verslavend.. 3 tattoo's in 1 jaar tijd waarvoor ik in totaal 8u heb laten tattoeeren, en er dan nog geen genoeg van hebben... Gekke hobby is het maar....

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:25

8 weken?? ik dacht zelf 6.

hihi meer meer meer :P ik moet zeggend at ik dat niet zo heb.. heb 1 tattoo, die vind ik zelf erg slecht gezet. en die wil ik nog laten aanpassen en bijwerken en uitbreiden door iemand die het wél kan :P

verder zijn er wel dingend ie ik wil, maar dat is of gelijk van mijn schouder tot mijn bil :P uuh,, groot dus. of een woordje / zinnetje, maar weet niet welke plek,

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:27

bijwerken heb ik eerder laten doen als 6 weken geloof ik... week of 2, direct na het genezen.. ging wel over de kleine op mn buik

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:35

Ik heb mijntes volgens mij na 4/5 maanden volgens mij pas bij laten werken. :+ Dat was in februari volgens mij, en ik voel de lijnen van mijn tattoo nog helemaal. Voor mijn gevoel was dit voor hij werd overgetrokken niet zo. Iemand een idee hierover?

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:51

@ Dieuwke dit word m!

Op deze plek wil ik mn tattoo maar dan aan beide kanten een zin

Afbeelding

en deze 2 zinnen wil ik, ook in dit lettertype

Afbeelding
Afbeelding

Heb er echt zo super veel zin in!! :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:54

Oh, helemaal geweldig :+: Dat is precies wat ik ook wil! Bij wie ga je hem laten zetten? Of heb ik daar overheen gelezen? Ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat, ik loop al zo lang te kwijlen bij die foto :)). Mag ik vragen welk lettertype dat is?

Edit: Ik zie het al, bij LVI. Gaaf, ben echt heel benieuwd. Ben er sws al zeker van dat ik hem daar ook laat zetten.
Laatst bijgewerkt door Dieuwke_ op 04-07-11 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:59

Ik ga m laten zetten bij low voltage ink.. Is voor jou ook wel te doen want ze zit in Joure.. ben echt zoo verliefd geworden op de tattoo's die zij gemaakt heeft!! Ik loop idd ook al zoo lang te kwijlen bij die foto! Alleen wil ik aan beide kanten dus ben super benieuwd hoe het gaat worden! :)) Het lettertype heet callie hand en heb ik van dafont.com echt een leuke site om te sneupen! Heb er zeker 2 weken over gedaan om alle lettertypes te bekijken :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 00:01

Mooi lettertype ook :j Ik ben alleen nog aan het denken over welke zin ik wil en dan ga ik bellen. Mag ik vragen hoeveel jij moet betalen voor een zin ongeveer? Want ik ook maar een klein zinnetje

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 00:06

Ik ben 17 en zou wel een tattoo willen maar ik durf niet :o
Ik ben zo bang dat ik er spijt van ga krijgen.

Om toch een beetje een idee te krijgen heb ik met pen mezelf een tattoo gegeven.
Ik heb een vlindertje op linker onderzijde van mjin buik getekent.

Afbeelding

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 00:07

ik betaal daar €100 per uur.. dus ligt er aan hoelang ze bezig is.. Ik weet morgen dus wel hoeveel ik kwijt was.. :j Heb echt super lang gezocht naar een mooi lettertype en toen ik deze zag was ik meteen verkocht!

@ loveidefix, als je bang bent om spijt te krijgen moet je het absoluut niet doen! Eerst 100% zeker weten voor je er aan begint! :j

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 00:23

Oké, dat valt nog te overzien dus. Laat je het door Joy doen? En heb je vantevoren ook met haar overlegd hoe en wat je wilt? Kun je bijv ook met haar overleggen over een lettertype? Of krijg je daar ook een rekening van? Sorry van de vele vragen, wordt helemaal enthousiast van je tattoo :))

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:38

Ja ik laat het idd door joy doen :j nee heb niet echt overlegd over wat ik wil alleen hoe lang het ongeveer zou gaan duren.. Je kan met haar denk ik wel overleggen over het lettertype maar weet niet of dat in rekening word gebracht. Ja ik ben ook super enthousiast! Heb er zo ontzettend zin in!!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:03

Gaaf! Ik ga haar maar eens een berichtje sturen denk ik. Ze hebben nogal lange wachttijd niet? Tijd genoeg dus om definitieve plannen te maken

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:17

Ja klopt, wachttijd is bij haar 5 maanden, dus idd tijd zat om definitieve plannen te maken! :j

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:31

Heb.je lang moeten wachten Tijger!
Wel een mooie tekst!

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:49

Nee ze had een uitvaller dus kon heel erg onverwachts heel snel terecht! :D

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:35

Die tekst is echt gaaf! Ik zoek ook nog een mooie tekst om te laten tattooeren, maar heb nog niks passends gevonden.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:54

Dieuwke_ schreef:
Gaaf! Ik ga haar maar eens een berichtje sturen denk ik. Ze hebben nogal lange wachttijd niet? Tijd genoeg dus om definitieve plannen te maken

Waarom loop je niet gewoon een keertje binnen?
Ik vond dat veel fijner, kon ik ook kijken hoe de shop was of ik de sfeer en de mensen fijn vond.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:56

Ik vind die plek van Tijger echt suuuper gaaf, maar zoals laatst iemand al zei ik zou er niet mee kunnen leven dat mijn tat altijd door midden zou zijn gehakt door mijn bh :Y)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:02

Ik vind het juist leuk dat mijn tijger onder mijn bhbandje uitkomen. :=

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:07

Met de tijger snap ik het, dat is toch een groter geheel. Alleen die zinnen tja daarbij vind ik het gewoon zonde.
Bij mij laten de korstjes trouwens nu ook los en het jeukt als een gek haha.

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:08

je kan ook gewoon een halter bh dragen of een gekruiste heb je er ook geen last van ;)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:09

Joy heeft mijn tatoeage ook aangepast naar mijn wens, dit heeft mijn niks extra gekost :)
Als je de afspraak hebt dan kun je het nog gewoon bespreken, volgens mij (pin me er niet op vast!) rekent ze dan ook alleen de tijd dat ze daadwerkelijk aan het tatoeëren is.
Ik voelde me erg prettig bij haar!

Ik zal binnenkort ook even langs om te laten zien hoe mijn tatoeage nu is, hij moet wel bijgewerkt worden zover ik het kan zien. Ik werd tijdens de ergste jeukperiode 1x wakker omdat ik eraan zat te krabben, daar zal het wel van komen :')