Hunkemöller Maximizer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Re: Hunkemöller Maximizer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:05

Primark zit trouwens alleen in Rotterdam dacht ik..
Of hij moet nu ook ergens anders zitten maar dat weet ik niet :P

Kan je gelijk een leuk dagje van maken, want hij zit naast het winkelcentrum Alexandrium, das ook lekker groot met allerlei winkels :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:10

In hoofddorp zit er ook een!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:08

Ja maar ik woon in gelderland :+
voor die reiskosten kan ik net zo goed 3 maximizers halen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:09

Ik zou der meteen heel veel shoppen want alles is daar zo goedkoop _O- (Denk aan jeans 11 euro, schoentjes 3, hakken t/m ca 23 euro en allemaal ook nog echt heel leuk :D )

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 11:21

ik ben nu aan het werk en er is geen reet te doen dus ik zit lekker de bokken...
maar, ik ben nu wel heel erg benieuwd geworden naar die BH ik werk vlakbij de hunkemöller, dus ik denk dat ik straks er gewoon even heen loop en ga passen! kan altijd hem kopen als hij goed zit, of nog langs de primark gaan
ik heb van mezelf een kleine C en ben toch wel benieuwd wat dit met je figuur doet :D
opzich heb ik geen push-up of iets dergelijks nodig, en ik ben blij met wat ik heb.
maar tijdens uitgaan heb ik toch wel een paar shirtjes waar "iets meer" nog veel beter bij zou staan :))

het enige wat ik me afvraag, omdat het zo gigantisch pusht en gevuld is moet de bh enorm goed aansluiten bij je borstomvang, anders krijg je dat effect niet... is het dan niet zo dat je van die lelijke banden op je rug krijgt als je van achteren kijkt... ik zie dat soms wel eens, en dan lijkt het alsof de bh heel straks zit en alsof je soort kleine vetrolletjes krijgt aan de boven en onderkant van je bh op je rug.... is dat bij deze bh ook zo ( als jullie begrijpen wat ik bedoel? )

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:10

Nee gewoon de juiste omvang maar kopen! Ik vind m qua omvang niet strak , bij de cups wel. Die vallen zelfs heel erg klein. (heb 70c en moest 70e .....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:34

Welke kleur heb jij focussed? Misschien dat dat verschilt, ik heb normaal een 70B en moest nu een 80C, en de omvang is aan de strakke kant... :?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:42

wonderworst_ schreef:
ik ben nu aan het werk en er is geen reet te doen dus ik zit lekker de bokken...
maar, ik ben nu wel heel erg benieuwd geworden naar die BH ik werk vlakbij de hunkemöller, dus ik denk dat ik straks er gewoon even heen loop en ga passen! kan altijd hem kopen als hij goed zit, of nog langs de primark gaan
ik heb van mezelf een kleine C en ben toch wel benieuwd wat dit met je figuur doet :D
opzich heb ik geen push-up of iets dergelijks nodig, en ik ben blij met wat ik heb.
maar tijdens uitgaan heb ik toch wel een paar shirtjes waar "iets meer" nog veel beter bij zou staan :))

het enige wat ik me afvraag, omdat het zo gigantisch pusht en gevuld is moet de bh enorm goed aansluiten bij je borstomvang, anders krijg je dat effect niet... is het dan niet zo dat je van die lelijke banden op je rug krijgt als je van achteren kijkt... ik zie dat soms wel eens, en dan lijkt het alsof de bh heel straks zit en alsof je soort kleine vetrolletjes krijgt aan de boven en onderkant van je bh op je rug.... is dat bij deze bh ook zo ( als jullie begrijpen wat ik bedoel? )

Bij die van de primark is dat iig niet zo (die van de hunkemoller heb ik zelf niet). Hij zit niet onwijs strak ofzo, sluit gewoon mooi aan :)
Dus geen rugvetrollen of iets _O-
Dat is soms zo lelijk als je dat ziet bij mensen met een veelste strakke bh.
Of zo'n rugdecolleté :o

Die van de primark vallen geloof ik wel normaal, volgens mij heb ik gewoon dezelfde maat als mn normale bh's.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 21:16

Als je vetrolletjes krijgt op de rug is de omvang maat sowieso niet goed :n

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 21:35

Anthea schreef:
Welke kleur heb jij focussed? Misschien dat dat verschilt, ik heb normaal een 70B en moest nu een 80C, en de omvang is aan de strakke kant... :?

Heb m niet gekocht, vond m geen 30 euro waard, die ik heb van de victorias secret zijn veel mooier en zitten veel beter en die van de primark zijn ook nie verkeerd dus last het daar bij :p maar heb zwart en zebra gepast.