Mijn eerste week zit erop.... nog 12 weken te gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zie het al helemaal voor me.... gesjellie op de camping... Wij gaan eind augustus op vakantie maar mooi niet dat je mij in de voortent ziet P90-en
Dan maar 2 weken niet en dan weer even oppakken waar ik gebleven was of desnoods 1 of 2 weken terug. Hardloopschoenen gaan wel mee 

we staan met caravan 20 meter van het strand
En er zit een ranch enzo naast de camping. Echt een hele mooie camping in een hawaiiaanse stijl. Is oook een erg grote camping

Dat is nog eens verergerd door het zitten van gister de hele dag dus lijk wel een omaatje als ik loop

dat staat op de calender
?
Maar ik merkte toch dat ik het trainen niet vol kon houden zonder koolhydraten, ik was echt een slappe dweil.
phormicola schreef:Ik ga steeds meer ook het eetplan van P90X volgen. Ik deed het Atkins dieet en ben van een bmi van 26 naar een bmi van 21,8 gegaanMaar ik merkte toch dat ik het trainen niet vol kon houden zonder koolhydraten, ik was echt een slappe dweil.
Ik ga nog steeds niet zo weinig vet eten als dat je moet met P90X, maar ik heb het wel drastisch geminderd en ik heb m'n eiwit en koolhydraten inname flink verhoogd. Ik moet zeggen dat ik me nu weer beter voel, de traingen beter aankan en er weer beter begin uit te zien

Dus dat vergt nog wat aanpassingen.