Kian is een paar dagen voor de 40 weken geboren. Heb wel een zetje gehad in het ziekenhuis hoor

Inmiddels is het zo'n grote kerel
*trots*http://www.mijnalbum.nl/Foto-ID6G4ROY.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

*trots*
Dus echt kleintjes.

) en 60 cm... Dat was ook echt een hele aanslag. 

), geen tijd voor vacuum (hartslag was 30 ofzo) dus gyn die geknipt had met 2 handen naar binnen om aan haar te trekken en 2 gyn's op mijn buik met 1 verpleegkundige, om haar eruit te duwen. Ik merkte op dat moment vrij weinig, was echt in mezelf gekeerd! Kreeg achteraf pas t idee van, joh, er was best een paniek!

)

odetteke schreef:Nu bedenk ik me dat ik zit te liegenIk vind het wel heel jammer voor je dat je dat geweldige gevoel dat ik bij bv heb gehad nooit hebt kunnen ervaren hoor (absoluut geen verwijt, meer besef hoeveel geluk ik heb gehad). Heerlijk met uk in bed, 's nachts nauwelijks wakker worden om te voeden. Een beetje samen één worden. Komt ook door de oxytocine natuurlijk waardoor je zo heerlijk relaxed en loom kan worden als je ligt te voeden, doezelde er zelf ook vaak bij weg.
Er zijn namelijk wel enkele keren voorgekomen dat de borstvoeding wel goed ging. Was heerlijk ongedwongen en een mooie ervaring. Die momenten waren inderdaad wel geweldig. Jammer dat dit totaal niet afgewogen kon worden tegen de gespannen momenten, dit was erg schaars. Vooral het moment dat de druk van de stuwing uit je lichaam weg vloeide vond ik erg bijzonder.