Alcoholgebruik onder de bokkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 00:37

Spirit schreef:
kimmie88 schreef:
Kater?
Voor het slapen gaan 2 paracetamol met een groot glas water nemen

Ik neem niet zo snel pijnstillers. :n Zeker niet preventief.

Energydrink drink ik trouwens vrijwel nooit.

idd, ik denk dat dat glas water nog meer effect heeft dan de paracetamol.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 06:58

kimmie88 schreef:
Kater?
Voor het slapen gaan 2 paracetamol met een groot glas water nemen

Gewoon niet teveel zuipen. Het beste medicijn :j

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 07:02

ik drink niet...ik ga vreemde dingen zeggen als ik drank op heb en vind zowat iedere man woest aantrekkelijk dan :o

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 07:12

alleen in het weekend, soms 2 glaasjes smirnoff ice of een biertje (niet heel erg lekker nog) Gisteren samen met een vriend ook een fles smirnoff leeggedronken, maar dat kan denk ik niet zoveel kwaad :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 07:58

emma525 schreef:
alleen in het weekend, soms 2 glaasjes smirnoff ice of een biertje (niet heel erg lekker nog) Gisteren samen met een vriend ook een fles smirnoff leeggedronken, maar dat kan denk ik niet zoveel kwaad :D

Hangt er vanaf of 't smirnoff ice is of die doorzichtige smirnoff :P Die laatste is namelijk wodka.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 08:03

_Tara_ schreef:
emma525 schreef:

Hangt er vanaf of 't smirnoff ice is of die doorzichtige smirnoff :P Die laatste is namelijk wodka.

nee gewoon ice, oeps vergeten bij te zetten. Wij zijn beide 16 en nog niet aan de echte wodka, zouden mijn ouders ook echt niet goed vinden.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 08:06

Ik drink gemiddeld 2 glaasjes (wijn) in de week. Als ik op stap ga drink ik nooit, ik ben altijd bob en oppasser :D Dus ik drink weleens als we lekker thuis op de bank een filmpje kijken en dan drink ik dus nooit meer dan 2 glaasjes. Dan zit ik vol en dan hoef ik gewoon niks meer (dat is dus ook bij fris oid).

Mijn vriend daarentegen die drinkt bijna iedere avond wel 1 of 2 flesjes bier. Ik probeer hem daar langzaamaan toch een beetje vanaf te krijgen, want hoewel het niet extreem veel is, is het wel teveel en niet gezond...

Siggislief

Re: Alcoholgebruik onder de bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 08:57

Ik drink misschien einde van de week 2 glaasjes Baileys..
Heb dit weekend 3 glaasjes gehad.. Maar daar blijft het vaak ook wel bij.

En zo kan het ook zijn dat ik gewoon gerust een maand niet drink.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 08:58

Ik drink praktisch niks op het moment. Eerst vanwege zwangerschap, daarna borstvoeding en nu de borstvoeding zo ongeveer gestopt is sta ik nog steeds droog. Heel af en toe op een verjaardag 1 drankje. Ik mis het ook niet. Terwijl ik voor ik zwanger werd doordeweeks altijd wel 1 of 2 wijntjes nam in de avond, en in het weekend vaak meer, toch wel 5 of 6 glaasjes. En als ik naar de kroeg ging dronk ik nog wat meer, rond de 10/12 standaard glazen op een avond. Ik was wel braaf, ben pas vanaf mijn 18e gaan drinken, en pas vanaf mijn 20e echt gaan stappen.

Kotsen van de drank heb ik 2 keer gedaan, 1e keer had ik rode en witte wijn en bier door elkaar gedronken icm slaapgebrek. Dat viel niet goed. De 2e keer was ik pas de dag erna ziek, ik had maar een paar biertjes op maar het was helemaal verkeerd gevallen en ik had tot overmaat van ramp een glaasje jus 'd orange genomen omdat ik dacht dat dat ging helpen.... :+ nee dus. Ergste keer aangeschoten ben ik geweest door de huisgemaakte appelcider van een goede vriend van mij. Daarvan was het alcoholpromillage iets hoger uitgevallen als verwacht. Geen idee hoe ik uiteindelijk uit de ligstoel ben gekomen om naar huis te fietsen. Als ik dit zo lees voel ik me echt oud, lijkt echt uit een ander leven. Moet er nu niet meer aan denken, na 1 wijntje heb ik hem al aardig om.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 09:03

Ik drink nog maar nouwelijks. Zelfs met carnaval heb ik maar iets van 5 drankjes gehad ( bessen )

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 09:15

Iemand gisteren rondom 10 gezien? Schrikbarend. Hier een stukje eruit:

http://www.youtube.com/watch?v=Z1kt5MnIWJY

Ik zelf drink meestal alleen op zaterdag: 2 à 3 glazen port. En dan af en toe op feestjes. Ligt eraan of ik moet rijden.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 09:17

Ik heb al zo'n 3 maanden niet meer gedronken, afgezien van een glaasje rose op een terras. Ik mis het totaal niet, en wil het ook graag volhouden, wel zo gezond :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:16

geerke schreef:
ik drink niet...ik ga vreemde dingen zeggen als ik drank op heb en vind zowat iedere man woest aantrekkelijk dan :o

Haha, zo herkenbaar! _O-

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:44

slimmerik schreef:
Iemand gisteren rondom 10 gezien? Schrikbarend. Hier een stukje eruit:

http://www.youtube.com/watch?v=Z1kt5MnIWJY

Ik zelf drink meestal alleen op zaterdag: 2 à 3 glazen port. En dan af en toe op feestjes. Ligt eraan of ik moet rijden.

Ik heb het op internet terug gekeken inderdaad :j Dat filmpje ook wat ze lieten zien van Stratumseind...