Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is vanzelf ook weer overgegaan. Maar toen kwam het terug en dat ging niet zomaar over, en icm het bloed plassen toch maar naar de HA geweest. Pilletjes gehad en een foto, waarop niets te zien was. Maar het kwam terug, en terug, en de pilletjes hielpen niet meer. Nog een foto, toen een CT-scan, cytoscopie, en nog maar een pilletje. Bloed was niet helemaal goed, urine ook niet. Kuurtje voor blaasontsteking gehad tot 2x toe, maar dat hielp *goh* helemaal niets. Maar tussen de pijnaanvallen door voelde ik me prima. Dagje bijkomen (uitkateren) en dan was ik weer helemaal het vrouwtje. Tot ook de nieuwe pilletjes niet meer hielpen en ik steeds een spuit moest gaan halen. (nog altijd ben ik Kobomac en Coydog bijzonder dankbaar dat ze me steeds weer naar de HAP brachten). Tot de goede dag dat de HAP het te druk had en ik door moest naar de SEH. Spuit gekregen waarvan ik olifantjes ging zien en hop, opgenomen. Nogmaals een echo gehad een dag (of 2?) later en ineens was alles helder, er zat dus toch een niersteen. Weer een dagje later hebben ze die eruit gehaald en sindsdien heb ik nooit meer last gehad.

Eydis schreef:Ik zit in hetzelfde schuitje, vanaf december al 6 antibitocakuren gehad tegen blaasonstekingen.
Echo, rontgen al gehad, heb nu medicijnen (Visicare). Zodra ik te weinig drink is het zeer pijnlijke blaasonsteking gevoel direct terug. Ik wordt er moedeloos van.
Ik hoop dat er meer uit het onderzoek komt! Sterkte!
.
JoycexLynn12 schreef:Wat een verhaal zeg! Het is toch eigenlijk niet normaal hoe ze je soms naar huis sturen, ik blijf me daar iedere dag over verbazen.
Mijn pijnen zijn ook echt in me rug en soms in mijn buik, verder voel ik me eigenlijk prima. Het is dat het nu gewoon je bewegingen gaat belemmeren, het ene moment gaat het goed en het andere moment stort je in.
Nee ik had het op mijn vinger gedaan en het was net zand zeg maar, ik heb nog een heel klein stukje over maar het droogt eigenlijk op, het ligt gewoon in de huiskamer.
De niersteen die ik dus heb doorgespoeld was echt groter en helemaal bruin.