MarcoBorsato schreef:Zet een handeltje op
hahaha neejoh.
Ik ben er plotseling mee gestopt.
Dusja... ik kijk binnenkort wel eens tot wanneer ze houdbaar zijn. Anders gaan ze gewoon terug naar de apotheek.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PriscaZ schreef:MarcoBorsato schreef:Volgens mij is het niet duurder hoor... Voor 3 pilstrippen ministadt betaalde ik ook zoiets dacht ik...
We gaan inmiddels wat off-topic, maar had het zoekverster nog openstaan
Ministat voor een heel jaar: 40,85
NuvaRing voor 3 maanden: 32,68, dus voor een jaar: 130,72
Oftewel je NuvaRing is 3x zo duur als je pil was.
Bij Microgynon staat 25,99 per jaar.
Edit: sorry!!! Die prijslijst is uit 2004... Had niet bij het jaartal gekeken.![]()
Google nog even door
daNiielle_ schreef:Gaat het hier niet een beetje off-topic?
Zelf durf ik er nou niets over te zeggen.
Op het moment denk ik, abortus. Ik kan geen kind opvoeden, en zie me ook geen leven voor me met een kind.
Maar op het moment van zwangerschap ervaar je zoiets misschien wel heel anders.
MarcoBorsato schreef:Waarom dan liever een miskraam? Er zijn weinig moeders die blij zijn met een miskraam hoor...
Miranda40 schreef:MarcoBorsato schreef:Waarom dan liever een miskraam? Er zijn weinig moeders die blij zijn met een miskraam hoor...
Dat is een punt wat zeker is maar een miskraam is niet een keuze van de moeder. Dit heeft vaak te maken dat de bevruchting niet goed is gegaan en daardoor afgestoten wordt door lichaam van de moeder.
Ik ga eigenlijk een beetje mee met de stelling van Sefanja. Je weet dat als je gemeenschap hebt dat er een kleine kans is om zwanger te worden dus ga dan niet naderhand zeggen dit is niet gepland dus dan maar abortus.
Wat nu als je er achter komt dat je ondanks dat je toch elke maand je cyclus hebt, je zwanger bent? Ons kind was gelukkig wenselijk maar ik kwam daar pas na 3 maanden achter dat ik zwanger was (en ja ik was gewoon nog ongesteld en nee ik had niet last van zwangerschapskwaaltjes). Zeg je dan ook nog zo makkelijk: ja sorry maar dit is een ongelukje, ik ben er nog niet klaar voor dus haal het dan maar weg (want binnen 24 weken schijnt dat nog te mogen)?

Nell_ schreef:Ik ben echt tegen abortus. Ben van mening dat de meeste zwangerschappen te voorkomen zijn! Vind dat meiden veel te makkelijk voor abortus kiezen![]()
Zelf zou ik het nooit doen, en nooit gedaan hebben. (in de tijd dat ik nog op school zat)
Als iemand verkracht is snap ik het wel.
sefanja schreef:IK (mijn denken) ben heilig van overtuigd dat als het een miskraam is dat Of de tijd er niet voor was Of dat het kind iets mankeert.

Wildgirl schreef:Nell_ schreef:Ik ben echt tegen abortus. Ben van mening dat de meeste zwangerschappen te voorkomen zijn! Vind dat meiden veel te makkelijk voor abortus kiezen![]()
Zelf zou ik het nooit doen, en nooit gedaan hebben. (in de tijd dat ik nog op school zat)
Als iemand verkracht is snap ik het wel.
Want>?
Dan is het geen ''echt'' kind?
Abortus is een hele goede zaak, denk eens aan alle kids die anders ongewenst in probleemgezinnen,zonder financiele middelen,zonder liefde,zonder kennis en zonder verantwoordelijkheid zouden komen?
En wat te denken van de NL gezondheidszorg die daar niet op in kan spelen?
Neehoor, proberen om niet zwanger te worden is zeker een goede zaak maar overkomt het je toch dan is het imo een teken van kracht en eerlijkheid om het vruchtje te laten verwijderen.
Nell_ schreef:Omdat je zlef kiest voor gemeenschap, en dan dus de gevolgen kan weten.
Aan een verkrachting kan je niks doen.Je kiest daar niet voor, en om een kind van een verkrachter te krijgen is ook moeilijk.
Al vind ik abortus dan nog steeds erg!