fjordowner18 schreef:he bah mirgino, als ik dat dan lees, wil ik dat er zo znel mogelijk gekeken gaat worden.
heb vanmorgen de dokter gebeld, en aan de assistente uitgelegd, deze zou met de dokter overleggen en mij terugbellen met wat de ha denkt en waarschijnlijk het nummer van ka, dus er de ha weet er nu ich van.
autisme weet ik niet, wat ik weet van autisme is dat ze ook moeilijk samen spelen en daar heeft hij nou juist weer geen last van, ik weet het niet.
hebben jullie dan kindjes met autisme en wat voor gedrag is kenmerkend daarvoor dan?
mijn zoon is als 4 jr ook de mallemolen van het RIAGG door gegaan
omdat de psz het ook over autisme had of adhd maar hij is geen van beide
wel is het bij hem zwart/wit en geen grijs
hij heeft al jaren vriendjes zat en speelt veel buiten met iedereen
maar als een kind tegenwoordig iets anders doet dan de rest plakken ze daar graag een stempel op
ik heb lang bij Riagg gelopen en dan gingen ze hem observeren [ leek meer op zoeken naar iets wat er niet was] kind werd naar van het staren van dat mens
hij moest opdrachten doen en zij ging dan kijken hoe hij dat deed
[ was hij 4 jr ]hij vond dat stom
hij heeft div malen nieuwe buisjes gekregen en doet hij nu super, hij gaat straks naar havo/vvo en doet het als alle anderen
en vroeger zeiden ze op school dat ze zich ernstig zorgen maakten over zijn toekomst, volgens mij hadden ze niks anders te doen
ik heb me daar nooit druk om gemaakt, mijn kind is zoals hij is en die van mijn vriendin is ook zoals hij is
dat is een heel ander kind,extreem druk niet luisteren slecht leren dyslectisch [ was erg agressief als kind van 4/5/6 jr ]maar nooit dat de leraren zich om hem zorgen gemaakt hebben
mijn kind zit bij de beste 5 van zijn klas [ 33 kids ] ben dus een trotse moeder
zijn `doofheid`en ook zijn postuur [ is nu met net 12 al 176cm, 60kg schoenmaat 45 ]altijd door iedereen anders behandelt,als een ouder dus wijzer kind terwijl hij dat niet was.
en dat vormt je
ik denk dat niet willen eten voor hem een uitlaat klep was ,daar had hij macht mee

wat een mutsen waren dat.