Of hij moet nu ook ergens anders zitten maar dat weet ik niet

Kan je gelijk een leuk dagje van maken, want hij zit naast het winkelcentrum Alexandrium, das ook lekker groot met allerlei winkels

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
wonderworst_ schreef:ik ben nu aan het werk en er is geen reet te doen dus ik zit lekker de bokken...
maar, ik ben nu wel heel erg benieuwd geworden naar die BH ik werk vlakbij de hunkemöller, dus ik denk dat ik straks er gewoon even heen loop en ga passen! kan altijd hem kopen als hij goed zit, of nog langs de primark gaan
ik heb van mezelf een kleine C en ben toch wel benieuwd wat dit met je figuur doet
opzich heb ik geen push-up of iets dergelijks nodig, en ik ben blij met wat ik heb.
maar tijdens uitgaan heb ik toch wel een paar shirtjes waar "iets meer" nog veel beter bij zou staan![]()
het enige wat ik me afvraag, omdat het zo gigantisch pusht en gevuld is moet de bh enorm goed aansluiten bij je borstomvang, anders krijg je dat effect niet... is het dan niet zo dat je van die lelijke banden op je rug krijgt als je van achteren kijkt... ik zie dat soms wel eens, en dan lijkt het alsof de bh heel straks zit en alsof je soort kleine vetrolletjes krijgt aan de boven en onderkant van je bh op je rug.... is dat bij deze bh ook zo ( als jullie begrijpen wat ik bedoel? )
Anthea schreef:Welke kleur heb jij focussed? Misschien dat dat verschilt, ik heb normaal een 70B en moest nu een 80C, en de omvang is aan de strakke kant...