ze knipt het altijd eerst in model en op de goede lengte enz.
en vervolgens gaat ze mn hele haar nog eens langs met die uitdun schaar.
elke keer weer de grapjes van: nou van het haar wat hier op de grond ligt kunnen ze echt een hele pruik maken enz.
kapster is met mijn haar ook altijd 2x zolang bezig ..
ook een keer naar de kappersacademie geweest in amsterdam (geen aanrader!), arme kind kreeg kramp in der handen van al dat knippen

nee maar zonder dat uitdunnen is het veel te zwaar, dan kan ik t niet in een staart dragen en ook veel te warm.
al moet ik zeggen dat ik het bij mij niet heel erg vind opvallen dat het zo dik is. je ziet t er niet echt vanaf.. niet dat je denkt "wooow wat een bos
" (ja als ik met nat haar ben gaan slapen en ik de volgende dag met ontploft haar uit bed kom haha).met uitgaan stijl ik het ook meestal. ik sta altijd als een debiel te dansen en gek te doen de hele avond en anders is mn haar na 10 min een grote klittenbende.
foto'tje op t strand (t is een vreselijke foto maar gaat even om mn haar he! haha)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6944_n.jpg
we stonden hier gelukkig redelijk uit de wind maar savonds kwam ik niet meer door mn haar heen met mn borstel..
bravespots: ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld
heb ik vaak ook een beetje
): 
Valt bij jou heel mooi natuurlijk met een mooie slag.

Ik ben nu mijn haar sinds een paar maanden ook aan het kweken, wil het ook graag doneren. Dus nu laat ik het eerst flink groeien, zodat het niet megakort wordt als ik straks een vlecht eraf knip. 
alleen nu zit ik weer van, hoelang het wel niet duurde dat het al zo lang was... is toch zonde. Maar dat korte was zo fijn, argh. En mijn omgeving is ook niet echt van 'jaaaah afknippen!'
ik houd écht niet van kort haar. Vind het vaak bij anderen ook echt niet mooi