Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bienotje schreef:Crazyshar, haptonomie heb ik ook eerder van gehoord. Krijg je dat vergoed ook?
@Bobomelo, opgelost is een groot woordIk ben weer aan het opbouwen (thuis zitten en niet willen is ook niks). Maar ben wel van maning dat eigenlijk deze werkplek het dus voor mij niet is. Alleen grote probleem, wat voor werk/ werkgever past dan wel bij mij en waar vind ik dat..
Lastige zoektocht vind ik
Francis schreef:Lasorda, ik ga je een link geven naar de Spoon Theory... http://www.butyoudontlooksick.com/wpres ... Theory.pdf ('t is wel in het engels).
Laat het je man ook lezen en mocht je op onbegrip stuiten bij familie of kennissen, laat het hen ook lezen...
Ik heb dit ooit naar mijn zusje gemailt, die Fibro heeft maar het verhaal gaat op voor iedereen die z'n energie moet doseren... of dat nu vanwege een spierziekte of overspannen zijn is (of voor jezelf, omdat jij net zo goed maar een beperkt aantal lepels hebt). Al veel vriendinnen en kennissen van mij kennen dit verhaal inmiddels en iedereen weet direct waar het over gaat als iemand een keer een afspraak moet afzeggen of ergens niet aan mee doet 'omdat de lepeltjes op zijn'...